Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی در سفر یک‎روزه به سامان و در نشست شورای اداری این شهرستان، رفع موانع سرمایه‎گذاری با جذب سرمایه‎گذاران دولتی، نیمه دولتی و خصوصی و کاهش روند پاسخ‎دهی به استعلامات مربوطه را اصلی‎ترین راهکار تسریع در روند توسعه چهارمحال و بختیاری بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، ایجاد اشتغال پایدار و ارتقای درآمد روستاییان را از عوامل مهم جلوگیری از مهاجرت و نیازمند سرمایه‎گذاری بخش خصوصی برشمرد و تأکید کرد: توجه به رفع موانع سرمایه‎گذاری باید در اولویت کاری فرمانداران شهرستان‌های ۹ گانه استان باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: جمع آوری سرمایه‌های خـُرد و استفاده از توان بالای بخش خصوصی می‌تواند در رونق اقتصادی، افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و بهبود وضعیت معیشت مردم منطقه مؤثر باشد.

عباسی، ارائه تسهیلات به سرمایه‎گذاران بخش‌های کشاورزی، گردشگری و صنایع تبدیلی و تکمیلی را از مهم‌ترین نیاز‌های شهرستان سامان بیان کرد و افزود: شناسایی و اولویت بندی نیاز‌های سرمایه‎گذاری این منطقه بایستی به صورت ویژه و در سریع‌ترین زمان ممکن صورت گیرد.

وی اضافه کرد: اجرای طرح‎هایی در حوزه آب و فاضلاب شهری و روستایی، افزایش تولید محصولات ارگانیک، راه‎اندازی بازارچه‌های سنتی، احداث هتل و سرمایه‎گذاری در بخش گردشگری سنتی باید در دستور کار مسئولان استان و شهرستان سامان باشد.

عباسی خاطرنشان کرد: تکمیل عملیات زیربنایی سایت اداری سامان و انتقال دستگاه‌های اجرایی شهرستان، باید هر چه سریع‎تر انجام شود.

وی اظهار داشت: سال آینده نیز اعتبارات لازم از محل مدیریت بحران استان برای حذف نقاط حادثه خیز شهرستان سامان اختصاص می‌یابد.

عباسی گفت: دو سنگ شکن فعال در ورودی سامان نیز سبب ایجاد مشکلات زیست محیطی و آلودگی هوا شده است که باید اقدام مناسب در این زمینه با نصب فیلتر‌های استاندارد از سوی مالکان صورت گیرد و در غیر این صورت نسبت به جابجایی و انتقال این واحد‌ها اقدام شود.

وی همچنین مدیریت ظرفیت آب چهارمحال و بختیاری در بخش‌های مختلف و ارائه راهکار‌های درون استانی از سوی مسئولان مربوطه در این زمینه را ضروری دانست.

حضور در گلزار مطهر شهدای شهر سامان و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، سرکشی از وضعیت و امکانات رفاهی مجتمع تفریحی سیاحتی پل زمانخان، و روند اجرا و پیشرفت فیزیکی تصفیه خانه آب شهر سامان به همراه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسئولان استانی و محلی، از دیگر برنامه‌های اولین سفر کاری استاندار چهارمحال و بختیاری به شهرستان سامان بود.

سامان از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری، با بیش از ۳۴ هزار نفر جمعیت می‎باشد که مرکز آن (شهر سامان) در فاصله ۲۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

این شهرستان، به دلیل قرار گرفتن در حاشیهٔ رودخانه زاینده رود، از موقعیت‌های مناسب کشاورزی، باغداری و گردشگری برخوردار است.

انتهای پیام/ش سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به شهرستان سامان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۱۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم رکن اساسی تکمیل پروژه‌های شهری است

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان، مشارکت مردم را رکن اساسی تکمیل پروژه‌های شهری دانست و گفت: موانع اجرایی و عملیاتی پروژه‌های مشارکتی شهرداری اصفهان در مناطق ۹ و ۱۳ با حضور مدیران این مناطق بررسی و تعیین تکلیف شد.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه مشارکت شهروندان رکن اساسی در تکمیل پروژه‌های شهری است، اظهار کرد: شهرداری اصفهان در سال جاری با سرلوحه قراردادن دستور مقام معظم رهبری عزم خود را برای جلب مشارکت مردم در بهره‌برداری از پروژه‌های شهری جزم کرده است تا جهش تولید را در این بخش محقق سازد.

وی با اشاره به ضرورت گره‌گشایی از مشکلات پروژه‌های مشارکتی افزود: رفع موانع عملیاتی، تسریع در تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌ها همواره از سال گذشته در دستور کار سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان قرار دارد و این سازمان در نظر دارد مشکلات قانونی و موانع حقوقی اجرای این پروژه‌ها را با حفظ منافع شهرداری به‌صورت میدانی و با حضور ذی‌نفعان بررسی و تصمیمات شایسته‌ای برای ادامه عملیات اجرایی آن اتخاذ کند.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: مشکلات پروژه‌های مشارکتی واقع در خیابان قدس و کهندژ با مساعدت مدیر محترم منطقه ۹ شهرداری اصفهان بررسی و نسبت به رفع موانع اجرایی آن‌ها تصمیم‌گیری شد، همچنین در مورد فراخوان مجدد پل‌های عابر پیاده در این منطقه و جلب نظر سرمایه‌گذاران و مشارکت مردم در تکمیل و بهره‌برداری از آن نیز تصمیماتی اتخاذ شد.

حیدری گفت: جلسه مانع‌زدایی از پروژه مجتمع تجاری‌مسکونی دکتر حسابی و پروژه مجموعه مسکونی هورسان در منطقه ۱۳ برگزار شد.

وی بیان کرد: خروج پروژه‌ها از بن‌بست و تعیین تکلیف فوری آن‌ها از ضروریاتی است که به‌طور مستمر در دستور کار این سازمان قرار دارد.

حیدری خاطر نشان کرد: با توجه به شعار سال و ضرورت افزایش مشارکت مردم، درخواست‌های که از سوی شهروندان مطرح می‌شود را در اولویت قرار داده‌ایم و از تمام ابزارهای قانونی در راستای برطرف‌شدن مشکلات آن‌ها که موجبات رضایت عموم را فراهم می‌کند، استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 744472

دیگر خبرها

  • رفع تداخل ۷۰ درصد از زمین‌های کشاورزی و منابع ملی شهرستان سامان
  • رفع تداخل ۷۰ درصد از اراضی کشاورزی و منابع ملی سامان
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم
  • فرمانداران استان تهران نسبت به معرفی دستیار مردمی اقدام کنند
  • مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران
  • گشایش نخستین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در گهرو
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • پیکر پدر شهید در بروجن به خاک سپرده شد
  • مشارکت مردم رکن اساسی تکمیل پروژه‌های شهری است
  • کارگروه‌های سرمایه‌گذاری در استان‌ها ایجاد می‌شود