Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای شهر سان‌فرانسیسکو تردد ربات‌های دلیوری را محدود به مناطق خاص کرد و اعلام کرد کمپانی‌ها حق ندارند از سرویس پیک رباتیک در هرجای شهر استفاده کنند. آفتاب‌‌نیوز : سرویس‌های دلیوری رباتیک طبق مصوبه جدید باید همچنان حالت آزمایشی و نه واقعی داشته باشند. این شورا فقط حق تصمیم‌گیری برای پیاده‌روها را داشته و نمیتواند درباره سرویس‌های دلیوری با پهپاد نظر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اخیرا گروهی به نام Walk San Francisco درباره عدم ایمنی هنگام پیاده راه رفتن اعتراض داشته و رسما از مالکان ربات‌های دلیوری شکایت کردند که لیزرها، نویگیشن سیستم و سنسورهای بکاررفته در این ربات‌ها در پیاده‌رو به کودکان و نیز سالخوردگان آسیب می‌زند. پشینهادابتدایی مبنی بر لغو کامل ربات‌های دلیوری در شهر بود اما آنچه تصویب شد منطقی‌تر از طرح اولیه به نظر می‌رسد.
وضع چنین قوانین در سان‌فرانسیسکو به عنوان یکی از شهرهای فناورانه و پیش‌رو بسیار تعجب برانگیز است و این در حالی است که با توجه به نزدیکی به سیلیکون ولی، اولین جایی بود که ربات دلیوری در آنجا آزمایش د و حالا اعلام محدودیت برای آن شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد.
به گزارش خبرآنلاین،این قانون چالش بزرگی برای شرکت‌هایی مانند Marble محسوب می‌شود که اجازه تست در منطقه پتروهیل و میشن را گرفته‌اند.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۰۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی رایگان تاکسیرانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، شادی مالکی سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: سازمان تاکسیرانی در این رویداد فرهنگی نیز مانند تمامی رویدادها و مناسبت‌های ملی و مذهبی مشارکت دارد.

وی افزود: از روز ۱۹ اردیبهشت همزمان با آغاز نمایشگاه تا ۲۹ اردیبهشت ماه، ۶۰ دستگاه تاکسی ون و شاتل به صورت رایگان به بازدیدکنندگان در محوطه مصلی خدمات رسانی می‌کنند.

سرپرست سازمان تاکسیرانی با بیان اینکه ۲۰ دستگاه شاتل سرویس و ۴۰ دستگاه تاکسی ون کار خدمات رسانی به بازدیدکنندگان را برعهده دارند، گفت: ۱۰ دستگاه از این خودروها در درب شمال (مترو مصلی)، ۵ دستگاه تاکسی در پارکینگ بیرونی مصلی (خیابان خرمشهر)، ۱۰ دستگاه تاکسی در ورودی شماره ۴ و ۳۵ دستگاه تاکسی هم در ورودی اصلی مصلی (خیابان و مترو شهید بهشتی) به بازدیدکنندگان سرویس رسانی می‌کنند.

مالکی ادامه داد: همچنین با هدف آشنایی هموطنان حاضر در نمایشگاه دو دستگاه تاکسی برقی جدید در محوطه مصلی مستقر شده و در معرض بازدید قرار گرفته است.

کد خبر 6100817

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی رایگان تاکسیرانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • دیواره تاریخی خیابان باباطاهر مربوط به دوران ایلخانی است
  • آثار کشف‌ شده در خیابان باباطاهر همدان مربوط به دوره ایلخانی است
  • اثر کشف‌شده در خیابان باباطاهر همدان به دوره ایلخانی برمی‌گردد
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در آزادراه‌ها
  • تغییر جدید در خط ۴۷ اتوبوسرانی اصفهان
  • توقف پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان در پی کشف آثار تاریخی
  • کشف دیواره تاریخی در خیابان باباطاهر همدان + عکس
  • کار گذرگاه عابر پیاده دقیقا چیست؟ 
  • کشف یک دیواره تاریخی از یک بنا در همدان