Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@01:06:23 GMT

قلمرو هزاره ؛ استیون برنشتاین

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۱۶۱۷

قلمرو هزاره ؛ استیون برنشتاین

اشتراک گذاری گزارش خطا بازگشت به بالای صفحه .به کانال تلگرام ما بپیوندید برچسب ها ریتم موسیقی Steven Bernstein

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نظر شما نام: ایمیل: * نظر: موسیقی قلمرو هزاره ؛ استیون برنشتاین اجرای زنده قلمرو هزاره استیون برنشتاین را در تابناک می‌بینید و می‌شنوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
برگ‌های طلایی ؛ پسنجر «برگ های طلایی / Golden Leaves» یکی از قطعات پسنجر است که پیش از این نیز... خیال خالص ؛ جاش گروبان «خیال خالص / Pure Imagination» یکی از قطعات فیلم چارلی و کارخانه شکلات... هر آنچه انجام نداده‌ای ؛ جیمی کالام «هر آنچه انجام نداده‌ای / Everything You Didn't Do» یکی از قطعات «جیمی... خوشبختی ؛ علی لهراسبی علی لهراسبی چندی پیش خوشبختی را خوانده بود و اکنون موزیک ویدیو این قطعه... بیست و یک روز بعد ؛ مهدی یراحی مهدی یراحی یک قطعه برای فیلم سینمایی بیست و یک روز بعد خواند که موزیک... ازم دوری ؛ مهدی مقدم مهدی مقدم قطعه ازم دوری را خوانده است. اکنون موزیک ویدیوی آن را در... دروغه ؛ مازیار فلاحی موزیک ویدیو جدید مازیار فلاحی به نام دروغه که در واقع اجرای زنده یکی از... خوشحالم ؛ سیروان خسروی سیروان خسروی قطعه خوشحالم را خوانده است. اکنون موزیک ویدیو این قطعه را... روایت شجریان از تکنیک موسیقی اش استاد محمدرضا شجریان در سال 2003 یک گفت و گو در باغ شخصی اش داشته و... تنها یک بار عشق ورزیدم ؛ بوچلی «تنها یک بار عشق ورزیدم / Solamente Una Vez» یکی از قطعات شنیدنی آندره‌آ... بغض؛ ایهام گروه ایهام (زانیار خسروی و مازیار لشنی) قطعه جدیدی تحت عنوان بغض خوانده... راه طولانی از کنار ؛ ایتن جونز «راه طولانی از کنار» شاید بهترین ترجمه‌ای باشد که بتوان برای Long Way... سال اشتباه ؛ کولین ملوی «سال اشتباه / The Wrong» یکی از قطعات کولین ملوی است. این قطعه را با... رزها بر روی مرده ؛ ایتان جونز «رزها بر روی مرده / The Roses on the Dead» یکی از قطعات ایتان جونز است.... در طبیعت ما با صدای خوزه گونزالس «در طبیعت ماست / In Our Nature» یکی از قطعات خوزه گونزالس است که پیش از... از خون جوانان وطن ؛ علیرضا قربانی همزمان با تشییع ۱۷۵ شهید جاویدان که پیکر آنان بعد از ۲۹ سال در آغوش وطن... برادر با صدای پرویز پرستویی پرویز پرستویی به مناسب هفته دفاع مقدس، یک قطعه را بر روی شعری از یغما... کجا کودکان بازی کنند؟ ؛ یوسف اسلام «کجا کودکان بازی کنند؟ / Where do the children play» یکی از قطعات یوسف... در رویاها ؛ بن هاوارد «در رویاها / In Dreams» یکی از قطعات بن هاوارد خواننده و نوازنده جوان... عاشقتم با صدای سیروان خسروی اجرای زنده قطعه عاشقتم را از سیروان خسروی در «تابناک» می‌بینید و می‌شنوید. فارسی العریبة صفحه نخست تابناک جهان اقتصادی ورزشی اجتماعی مجلس ویدیو دوره ی مدیریت رسانه درباره ما تماس با ما خبرنامه پیوندها جستجو آرشیو آب و هوا اوقات شرعی RSS تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۱۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم‌ پرداخت دستمزد و بیمه و نبود امنیت شغلی ظلم به کارگران است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا خسروی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان داراب با اشاره به هفته کار و کارگر با استناد به آیه شریفه «مَن ظَلَمَ اَجیراً اَجرَهُ اَحبَطَ اللهُ عَمَلَهُ وَ حَرَّمَ عَلَیهِ ریحَ الجَنَّة؛ اگر کسی به یک کارگری ظلم بکند، در مورد اجرت او و دستمزد او ظلم بکند، همه اعمال خیر او از بین می‌رود و نابود می‌شود» تصریح کرد: ظلم به کارگر فقط دستمزد ندادن نیست بلکه اقدام نکردن در زمینه بیمه، بهداشت، آموزش، ابتکار، مهارت‌افزایی، سلامت خانوادگی و امنیت شغلی نیز ظلم به کارگران است.

وی با بیان اینکه چهارده هزار شهید جامعه کارگری در واقع چهارده هزار پرچم افتخار و وفاداری در دست کارگران است، تاکید کرد: برجسته شدن ارزش کارگر در جامعه، باعث رونق کار و تولید می‌شود.

امام جمعه داراب در ادامه با اشاره به در پیش بودن بزرگداشت هفته مقام معلم و سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری بیان کرد این دانشمند بزرگ، یکه‌تاز عرصه جهاد علمی و دینی بود و با وجود آنکه حتی برخی آشنایان جاهل و دوستان نادان به سنگ‌اندازی، تهمت و ملامت او پرداختند، این انسان وارسته وظیفه خویش را شناخت و در راه انجام وظیفه، هیچ‌چیز مانعش نشد.

حجت الاسلام خسروی عنوان کرد: شهید مطهری وظیفه خویش را به بهترین شکل انجام داد و با افشای باورهای نادرست و اندیشه‌های منحرف، حقایق ناب را باز گفت و کج‌فکری‌ها و ناروایی‌ها را برنتابید و به راه خود ادامه داد و سرانجام، به فیض بزرگ شهادت رسید.

وی افزود: او متفکری ژرف اندیش، پهلوان مبارزه با التقاط، روحانی متناسب با زمان، مصداق بارز مجاهد فی سبیل الله، نادره زمان ما، معلم بزرگی برای دیروز و امروز و فردای کشور، متفکر دین‌شناسِ مومنِ با اخلاص و پُرکار بود.

خسروی در ادامه گفت: خطی که می‌تواند انقلاب را از نظر فکری حفظ کند، همان خط مطهری یعنی اسلام ناب و بدون التقاط و بدون گرایش به جریان‌های التقاطی و انحرافی است.

وی گفت: مطهری از کسانی بود که در ذهنش شکل کلی انقلاب، هوشمندانه منعکس شده بود و سعی می‌کرد نگذارد اسلام از خط اصیل خود منحرف شود.

کد خبر 6089186

دیگر خبرها

  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • عدم‌ پرداخت دستمزد و بیمه و نبود امنیت شغلی ظلم به کارگران است
  • دستگیری باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی / ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش / زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری / تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K
  • سردار رادان با اشاره به طرح نور: در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس تر از این ماموریت وجود ندارد/ 90 درصد تذکرگیرندگان رفتار و پوشش خود را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند/ پلیس در کنار طرح نور، از دیگر ماموریت‌های خود غافل نخواهد شد
  • ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز
  • ساخت و بازسازی ۲۵۶ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین در فروردین
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان