Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمد جوادی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ندوشن افزود: قدس و مکه، 2 قبله و مقدس ترین مکان های مذهبی مسلمانان است که یکی در اشغال رژیم صهیونیستی و دیگری تحت سیطره رژیم آل سعود است.
وی با بیان اینکه ریشه اختلافات منطقه مربوط به آمریکا ، رژیم صهیونیستی و آل سعود است اظهار کرد: آل سعود خود را صاحب حرم امن الهی می داند و به همین علت آنها مشکلاتی برای مسلمانان درست می کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در بخشی از خطبه های نماز جمعه، قدرت بی نظیر جمهوری اسلامی ایران را در منطقه و جهان یادآور شد و گفت: ایران به لحاظ داشتن نیرو ، علم و دانش نظامی در دنیا قوی و توانمند است و هیچ قدرتی نمی تواند به کشورمان آسیب برساند.
امام جمعه ندوشن در ادامه به داشتن اخلاق، ادب اسلامی و مردمداری اشاره کرد و یادآور شد: بهترین صفت انسان، ادب و مردمداری است، باید صادقانه به مردم خدمت کرد و پاسخگوی آنها بود.
2047/ دریافت و انتشار: عباسقلی اشکورجیری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۱۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدودف: توقیف دارایی های روسیه در آمریکا بی پاسخ نمی ماند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، معاون شورای امنیت روسیه به غرب درباره استفاده از دارایی های مسدود شده روسیه هشدار داد.

«دیمتری مدودف» معاون شورای امنیت روسیه روز شنبه اعلام کرد که روسیه احتمالاً در پاسخ به مصادره دارایی های خود در آمریکا، دست به اقدام متقابل بزند.

مدودف تاکید کرد که توقیف اموال افراد عادی واقع در حوزه قضایی روسیه یکی از گزینه های پیش روی مسکو است.

معاون شورای امنیت روسیه یادآور شد که پاسخی کاملاً متقارن به اقدام آمریکا برای مصادره دارایی های روسیه ممکن نیست و روسیه باید اقدامات لازم را در پیش بگیرد.

«وینسنت ون پتگم» وزیر دارایی بلژیک روز دوشنبه اعلام کرد که اتحادیه اروپا به توافق سیاسی برای مصادره سود حاصل از ذخایر بانک مرکزی روسیه نزدیک شده است.

وزیر دارایی بلژیک یادآور شد که این دارایی ها در راستای تحریم های بروکسل علیه مسکو مسدود شده است.

همزمان مقامات اتحادیه اروپا در حال بررسی طرحی برای اعمال مالیات بر سود حاصل از دارایی های خارجی روسیه هستند.

کد خبر 6090211

دیگر خبرها

  • شکست یک جنبش بزرگ با توطئه‌های رنگارنگ داخلی و خارجی
  • تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد
  • غریب‌آبادی: سرکوب جنبش‌‌های دانشجویی آمریکا را محکوم کنید
  • مدودف: توقیف دارایی های روسیه در آمریکا بی پاسخ نمی ماند
  • سخنگوی وزارت خارجه: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • کنعانی تحریم‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است