Web Analytics Made Easy - Statcounter

لبنان در اعلام حمایت از قدس، تصاویر مسجدالاقصی را بر روی چند ساختمان مهم این شهر به وسیله نور بازتاب داد.

خبرگزاری فارس: شهرداری بیروت پنجشنبه‌شب (دیشب) همراهی با قدس و همبستگی با ملت فلسطین را با نورافشانی بر ساختمان‌های مهم این شهر اعلام کرد.

بر اساس گزارش «النهار»، تصاویر مسجدالاقصی با نور بر روی سرای حکومتی کاخ بعبدا، مسجد محمد امین و کلیسای سنت جرج بیروت بازتاب داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا چهارشنبه (۱۵ آذر) قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کرد و موج واکنش‌ها به این موضوع ادامه دارد.    

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۹۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

مجتبی رجبعلی نژاد روز شنبه افزود: یک ساختمان ۲ طبقه در انتهای شهر گلوگاه در بخش بندپی شرقی بابل، طبقه دوم آن به علت نشت گاز دچار انفجار بسیار شدید شد.

وی اظهار داشت: قدرت این انفجار در حدی بود که کل دیواره‌های این ساختمان فرو ریخت، و قدرت انفجار و پرتاب اشیاع یک خودروی پراید عبوری و ساختمان‌های اطراف را دچار آسیب دیدگی کرد.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی بابل با بیان این مطلب که یک خانم ۲۵ ساله براثر موج این انفجار دچار آسیب دیدگی شدید شد، خاطرنشان کرد: امدادگران اورژانس ۱۱۵ بابل این مصدوم را بلافاصله به مرکز درمانی منتقل کردند.

رجبعلی نژاد تصریح گرد: آتش نشان‌های ایستگاه شماره یک بابل که به همراه آتش نشان‌های بخش بندپی شرقی به محل حادثه اعزام شدند، با اطفای حریق، ایمن سازی لازم را انجام دادند.

شهرستان ۶۰۰ هزار نفری بابل که شش بخش و ۷ شهر دارد بخش ۵۰ هزار نفری بندپی شرقی در ۳۰ کیلومتری جنوب بابل واقع شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شهری عجیب با شهروندانی در یک ساختمان! (+عکس)
  • درختانی که از داخل ساختمان عبور کردند
  • اسرائیل دست به دامن فرانسه برای کاهش حملات حزب الله
  • آجر قزاقی چیست؟ 5 کاربرد آجر سنتی+ عکس نمای آجر قزاقی
  • فیلم| اسرائیل دست به دامان فرانسه شد
  • تجمع اعتراض‌آمیز خانواده‌های قربانیان انفجار بیروت
  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چه بود؟
  • لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب
  • سیستم مکان‌یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت