Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیده الهام قاضی زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرآنلاین گفت: در این جشنواره غرفه هایی شامل، سوغاتی ها از جمله کلوچه، لوزی کنجی، سیلون، ارده، عسل کنار، صنایع دستی: گیوه دوزی، خراطی، معرق، کپو بافی، جاجیم بافی، نمد مالی، سفالگری و قفل سازی عرضه می شد.

قاضی زاده افزود: همچنین غرفه های کودک،گویش و فرهنگ و ادب دزفولی, جاذبه های تاریخی و طبیعی,فرصتهای سرمایه گزاری، انجمن های مردمی، غرفه نمایش عکسهای قدیمی دزفول برای اولین بار، غرفه دمنوش خانه و غذاهای سنتی، ماس اووا، قلیه، گنجشک و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از دیگر برنامه های اجرایی این شب ها بود.

وی اظهار کرد: جشنواره شب های فرهنگی گردشگری شهر دزفول از ۱۵ آذر در محل "خانه تیزنو" آغاز به کار کرد و امشب به کار خود پایان می دهد.

دبیر این جشنواره توضیح داد: در روز افتتاحیه تعدادی از فعالان گردشگری ازجمله جناب آقای دباغ از فعالان نمونه شهر دزفول، رئیس شورای شهر دزفول و دیگر فعالان در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری سخنانی را ایراد کردند. اجرای موسیقی دزفولی و شعر خوانی به گویش دزفولی و برپایی غرفه گویش و فرهنگ از دیگر برنامه های متنوع این جشنواره بود. این جشنواره به حمایت شهردار دزفول و میراث فرهنگی برگزار شد. 

۴۶

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۱۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی غرفه فرهنگی «روز زمین پاک» در پیاده‌راه امیرکبیر اراک

سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک به مناسبت روز زمین پاک و در راستای آموزش شهروندی و فرهنگ‌سازی مسائل زیست‌محیطی، اقدام به برپایی غرفه فرهنگی در پیاده‌راه امیرکبیر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، سازمان مدیریت پسماند شهرداری به مناسبت روز زمین پاک با برپایی غرفه فرهنگی در پیاده‌راه امیرکبیر در دو نوبت صبح و بعدازظهر میزبان شهروندان اراکی همراه با ارائه آموزش‌های شهروندی پیرامون مسائل زیست‌محیطی است.

در این غرفه اقلامی همچون کیسه‌های پارچه‌ای حمل نان، کتاب‌های مفرح برای آشنایی کودکان با مفهوم مدیریت پسماند، بین بازدید کنندگان از این غرفه توزیع شد.

همچنین کارشناسان آموزشی سازمان مدیریت پسماند به بازدید کنندگان از این غرفه فرهنگی، نحوه صحیح تفکیک از مبدا را آموزش دادند و از سوی دیگر نیز شهروندان را با اپلیکیشن اکو که در خصوص خرید پسماند خشک است، آشنا کردند.

در حال حاضر اپلیکیشن اکو به عنوان تنها مرجع خرید پسماندهای خشک در شهر اراک فعالیت می‌کند. خانواده‌ها به همراه کودکان خود با بازدید از این غرفه، با دریافت راهنمایی در خصوص نصب اپلیکیشن اکو، در مسابقه نقاشی و طراحی شرکت و جوایزی در این حوزه دریافت کردند.

همچنین به بهترین نقاشی کودکان در حوزه مدیریت پسماند، جوایزی اهدا شد.

کد خبر 747176

دیگر خبرها

  • برپایی غرفه فرهنگی «روز زمین پاک» در پیاده‌راه امیرکبیر اراک
  • توجه به گردشگری غذا در جشنواره‌های فرهنگی تبریز
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • توجه به گردشگری غذا در جشنواره های فرهنگی تبریز
  • گشایش غرفه هنر ایران در ونیز/ رژیم صهیونیستی از ترس اعتراضات غرفه را افتتاح نکرد
  • گشایش غرفه ایران در ونیز هفته آتی/ اسرائیل از ترس اعتراضات غرفه را افتتاح نکرد
  • پایان مرحله اول داوری بیستمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی 
  • چهارمین جشنواره ریواس در ریوش برگزار شد
  • آغاز ششمین فصل آموزشی توانمندسازی فعالان گردشگری مازندران
  • برگزاری جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ