Web Analytics Made Easy - Statcounter

مطابق رسم هر هفته، تیم های منتخب هفته 5 لیگ معتبر اروپایی را از نگاه هواسکورد بررسی خواهیم کرد.

طرفداری- تیم های منتخب این هفته 5 لیگ معتبر اروپا منتشر شد.

به نقل از WhoScored، پنج لیگ بزرگ اروپا را هرکدام به صورت جداگانه در پایین بررسی خواهیم کرد.

لیگ برتر انگلستان

لیورپولی ها بیشترین نماینده را در ترکیب منتخب هفته پانزدهم لیگ جزیره داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد خوب این تیم در پیروزی پر گل مقابل برایتون موجب شد تا کوتینیو، فیرمینو و امره جان در ترکیب منتخب هفته قرار گیرند. کوتینیو نمره 10 را کسب کرد. چلسی پیروزی ارزشمندی مقابل نیوکاسل به دست آورد. ادن هازارد به دلیل عملکرد خوبش نمره 10 و موزس با نمره 8.3 نمایندگان چلسی بودند.

لالیگا

فیلیپه لوئیز به عنوان یک مدافع بیشترین نمره را در ترکیب منتخب این هفته لالیگا با کسب نمره 9 به خود اختصاص داد که نشان دهنده عملکرد خوب وی در دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو بود. در جریان تساوی بارسلونا مقابل سلتاویگو، لیونل مسی با کسب نمره 8.7 به دلیل عملکردش در این دیدار در ترکیب منتخب قرار گرفت. زوج خط حمله در کنار مسی، آسپاس بود که نمره 8.8 را کسب کرد.

سری آ

ترکیب منتخب این هفته سری آ در تسخیر اینتری ها قرار گرفته که دلیل این امر پیروزی پر گل این تیم مقابل کیه وو است. این تیم سه نماینده در ترکیب منتخب داشت. پریشیچ با نمره 10 و کاندروا با نمره 9 جزو بهترین نمرات هفته بودند. از رم طبق معمول کولاروف حضور داشت که نمره 9.3 را کسب کرد. ادین ژکو دیگر نماینده رم بود. از میلان نیز بوناونتورا حضور داشت.

بوندس لیگا

پیروزی 3-1 بایرن مونیخ مقابل هانوفر موجب شد تا کینگزلی کومان، هامس رودریگز و آرتورو ویدال سه نماینده باواریایی ها در ترکیب منتخب بوندس لیگا باشند. کومان نمره 9.9 را کسب کرد. هامبورگ در خانه فرایبورگ به تساوی 0-0 دست یافت که نکته جالب حضور سه مدافع از هامبورگ در خط دفاعی تیم منتخب هفته بود. سرژ گرنابری به دلیل عملکرد خوبش در پیروزی پر گل هوفنهایم با کسب نمره 8.9 جزو مهاجمان خوب این هفته بوندس لیگا بود.

لوشامپیونه

سیدیبه و کونگولو از موناکو به دلیل عملکرد خوبشان در خط دفاعی در دیدار مقابل انجرز، در ترکیب منتخب هفته قرار داشتند. بنجامین آندره، هافبک باشگاه رن با کسب نمره 8.6 از هافبک های برتر این هفته بود. از پاری سن ژرمن نماینده ای در ترکیب منتخب این هفته لوشامپیونه وجود نداشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی

به نظر می‌رسد کادرفنی پرسپولیس ساعاتی مانده به شروع بازی با سپاهان برای ترکیب اصلی به جمع بندی رسیده است.

دیدار پرسپولیس و سپاهان در هفته ۲۵ لیگ برتر امروز از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود با توجه به اتفاقاتی که در اردوی سرخپوشان افتاده و شرایط مصدومان و محرومان ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با سپاهان به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور
  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی بزرگ با سپاهان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • رنگ سال ۱۴۰۳ چیست؟
  • ترکیب والنسیا مقابل بارسلونا، جوان‌ترین ترکیب یک تیم در لالیگا طی حداقل 20 سال اخیر
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران