Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ آیت ا...عبدالنبی نمازی امام جمعه کاشان درآیین معرف آیت الله سید علی طهماسبی امام جمعه جدیدگلپایگان و تجلیل از حجت الاسلام محمد علاء الدینی امام جمعه قبلی در جمع نمازگزاران، نماز جمعه را کانون وحدت امت اسلامی بیان کرد و افزود: با این وحدت می توان استکبار و دشمنان اسلام را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام صالحیان مسوول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان هم دراین آیین برپایی نماز جمعه گلپایگان را یکی از نمازهای جمعه باشکوه استان بیان کرد و افزود: مردم این شهر مذهبی و مرجع پرور، نماز جمعه را با ولایتمداری خود کانون عبادت بزرگ و بصیرت قرار داده اند.

  

 

 

امام جمعه خوانسار درخطبه های نماز جمعه، تصمیم جدید ترامپ  را نه تنها از دیدگاه مسلمانان بلکه از نظر تمام ادیان محکوم دانست و گفت: این حرکت ترامپ  پایان حیات اسراییل خواهد بود.

حجت الاسلام رسول خواجه کریمی افزود: هر حرکت ضد بشری و ضد اسلامی استکبار و ایادی آنها و در راس آن آمریکا و اسرائیل در جهان با ایستادگی جهان اسلام و ایران اسلامی محکوم به شکست است.

 

 

 

 

حجت الاسلام مهدی بخشی امام جمعه شهربهاران در درجمع نمازگزاران با اشاره به تصمیم جدید رییس جمهور امریکا درباره به رسمیت شناختن شهر قدس به پایتختی رژیم صهیونیستی گفت:امریکا زمانی که قدرت بزرگی برای خودش بود جرات چنین غلط هایی را نداشت و اکنون که قدرتی ندارد هرگز نمی تواند چنین غلطی بکند.

 

 

 

 

 

امام جمعه موقت کاشان در خطبه های نماز جمعه با محکوم کردن اقدام دیکتاتوری ترامپ، دفاع از فلسطین را مساله اصلی امت اسلامی دانست وگفت: لازم است با آگاهی و با تمام توان به این مهم توجه شود.

حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار، رژیم صهیونیستی را دشمن اسلام و مسلمانان جهان بیان کرد و افزود: هرکس بخواهد از اسلام حمایت کند راهی جز مبارزه با این رژیم پوشالی ندارد .

خطیب جمعه کاشان همچنین با یادآوری شکست های پی در پی آمریکا در منطقه گفت: شکست داعش در عراق و سوریه، شلیک موشک به ابوظبی وکشته شدن عبدا...صالح که 33 سال ظالمانه بریمن حکومت کرد، سیلی های محکمی بود که به آمریکا و عربستان در منطقه زده شد.

 

  

 

امام جمعه موقت شهر خور در جمع نمازگزاران با اشاره به فرمان ترامپ برای انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس گفت: آمریکایی ها می خواهند با به رسمیت شناختن شهر قدس به عنوان پایتخت اسرائیل شکست داعش را در منطقه از راهی دیگر جبران کنند .

حجت الاسلام محمد عزیز افزود: درچند سال گذشته آمریکا برای ضربه زدن به مسلمانان از هیچ راهی عقب نشینی نکرده و می خواهد حکومت جهانی را در دست داشته باشد اما به لطف پروردگار این آرزو را به گور خواهد برد .

  

 

 

با حضور حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان کلنگ ساخت ساختمان انجمن خیریه یاری رسان ایتام بخش بن رود در روستای شریف آباد به زمین زده شد.

برای اجرای این طرح با مساحت 250 و زیربنای400 مترمربع  500میلیون ریال ریال اعتبار در مرحله نخست در نظر گرفته شده است.

 

 

 

 

به مناسب میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) همایش پیاده روی خانوادگی در شهر زیار برگزار شد .

در این همایش بیش از دو  هزار شرکت کننده، مسیر پنج کیلومتری مسجدالنبی تا ساختمان شهرداری را پیاده پیمودند .

در پایان هم به قید قرعه  23 نفر جوایزی اهدا شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۱۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن، دل‌بسته‌ی جنگ فرهنگی و ادراکی است

امام‌جمعه کرمانشاه گفت: مهم‌ترین عرصه‌ای که دشمن به آن دل بسته برای پیروزی، جنگ فرهنگی و ادراکی است که باید مراقب این عرصه بود

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مراسم یادواره شهدا و افتتاحیه راهیان نور ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام حبیب الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه امروز _ شنبه یکم اردیبهشت _ با حضور مراسم یادواره شهدای دانشجو و افتتاحیه راهیان نور ۱۴۰۳، اظهار کرد: خداوند متعال برای زمینه‌سازی ظهور حضرت ولیعصر (عج) طراحی فرموده است و حسب روایات، عمده این زمینه‌سازی، از سرزمین ایران اسلامی خواهد بود.

وی شرایط را قبل از انقلاب سلامی، بسیار دلسردکننده خواند و افزود: امروز می‌بینیم که به فضل خدا ابرقدرتی به نام جمهوری اسلامی در عالم ظهور کرده است توانسته بزرگ‌ترین مدعی ابرقدرتی در عالم را در عرصه نظامی شکست دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه تصریح کرد: امروز درگیری در عرصه جنگ فرهنگی و شناختی است و میدان کارزار در عرصه فرهنگی، ادراک نسل جوان است.

وی با اشاره به اینکه عملیات «وعده صادق» در برابر جنگ فرهنگی و شناختی که در جریان است، بسیار کوچک است، خاطرنشان کرد: دشمن به عرصه جنگ فرهنگی بسیار امید بسته و این وظیفه مراکز علمی دانشگاهی و حوزوی است که بافکر حرکت کرده و با برپایی کرسی‌های آزاداندیشی، مشکل شناخت و ادراک نسل جوان را علاج کنند.

حجت‌الاسلام غفوری بابیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله) توجه ویژه‌ای به عرصه جنگ فرهنگی و ادراکی دارد، عنوان کرد: ضرورت دارد دانشگاه‌ها، مجموعه بسیج و مجموعه‌های فعال فرهنگی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، در این خصوص تدبیر، فکر و اجرا کنند و این جز بهترین کارهایی است که موردعنایت مقام معظم رهبری (مدظله‌) و امام زمان (عج) هم واقع خواهد شد.

کد خبر 746403

دیگر خبرها

  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • نماز جمعه فلسطینی‌ها در مسجد ویران شده شهر رفح
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی
  • برگزاری اولین همایش حضوری سال ۱۴۰۳ ائمه جمعه استان آذربایجان شرقی
  • دشمن، دل‌بسته‌ جنگ فرهنگی و ادراکی است
  • دشمن، دل‌بسته‌ی جنگ فرهنگی و ادراکی است