Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@15:03:18 GMT

روش اتصال دسته پی اس 3 به کامپیوتر

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۱۹۰۹

روش اتصال دسته پی اس 3 به کامپیوتر

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284             اشتراک گذاری گزارش خطا بازگشت به بالای صفحه .به کانال تلگرام ما بپیوندید برچسب ها تکنولوژی تابناک PC PS3 Connect Controller

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نظر شما نام: ایمیل: * نظر: تکنولوژی روش اتصال دسته پی اس 3 به کامپیوتر با امدن مدل های جدید پی اس 3 از محبوبیت و مقبولیت افتاده اما همچنان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. آینه هوشمند با قابلیت کنترل خانه امروزه بسیاری از کمپانی ها به دنبال تولید خانه های هوشمند و کنترل و... بررسی شات‌گان 1216 با خشاب دوار شات‌گان‌ یا اسلحه ساچمه‌زنی با به واسطه ویژگی ساچمه‌ای فشنگ‌هایی که شلیک... کاسینی در نزدیکی سطح زحل کاوشگر کاسینی حدود 20 سال پیش طراحی و توسط ناسا به فضا پرتاب شد. در طول... هشت راه حل مشکلات آیفون آیفون اکنون یازده درصد بازار ایران را در دست دارد، و بسیاری هستند که... حل یکی از اسرار سیاره پلوتون کاوشگر ناسا در سال 2015 مخروط‌های یخی بلندی را در سطح این سیاره مشاهده... امواج گرانشی دقیقا چیست؟ امواج گرانشی در سال حدود 100 سال اخیر توسط آلبرت انیشتین پیش بینی شده... کلاه‌خود مدرن ضد گلوله نیروهای ویژه سرویس ویژه هوایی بریتانیا (SIS) کلاه‌خود ضد گلوله مدرنی را... ابزار حقیقت مجازی جدید سامسونگ در این ویدیو با ابزار جدید حقیقت مجازی سامسونگ آشنا شوید. تفاوت اصلی این... همه ویژگی‌های گلکسی نوت 8 در این ویدیو با ویژگی های جدید و به روز رسانی شده سامسونگ گلگسی 8 آشنا... حفظ حریم شخصی کاربران در آیفون کمپانی اپل قصد دارد تا در سری جدید سیستم عامل خود امکان ردیابی موقعیت... شارژ سریع موبایل چگونه کار می‌کند؟ شارژ سریع گوشی همواره یکی از اهداف کمپانی‌های بزرگ تولید‌کننده تلفن‌های... بوری، مدرن‌ترین زیردریایی روسیه نیروی دریایی روسیه زیردریایی جدیدش را از لحاظ ابعاد کوچک تر از دیگر... پنج تکنیک خالی کردن حافظه آیفون با گذر زمان و استفاده از گوشی پر شدن حافظه آن امری غیرقابل اجتناب است.... سه روش افزایش کیفیت عکس موبایل ویرایش و تصحیح عکس‌ها همواره به کیفیت آن‌ها کمک می‌کند. در این ویدیو سه... بررسی شات‌گان 20 گیج موسبرگ شات‌گان یا ساچمه‌زن نوعی سلاح گرم است که به جای گلوله یک پارچه،... این شهر با آینه روشن و گرم می‌شود شهری در نروژ وجود دارد که در طول نیمی از سال در سایه کامل فرو می‌رود و... نقد و بررسی تپانچه 1911 دو لول تپانچه ام-1911 یکی از محبوب‌ترین تپانچه‌های ساخت آمریکا است که در... سه راه استفاده مجدد تبلت‌ قدیمی دنیای دیجیتال سریع تر از هر حوزه دیگری رو به توسعه، بروز رسانی و پیشرفت... پنج محدودیت جدی آیفون‌ها محصولات کمپانی اپل همواره نقاط ضعف و قوت خاصی داشته است که آن را از باقی... بررسی هلیکوپتر ای‌اچ-64 آپاچی هلیکوپتر «ای‌اچ-64 آپاچی / Boeing AH-64 Apache» ساخت شرکت بوئینگ آمریکا... فارسی العریبة صفحه نخست تابناک جهان اقتصادی ورزشی اجتماعی مجلس ویدیو دوره ی مدیریت رسانه درباره ما تماس با ما خبرنامه پیوندها جستجو آرشیو آب و هوا اوقات شرعی RSS تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۱۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای مالکان آیفون ۱۲ / بروزرسانی هیجان انگیز اپل

به گزارش خبرآنلاین، این آپدیت جدید پشتیبانی از استاندارد شارژ بی‌سیم Qi2 را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. براساس بررسی‌های انجام‌شده، آیفون ۱۲ با iOS 17.4 از شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی در هنگام اتصال مغناطیسی به شارژر Qi2 که مگ‌سیف اپل نیست، پشتیبانی می‌کند.

به نقل از دیجیاتو، پیش‌ازاین، سرعت شارژ بی‌سیم برای این گوشی اپل روی ۷.۵ وات محدود شده بود، بنابراین با پیشرفت قابل‌قبولی روبه‌رو هستیم. در دسامبر ۲۰۲۳، با انتشار آپدیت iOS 17.2، این ویژگی در اختیار کاربران آیفون ۱۳ و ۱۴ قرار گرفت و حالا با iOS 17.4، این قابلیت برای آیفون 12 ارائه شده است.

استاندارد Qi2 به‌تازگی از راه رسیده است و در کنار بهره‌وری انرژی بالاتر برای شارژ وایرلس، از هم‌ترازی مغناطیسی هم پشتیبانی می‌کند. اگر این ویژگی برایتان آشنا به نظر می‌رسد، تعجب نکنید چرا که اپل یکی از اعضای مهم کنسرسیوم توان بی‌سیم (WPC) است که استانداردهای Qi را منتشر می‌کند. بنابراین این قابلیت از مگ‌سیف اپل الهام گرفته شده است.

ازاین‌پس، کاربران آیفون ۱۲ که می‌خواهند از شارژرهای بی‌سیم Qi2 فاقد تأییدیه مگ‌سیف استفاده کنند، می‌توانند چنین کاری را با حداکثر سرعت ۱۵ وات انجام دهند؛ درست مانند شارژرهای دارای تأییدیه مگ‌سیف.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889290

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای مالکان آیفون ۱۲ / بروزرسانی هیجان انگیز اپل
  • «شیدا شدم» شهرام ناظری / «سوته دلان» ایرج بسطامی / «نوروز» عالم قاسم اف / «عطارد» کیتارو / «باد» کریزی آکوردئون تریو
  • ایده‌ای درخشان برای اتصال راحت بطری به لوله PVC پلاستیکی (فیلم)
  • کاهش ۳۳ درصدی فروش آیفون در چین
  • هدفون جدید هواوی با قابلیت هوش‌مصنوعی‌ از راه رسید!
  • اتصال واحدهای ۵ و ۶ نیروگاه دوم سد شهید عباسپور به شبکه سراسری برق
  • پس از به‌روزرسانی، آیفون ۱۵ هنوز هم داغ می‌کند؟
  • جدول لیگ دسته اول فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • اجرای پروژه بهسازی شبکه برق ایستگاه راه آهن بالارود و اتصال آن به شبکه برق سراسری
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب است/ اتصال تمام ساختمان‌های کشور تا پایان برنامه هفتم توسعه به فیبرنوری +فیلم