Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرداری اصفهان همزمان با آغاز هفته وحدت و ولادت باسعادت پیامبر گرامی اسلام با برنامه ریزی صورت گرفته به خوبی توانست نسبت به آذین و فضا سازی شهر اقدام کند.

احمدرضا مصور در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد:شهرداری اصفهان طبق سنوات گذشته همزمان با ولادت حضرت محمد(ص) و هفته وحدت نسبت به آذین بندی چهارراه و میادین اصلی شهر اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا به صورت ویژه آذین بندی، روشنایی و نصب پرچم های رنگی و پرچم جمهوری اسلامی در میادین، معابر، پل ها، چهارراه ها و بزرگراههای شهر انجام شد.

 معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: پارچه های رنگی و پرچم به اندازه کافی برای آذین بندی شهر نصب شد تا مردم فرارسیدن این عید خجسته را بیشتر احساس کنند.

مصور بیان کرد: آذین بندی شهر در میادین اصلی شهر همچون میدان احمدآباد، چهارراه تختی، میدان بزرگمهر، میدان امام حسین(ع) فضایی زیبا و دلنشین در شهر ایجاد کرده بود.

 وی تاکیدکرد: در کنار اقدامات شهرداری مردم نیز خود به صورت خودجوش نسبت به آذین بندی شهر اقدام کردند به طور مثال در کنار چهارراه فلسطین مردم اطراف مساجد را چراغانی و آذین بندی کردند.

اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان نیز علاوه بر اقدامات یاد شده نصب تک پایه و لمپوست در سطح شهر اصفهان را دنبال نمود تا محیط و فضای شهر به نحو شایسته آماده پذیرایی از این اعیاد باشد.

همچنین پیگیری برگزاری جشن میلاد در برخی از مناطق شهرداری از جمله مواری است که در این ایام رخ داد.

برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) امام جعفر صادق )ع(  در برنامه سه شنبه بدون خودرو در خیابان چهارباغ با ویژه برنامه های روز معلولان از دیگر اقدامات در هفته وحدت به شمار می رود.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۰۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال پرکاری در انتظار خدمات شهری است/ تصفیه‌خانه‌های جدید در اصفهان افتتاح می‌شود

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه راه‌اندازی تصفیه‌خانه‌ نانواوزون در شمال شهر یکی از اقدامات شاخص شهرداری این کلان‌شهر به‌شمار می‌رود، گفت: طی سال آینده تصفیه‌خانه‌های جدید در اصفهان افتتاح خواهد شد.طی سال آینده تصفیه‌خانه‌های جدید در اصفهان افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی بقایی امروز _شنبه بیست‌وششم اسفند_ در گردهمایی تقدیر از کارکنان معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد: تغییر ساعت در سال جاری یکی از اتفاقات مهم بود و حوزه معاونت شهری شهرداری را درگیر خود کرد.

وی افزود: در مجموع ۸۰ درصد فعالیت‌های این حوزه انجام شد و این حاصل زحمت کارکنان بود، همچنین سال جاری رکود ساخت‌وساز را جابه‌جا کردیم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان تاکید کرد: سال آینده سال نمایان‌شدن تمام فعالیت‌های دو سال اخیر این حوزه و زمان گل‌چینی پروژه‌ها است.

بقایی با بیان اینکه اردیبهشت سال آینده شاهد چهلمین سالگرد تأسیس باغ رضوان خواهیم بود، گفت: برای تصفیه خانه‌ها، انرژی خورشیدی و دیگر پروژه‌ها اگر دو هفته یک‌بار برنامه‌ریزی شود، هر دو هفته یک‌بار شاهد افتتاح یا کلنگ‌زنی پروژه‌های حوزه خدمات شهری خواهیم بود.

وی با بیان اینکه سال جاری گرم‌ترین تابستان قرن را پشت سر گذاشتیم، ادامه داد: سال گذشته پیشنهاد استفاده از اوزون به‌عنوان یک تصفیه‌کننده در قرارگاه آب اصفهان مطرح شده و از سوی شهرداری در راستای مشارکت با شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان پیگیری شد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: اردیبهشت سال جاری این طرح در قالب راه‌اندازی نخستین تصفیه‌خانه نانواوزون شهری طی قراردادی با یک شرکت دانش‌بنیان آغاز و در مهر به‌صورت آزمایشی اجرا شد.

بقایی با بیان اینکه راه‌اندازی تصفیه‌خانه نانواوزون در شمال شهر یکی از اقدامات شاخص شهرداری این کلان‌شهر به‌شمار می‌رود، گفت: ظرفیت این تصفیه‌خانه در حال حاضر ۵۰ لیتر بر ثانیه است و تابستان سال آینده به ۲۰۰ لیتر بر ثانیه خواهد رسید.

وی با بیان اینکه نسبت به احداث یک تصفیه. خانه جدید دیگر با ظرفیت ۲۴۰ لیتر بر ثانیه در جنوب شهر اقدام کرده‌ایم، افزود: این تصفیه‌خانه پساب شهری را پس از تصفیه به کمک اوزون، برای مصارف شهری در اختیار شهرداری اصفهان قرار می‌دهد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه سال آینده سال پرفعالیتی برای حوزه خدمات شهری است، تاکید کرد: از پنجم فروردین سال آینده باید در تمام مناطق بعضی پروژه‌ها به جریان بیفتد تا بتوانیم ۲۵ پروژه شاخص شهری را به سرانجام برسانیم.

بقایی با بیان اینکه طی سال آینده تصفیه‌خانه‌های جدید در اصفهان افتتاح خواهد شد.‌، گفت: سال پرکاری را در پیش داریم، بنابراین باید تلاش کنیم در فضای بدون حاشیه همراه با عزم جدی، به‌سوی تحقق اهداف گام برداریم.

کد خبر 736801

دیگر خبرها

  • نصب المان‌ها و فضاسازی نوروزی در منطقه ۱۲ اصفهان
  • فضاسازی و زیباسازی شهر کرمانشاه در عید نوروز
  • فضاسازی ۹۰۰ نقطه شهر قم متناسب با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان
  • تمهیدات سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان در نوروز ۱۴۰۳
  • ثبت بیش از ۶ هزار ولادت در ایلام
  • سازمان عمران شهرداری اصفهان در تولید مصالح سنگ رکورد زد
  • نصب ۲ هزار پرچم با شعار «شهر رمضان، شهر زندگی» در شهر اصفهان
  • بیش از ۷۰ درصد پروژه‌های ۱۴۰۳ نیمه نخست سال آغاز می‌شود
  • حرف‌های نویدکیا قبل از تقابل حساس با محمد ربیعی!
  • سال پرکاری در انتظار خدمات شهری است/ تصفیه‌خانه‌های جدید در اصفهان افتتاح می‌شود