Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@11:00:43 GMT

توده گرد و غبار عراقی در حال خروج از خوزستان است

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۱۲۶۰

توده گرد و غبار عراقی در حال خروج از خوزستان است

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به وقوع پدیده گرد و غبار ناشی از ورود توده گرد و غبار عراقی گفت: این توده در حال خروج از خوزستان است.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به وقوع پدیده گرد و غبار ناشی از ورود توده گرد و غبار عراقی گفت: این توده در حال خروج از خوزستان است.

کوروش بهادری اظهارکرد: به علت ورود توده گرد و غباری که بعد از ظهر روز گذشته (۱۶ آذر) در کشور عراق شکل گرفت، از صبح امروز مناطق مرکزی و جنوبی خوزستان درگیر پدیده ریزگرد‌ها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هم اکنون وضعیت هوا از لحاظ غلظت گرد و غبار رو به بهبودی و این توده گرد و غبار در حال خروج از خوزستان است، اما از بین‌رفتن تمامی آثار ناشی از این توده تقریبا مستلزم گذشت یک روز زمان است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: با این روند پیش‌بینی می‌شود دید افقی در شهر‌های درگیر این پدیده به بیش از ۲ هزار متر یعنی به ۲.۵ تا ۳ کیلومتر برسد.

بهادری گفت: براساس اطلاعیه ستاد بحران فعالیت مدارس و ادارات و دانشگاه‌ها در روز شنبه برقرار است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۱۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند افزایش دما در البرز پیش بینی می‌شود

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر مطرح کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از استقرار جوی پایدار تا انتهای هفته در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن در بعضی ساعات غبار محلی و روند افزایش دما در استان پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز دوشنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با گاهی رشد ابر و افزایش غبار است، عنوان کرد: فردا سه شنبه آسمان کمی تا قسمتی ابری همراه با مه رقیق در بعضی ساعات و چهارشنبه آسمان صاف تا کمی ابری همراه با گاهی افزایش غبار است.

کد خبر 6078584

دیگر خبرها

  • مهاجرت ایرانی‌ها هم مانند افغانستانی‌ها توده‌ای می‌شود؟/ آن‌ها که مهاجرت می‌کنند از تغییر شرایط جامعه ناامید شده‌اند/ موج مهاجرت ایرانیان عادی نیست
  • توقیف لنج‌های صیادی حامل گازوئیل قاچاق در آبراه اروند
  • توقیف ۳ فروند لنج باری حامل سوخت قاچاق
  • توده پنج کیلوگرمی از بدن بانوی اسفراینی خارج شد
  • ارتباط شاخص توده بدنی با بیماری قلبی در افراد مبتلا به دیابت
  • ارتباط شاخص توده بدنی با بیماری قلبی در افراد دیابتی
  • روند افزایش دما در البرز پیش بینی می‌شود
  • سپر ناسا مقابل غبارهای خطرناک ماه بالا رفت
  • شادی شهروندان عراقی از عملیات تلافی‌ جویانه ایران
  • (ویدئو) جشن عراقی‌ها در مقابل سفارت ایران