Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش جام نیوز، قسمت جدید مستند تلویزیونی بربال فرشتگان با موضوع شهید مدافع حرم بهرام مهرداد به روی آنتن شبکه‌های تلویزیون می‌رود.

 

شهید بهرام مهرداد در مورخه 22 تیرماه 96 در متطقه عملیاتی تدمر سوریه به فیض شهادت نائل گردیدنداز این شهید گرامی دو دختر به یادگار مانده است.

 

مسند«بربال فرشتگان» به تهیه کنندگی وکارگردانی حسین سوهانی تهیه و تولید شد و اجرای آن بر عهده  علی فروتن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مجموعه مستند «بربال فرشتگان» در 80 قسمت ساخته شده است که شامل دوفصل می‌شود، فصل اول آن به شهدای مدافع حرم ایرانی و در فصل دوم به شهدای افغانستانی اختصاص خواهد یافت.

 

مستند تلویزیونی «سیدمهدی» در شب‌های آینده از شبکه‌های تلویزیون پخش خواهد شد.مجری طرح این مستند موسسه فرهنگی هنری پارس سفیران کرخه است.

 

 

تسنیم

115

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۹۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشواره شهدای «خان‌طومان» در مازندران

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، همزمان با «اردیبهشت مقاومت» و در آستانه دومین اجلاسیه ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران نمایشواره شهدای مدافع حرم خان‌طومان سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ساعت ۲۰ در آمفی تئاتر بوستان ولایت ساری برگزار می‌شود. این ویژه برنامه که در قالب نمایش، رجزخوانی و سرود برگزار می‌شود، با حضور مسئولین، خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم و اقشار مختلف مردم همراه است. استان مازندران در کربلای «خان‌طومان» ۱۶ ستاره به نام‌های «علی جمشیدی»، «سعید کمالی کفراتی»، «محمد بلباسی»، «رحیم کابلی»، «حسین مشتاقی»، «حسن رجایی‌فر»، «بهمن قنبری»، «سید سجاد خلیلی»، «حسین بواس»، «محمدتقی سالخورده»، «محمود رادمهر»، «رضا حاجی‌زاده»، «سید رضا طاهر»، «سید جواد اسدی»، «علیرضا بریری» و «علی عابدینی» را در دفاع از حرم آل الله تقدیم کرد. ۴۶ برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902934

دیگر خبرها

  • نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • برگزاری نمایشواره شهدای «خان‌طومان» در مازندران
  • برگزاری نمایشواره شهدای خان‌طومان در مازندران
  • کارکرد انتقادی فیلم‌های مستند کمرنگ شده است
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • مستندی نیم‌‎ساعته که ساختش ۱۶ سال زمان برد
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • پخش مستندی که ساخت آن پنج سال طول کشید/ «نائب الامام» در شبکه افق