Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - برانکو ميگويد کارلوس کي‌روش پيش از حضور در ايران با او تماس گرفته و اطلاعاتي راجع به ايران گرفته است.
به گزارش "ورزش سه"، برانکو ايوانکوويچ سرمربي سابق تيم ملي ايران و مرد اول نيمکت پرسپوليس در 4 فصل اخير، ظهر امروز گفتگويي مفصل در يکي از برنامه هاي تلويزيوني داشت و پاسخگوي سوالات متنوعي شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين بين بخش آخر صحبت هاي او که راجع به تيم ملي، کارلوس کي روش و اردوهاي پيش روي تيم ملي بود، را در زير ميخوانيد:
برانکو درخصوص اختلاف با کي روش گفت: من با کسي مشکل ندارم اما هرکسي ميتواند نظرات و ايده هاي خودش را داشته باشد. موضوعي که شما نميدانيد اين است که پيش از حضور در ايران کي روش با من تماس گرفت و اطلاعاتي راجع به ايران خواست. من هم به او گفتم اگر پيشنهاد داري حتما به ايران برو.چون در محيطي خواهي بود که مردم عاشق فوتبال و بازيکنان بسيار زحمتکش هستند و با آن ها ميتواني نتيجه بگيري.
او ادامه داد: من فقط يک جا موافق نبودم. آن هم زماني که در تابستان ميخواستند بازيکنان را براي اردوي تيم ملي بگيرند و من بمانم با 5 بازيکن و يک هفته مانده به ليگ بازيکنان را بدهند.
برانکو همچنين درخصوص پيشنهاد جديد کي‌روش هم نکاتي را بيان کرد: از لحاظ فني چطور مي‌شود اين را سازماندهي کرد؟ يک بازي چهارشنبه، يکي پنج شنبه و يکي جمعه برگزار مي‌شود وچطور ميشود اين پيشنهاد را اجرا کرد؟ البته فعلا نامه و درخواستي مبني بر اين درخواست به ما نرسيده است.
سرمربي سابق تيم ملي درباره تداخل ليگ قهرمانان با اردوي تيم ملي پيش از جام جهاني و اين سوال که آيا حاضر است به تيم ملي بازيکن بدهد نيز اينطور پاسخ داد: همه چيز بستگي به شرايط دارد. زماني که من در تيم ملي بودم، صباباطري و سپاهان بازي هايي داشتند که تعيين کننده نبود و بازي مهمي نبود اما آن ها به ما بازيکن ندادند! حالا هم بستگي دارد که شرايط چطور باشد. من در سه سال اخير نديدم کسي به برنامه ما توجه کند و درخصوص آن سوال بپرسد.
برانکو در پاسخ به صحبت کي روش مبني بر عدم آمادگي بازيکنان داخلي نيز گفت: من مايل نيستم وارد جزئيات شوم و تاکنون کسي نيامده سطح بازيکنان من را ببيند اما ميتوانم بگويم که اميري از مجموع ژاوي و اينيستا هم بيشتر مي‌دود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۰۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره

به گزارش "ورزش سه'"، خسوس کروز سرمربی تیم ملی والیبال کوبا که یکی از رقیبان تیم ملی والیبال ایران در رنکینگ فدراسیون جهانی برای کسب سهمیه المپیک است لیست بازیکنان خود را برای لیگ ملت‌های والیبال معرفی کرد که در این لیست سیمون روبرتلندی کاپیتان این تیم نیز حضور دارد و به تیم ملی طبق قولش بازگشته است.

اسامی بازیکنان به تفکیک پست‌ها
پاسورها: آندره گویده، کریستین توندیکه، خولیو گومز و لیوان تابودا

قطر پاسورها: خسوس هررا،الخاندرو گونزالز، کارلوس چارلز، میشاییل سانچز و خوزه رومرو

دریافت‌کننده‌ها: میگل آنخل لوپز، مارلون یانت هررا، ملگارخو، خوزه گوتیرز، برایان کامینو، خولیو کاردناس و یوسنیل مارتی

سرعتی‌زن‌ها: روبرتلندی سیمون، خاویر کونسپسیون، آلکسیس ویلسون، رومی آلونسو و ژوزه آلوارز

لیبروها: رومان گارسیا آلوارز و آلاین سالاس

تیم ملی در سومین بازی خود در لیگ ملت‌های والیبال به مصاف کوبا خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره
  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!