Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- برخي از  افرادي که قبلا در مسند امور بودند هيجان زده هستند و مسئوليني که در حال حاضر در قدرت هستند، بايد خويشتن داري بيشتري کنند.
مهدي رحمانيان، مدير مسئول روزنامه شرق در گفتگو با خبرگزاري آريا در تحليل خود از بحث ها و چالش هاي شديد جاري ميان برخي از مسئولان نظام گفت: اين بحث ها و چالش ها اقتضائات يک جامعه پويا و زنده است و در جامعه پويا اين اختلافات وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ممکن است به روش برخوردها و مواجهه با اختلافات نقد وجود داشته باشد که نقد به جايي است. يک جامعه پويا و زنده بايد بالغ باشد و رفتار از سر بلوغ انجام دهد. اين ايراد وارد است و مي توان به گونه اي ديگر با اين چالش ها واختلاف نظرها مواجه شد.
مدير مسئول روزنامه شرق در خصوص تاثير اين نوع درگيري ميان مسئولين بر جامعه و مردم گفت: شايعاتي که در جامعه در رابطه با برخي افراد و مسئولين گفته مي شود به يک شکلي براي جامعه حکم تاييد را دارد و نگران کننده است. مردم گمان مي کنند با جامعه اي از مديران مواجه هستند که رعايت موضوعاتي را که خودشان مي گويند را نمي کنند که اين قطعا آفت زا است. ضمن اينکه به اصل اختلاف ميان جوامع و مسئولان ايرادي وارد نمي دانم و بسيار هم خوب است اما نوع مواجهه با اين اختلافات تعيين کننده بلوغ يک جامعه است و اگر رفتار از سر عصبانيت و هيجان صورت گيرد، نتيجه آن مي شود چيزي که اکنون شاهد آن هستيم. اما اگر يک برخورد منطقي و چارچوب داري باشد، ديگر اين گونه اتهامات مطرح نمي شود.
مهدي رحمانيان در توصيه خود براي اصلاح رفتارهاي تخريبي گفت: " الناس علي دين ملوکهم "مردم به رفتار مسئولان خود نگاه مي کنند که مي تواند آفاتي را در جامعه به همراه داشته باشد. اين موضوع نيازمند دقت و خويشتن داري بيشتري از سوي مسئولين است. برخي از  افرادي که قبلا در مسند امور بودند هيجان زده هستند و مسئوليني که در حال حاضر در قدرت هستند بايد خويشتن داري بيشتري کنند تا اين آفات که ممکن است دامنگير جامعه شود را کاهش دهند. توصيه مي شود مواجهه ها مبتني بر قانون باشد و رفتار غير قانوني صورت نگيرد و مسئوليني که در مسند قدرت هستند خويشتن داري بيشتري از خود نشان دهند.  

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل به سمت آشوب‌های داخلی و شاید رفتن نتانیاهو از قدرت می‌رود

حجت الاسلام قاسم روان بخش بیان این که عملیات «وعده صادق» از سوی جمهوری اسلامی ایران، رعب و وحشت زیادی در سرزمین های اشغالی ایجاد کرد گفت:‌ این عملیات موشکی و پهپادی زخم های کاری زیادی برای رژیم غاصب قدس وارد کرد.

 منتخب مردم قم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بنای رژیم صهیونیستی بر این نیست که درب های مراکز نظامی را باز کند تا خبرنگاران ببینند چه مقدار از حمله ایران آسیب دیده اند و کنترل شدیدی دارند تا تصویری بیرون نیاید و این همانند حمله ایران به پایگاه آمریکایی ها در عین الاسد بود که زمانی که آن را زدیم آمریکایی ها به رسانه ها اجازه ندادند گزارش تهیه کنند که چه مقدار ضربه خورده اند و حدود یک سال بعد خبرها درز پیدا کرد که چندین نفر کشته شدند و عکس هایی از پایگاه بیرون آمد.

منتخب مردم قم ، ‌کهک و جعفریه در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: عملیات اخیر ایران، ضربه کاری و اساسی به پیکره صهیونیست ها بود و به نوعی از نظر قوانین بین المللی دفاعی مشروع بود چون اسرائیلی ها نقض قانون کرده و به کنسولگری ما در دمشق حمله کرده بودند.

او ادامه داد: این که اسرائیل را زدیم چون آن ها اشتباهی بزرگ کرده بود و این ضربه کاری حق مسلم ما بود و هیچ کس در دنیا نمی گوید عملیات موشکی و پهپادی ایران حق ما نبود و می گویند اسرائیل اشتباه کرده و حق ایران بوده است البته باید عنوان کرد که کم و کیف حمله ما که چه مقدار باید می زدیم را قانون تعیین نمی کند که به چه اندازه باشد.

 منتخب مردم قم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در حمله به کنسولگری ایران در دمشق شخصیت های مهمی مانند سردار زاهدی به شهادت رسیدند، پیشتر نیز حمله دیگری به مستشاران نظامی ایران در سوریه شده بود و شهید دادیم ولی به اسرائیل حمله نکردیم چون به خاک ما که همان سفارت ما بود حمله انجام نشده بود اما پس از حمله به سفارت که جزو خاک ما محسوب می شود حق مقابله با مثل با اسرائیلی ها را داشتیم.

روانبخش افزود: در دنیا به ایران توصیه می کردند که از حق مشروع خود استفاده نکنید که منطقه دچار تنش می شود و می خواستند ایران خویشتن داری کند اما جمهوری اسلامی به این جمع بندی رسید هر چه عقب نشینی کند صهیونیست ها جری تر می شوند و در این جا با توییت و محکومیت قضیه درست نمی شود و همانگونه که دشمن صهیونیستی برخورد می کند باید با او برخورد کرد.

 منتخب مردم قم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اخیر ایران بازدارندگی لازم را داشت و اگر اسرائیل هم برای مقابله با ما حمله کند می داند این بار بهانه دست ایران می آید و ایران شدیدتر حمله خواهد کرد بنابر این اسرائیلی ها برای این که اقدامی نکنند ارزش این ضربه را پایین می آورند که حمله ایران خسارت جزئی به بار آورده است و از این ادبیات بر می آید آن ها نمی خواهند مقابله با ایران را ادامه دهند چون دریافته اند که جمهوری اسلامی اهل زدن است و اهل ضربه خوردن نیست.

روانبخش با اشاره به نشست دیشب شورای امنیت سازمان ملل در موضوع عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: از این نشست چیزی برای اسرائیل بیرون نیامد این در حالی بود که صهیونیست ها گمان می کردند شورا وفاقی بر علیه ایران ایجاد کند. طبیعی بود در آن نشست آمریکا، فرانسه و آلمان در حد محکومیت سخنی عنوان کنند ولی قطعنامه ای بر علیه ایران در نیامد و به جمع بندی رسیدند جمهوری اسلامی بخواهد کاری بکند با این گونه حرف ها تسلیم نمی شود.

این فعال سیاسی عملیات وعده صادق را دستاورد و پیروزی سیاسی برای ایران عنوان کرد و گفت: بعد از این پیروزی نظامی شاهد ثبت یک پیروزی سیاسی بودیم. حرکت ایران دستاوردهای زیادی داشت و اقتدار ایران را به رخ کشورهای منطقه و جهانیان نشاند و این عملیات در حالی انجام شد که کسی باور نمی کرد ایران بتواند اسرائیل را بزند و قدرت موشکی و پهپادی ایران شعار است.

او ادامه داد: اسرائیل در یک بن بست گرفتار شده است و اگر بخواهد اقدام متقابل کند با یک ضربه سخت تری مواجه می شود که به فروپاشی نزدیک می شود و اگر اقدامی نکند در داخل دچار مشکل می شود و احزاب سیاسی مخالف نتانیاهو او را محکوم خواهند کرد که اگر پاسخ ایران را ندهد حیثیت اسرائیل بر باد می رود.

روان بخش گفت: با عملیات اخیر ایران، اسرائیل در منطقه بی آبرو تر شد و کشورهای عربی که ارتباط با اسرائیل برقرار کنند می فهمند اسرائیل قدرتی نیست و اگر آمریکا و اروپا نتوانستند از آن حمایت کنند کشورهای منطقه در روابط با اسرائیل تجدید نظر خواهند کرد و احزاب مخالف نتانیاهو در داخل اسرائیل اختلافات زیادی را در این رژیم غاصب ایجاد می کنند و این رژیم جعلی به سمت آشوب داخلی رهنون می شود و احتمالا شاهد رفتن نتانیاهو و فروپاشی سیاسی در داخل اسرائیل خواهیم بود.

 منتخب مردم قم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عملیات ایران، اقتدار آمریکا را هم زیر سئوال برد چون به آن ها اطلاع دادیم که اسرائیل را می زنیم و آمریکا که همیشه پشت اسرائیل بود نتوانست کاری کند و ایران به عنوان یک ابرقدرت بین المللی در جهان ثبت شد که هیچ ابرقدرتی نمی تواند مانع خواست ایران شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کتابی که با آن تنها گریه کردم
  • روایت نویسنده عراقی از صبر استراتژیک و پاسخ استراتژیک ایران
  • آملی لاریجانی: خویشتن‌داری جمهوری اسلامی در برابر اقدامات متعدد شرارت‌آمیز صهیونیستها حدّی دارد
  • واکنش تند پوچتینو به درگیری شاگردانش برسر زدن پنالتی+ فیلم
  • اسرائیل به سمت آشوب‌های داخلی و شاید رفتن نتانیاهو از قدرت می‌رود
  • ژست سیگار در سریال ها؛ ملزومات یا ادا و اطوار؟
  • استقبال انصارالله یمن از تنبیه اسرائیل توسط ایران
  • نیمه نامرئی فناوری؛ آیا هوش مصنوعی قدرت تفکر را از انسان می‌گیرد؟
  • وحدت به جای تخریب و تفرقه
  • «عملیات» علیه بی‌حجاب‌ها؛ درست یا غلط؟