Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@18:12:24 GMT

شهروند ساری شهرداری ساوه را با شکست بدرقه کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۱۸۳۲

شهروند ساری شهرداری ساوه را با شکست بدرقه کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم شهروند ساری در این دیدار توانست با نتیجه 5 بر 2 مهمانش تیم شهرداری ساوه را بدرقه کند.
گل های تیم شهروند را علی ابراهیمی (2)، طاها مرتضوی ، مراد ناظری و محمد طاهری به ثمر رساندند و اسماعیل وطنخواه هم برای شهرداری ساوه گلزنی کرد.
تیم شهروند ساری با این پیروزی با 28 امتیاز در رده ششم جدول رقابت ها قرار گرفت و شهرداری ساوه نیز با 22 امتیازی داشت در رده دهم جای گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرداری ساوه در هفته هشتم در دیدار رفت رقابت های فوتسال لیگ برتر باشگاههای ایران نیز نتیجه را 2 بر 1 به شهروند ساری واگذار کرده بود.
در رقابت های فوتسال لیگ برتر باشگاههای ایران 14 تیم حضور دارند که 2 تیم پایین جدول به لیگ یک سقوط می کنند.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۱۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به وقت ایران مقابل تیم ملی قرقیزستان قرار گرفت که در نهایت این دیدار با برتری ۶ بر یک تیم ملی فوتسال ایران به پایان رسید.

تیم ملی قرقیزستان با شگفتی‌سازی موفق شد به این مرحله صعود کند. قرقیز‌ها در گروه C این رقابت‌ها بالاتر از تیم‌های ژاپن و کره‌جنوبی و با تفاضل گل کمتر نسبت به تاجیکستان به عنوان تیم دوم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند. در مقابل تیم ملی ایران در گروه D این رقابت‌ها موفق شد با با اقتدار به عنوان صدرنشین بالاتر از تیم‌های افغانستان، کویت و بحرین پا به این مرحله بگذارد.

بهروز عظیمی خیلی زود با ضربه‌ای تماشایی گل اول را به ثمر رساند. در ادامه امانبائف در اولین موقعیت جدی قرقیزستان دروازه ایران را باز کرد. حملات تیم ملی فوتسال ایران ادامه داشت و سالار آقاپور از روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی گل دوم را به ثمر رساند و نیمه اول با برتری ۲ بر یک ایران به پایان رسید.

در ابتدا نیمه دوم روی یک ضد حمله سعید احمدعباسی موفق شد روی پاس علی اصغر حسن‌زاده با یک ضربه بغل‌پا دروازه قرقیزستان را برای سومین‌بار باز کند و هفتمین گل خود را در این رقابت‌ها به ثمر برساند تا جایگاهش در صدر جدول گلزنان تثبیت شود.

یک بار دیگر کاپیتان حسن‌زاده با یک پاس در عرض تماشایی مهدی کریمی را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن با عبور توپ از بین پا‌های دروازه‌بان قرقیزستان گل چهارم را به نام خود ثبت کرد. در ادامه مهدی کریمی موفق شد روی حرکت تماشایی و پاس سالار آقاپور با یک چرخش و ضربه تماشایی گل پنجم ایران را به ثمر برساند و در این دیدار دبل کند.

درخشش مهدی کریمی ادامه‌دار بود و موفق شد یک پربه خطا پنالتی را برای ایران کسب کند، علی‌اصغر حسن‌زاده کاپیتان ایران پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه فوق‌العاده دروازه‌بان قرقیزستان را فریب داد و یکی از بهترین گل‌های این رقابت‌ها را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

با این نتیجه تیم ملی فوتسال ایران موفق شد ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را نیز کسب کند. ملی‌پوشان ایران باید در مرحله نیمه نهایی مقابل برنده دیدار ازبکستان و ویتنام قرار بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • مروری بر آخرین خبرهای ورزشی استان
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • ببینید | تداوم برد‌های تیم ملی فوتسال ایران با شکست کویت
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا