Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر سابق بیانکونری ها معتقد است VAR نتوانسته باعث حل شدن اختلافات شود؛ وی تیم محبوبش را برنده دربی ایتالیا می داند.

طرفداری- استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی در ایتالیا، انتقادات زیادی را به همراه داشته است. در جدیدترین اظهارات، لوچانو موجی به نقد این سیستم پرداخته است.

مونچی در مصاحبه ای با Il Libero، گفت:

VAR، با این شیوه ای که استفاده می شود هنوز مرا متقاعد نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید قوانین بیشتری برای آن وضع کرد و نباید فقط برای تعیین اینکه پنالتی رخ داده یا خیر، از آن استفاده شود. لازم است حتی مواردی مثل خطای هند و آفساید را نیز بیشتر مورد توجه قرار داد. 

ضمن اینکه هنوز شخصیت و خواست داوران در مورد اینکه از این سیستم استفاده شود یا خیر، موثر است. مثلا بازی رم و اینتر را به یاد بیاورید. اشکرینیار روی پروتی خطا کرد و یک پنالتی بود؛ آن هم در شرایطی که رم هنوز 1-0 برتری داشت.

یا دنیله اورساتو که از نظر من بهترین داور ایتالیاست، علاقه زیادی به استفاده از آن برای گرفتن پنالتی ها ندارد یا ایراتی با وجود اینکه ویدیو را تماشا کرد؛ نتوانسیت تصمیم درستی بگیرد. قرار بود سیستم کمک داور ویدیویی به اختلافات و مشاجره ها پایان بدهد؛ اما چیزی تغییر نکرده است.

نتیجه دربی ایتالیا؟ یوونتوس 2-0 برنده می شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۰۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوندوعان: بازیکن پاری سن ژرمن روی من خطا کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت

گوندوعان از حذف شدن تیمش در جدال با پاری سن ژرمن احساس ناامیدی می‌کند

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، پاری سن ژرمن با نتیجه ۴-۱ بارسلونا را شکست داد و با برتری ۶-۴ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی نیمه‌نهایی شد.

بارسلونا (۴) 1-۴ (۶) پاری سن ژرمن؛ رژه اقتدار پاریسی‌ها، توهم بارسا تمام شد!

ایلکای گوندوعان، هافبک آلمانی بارسلونا پس از پایان بازی در گفتگو با موندو گفت:

شدیدا ناامیدیم. ما تا قبل از کارت قرمز آرائوخو کنترل بازی را در دست داشتیم. اینجا لیگ قهرمانان است، حریف شما هر تیمی که باشد، امکان ندارد که با یک بازیکن کمتر بتوانید کامبک بزنید. همه‌چیز دست خودمان بود اما آن را به یکباره از دست دادیم و به پاری سن ژرمن اجازه دادیم به بازی برگردد.

گوندوعان اعتقاد دارد که در محوطه جریمه پاری سن ژرمن روی او خطا صورت گرفته و داور باید به سود بارسلونا اعلام پنالتی می‌کرد:

فکر می‌کنم داور باید آن صحنه را پنالتی می‌گرفت. من در حال دویدن بودم و بازیکن پاری سن ژرمن به شکل واضحی روی من خطا کرد. به داور گفتم پنالتی بود، اما او به من کارت زرد نشان داد.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • پنالتی پرسپولیس درست بود؟
  • چهار سال پس از خطای پیکفورد روی فن دایک؛ داور جنجالی بار دیگر قاضی دربی مرسی‌ساید
  • گل اول سپاهان به ذوب‌آهن + فیلم
  • انعکاس مشکلات اهالی روشن دشت در صفحه شما
  • استفاده از کمک داور ویدیویی در فوتسال جام ملت‌های تایلند
  • گوندوعان: بازیکن پاری سن ژرمن روی من خطا کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024؛ داور ویدیویی به کمک داوران می‌آید!