Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دراین مسابقات که شامگاه دیروز پنجشنبه به اتمام رسید تیم ایران در رده سنی 11-12 سال قهرمان شد و تیم های ارمنستان و جمهوری آذربایجان دوم و سوم شدند.
در رده سنی 13-14 سال نیز تیم ایران کاپ قهرمانی را بالای سر برد و تیم جمهوری آذربایجان دوم شد و ارمنستان به مقام سوم تیمی رسید.
نتایج انفرادی مسابقات در ماده های مختلف به شرح زیر است:
در ماده 100 متر آزاد رده سنی 11-12 سال یاسمین صادقی قهرمان شد و روژان الهی و ایان کلانتراوا از آذربایجان دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در رده سنی 13 -14 سال همین ماده ورسنیک منوچهریان از ارمنستان طلا گرفت و مریم شیخ علیزاده و ستایش پورتلاری دوم و سوم شدند.
در ماده 50 متر کرال پشت رده سنی 11-12 سال یاسمین صادقی قهرمان شد و رومینا میرزایی و سوزانا گریگوریان از ارمنستان دوم و سوم شدند.
در رده سنی 13-14 سال این ماده مریم شیخ علیزاده ، سونا بخشی و اولماز علی اوا از آذربایجان اول تا سوم شدند.
در ماده 100 متر قورباغه رده سنی 11-12 سال هلیا نصراللهی قهرمان شد و مهلا نواده خزل و ماه صنم ذرات بصیر دوم و سوم شدند.
در این ماده و رده سنی 13-14 سال ژینا گرجی قهرمان شد و الن سایروان از ارمنستان و ستایش پورتلاری دوم و سوم شدند.
در ماده 4 در 50 متر آزاد تیمی رده سنی 11-12 سال تیم منطقه2 قهرمان شد و تیم منطقه 4 و تیم منطقه 2 بهر سه از ایران دوم و سوم شدند.
در این ماده و رده سنی 13-14 سال تیم منطقه 2 الف از ایران قهرمان شد و جمهوری آذربایجان و منطقه 2 ب از ایران دوم و سوم شدند.
پنجمین دوره مسابقات شنا و اولین دوره مسابقات بین المللی شنای دختران جام گرامیداشت سرداران شهید آذربایجان از چهاردهم آذر ماه با حضور هفت تیم داخلی و سه تیم خارجی جمهوری آذربایجان ، جمهوری ارمنستان و سوریه در تبریز برگزار شد.
آب بسته ع**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/9853

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رومانی، هلند و برزیل، رقبای دختران ایرانی در مسابقات قهرمانی جهان

قرعه‌کشی رقابت‌های هندبال قهرمانی جهان دختران جوان انجام شد.

طرفداری | روز گذشته مراسم قرعه کشی رقابت‌های هندبال قهرمانی جهان دختران جوان برگزار شد. در گروه A این رقابت‌ها، ایران با تیم‌های رومانی، هلند و برزیل هم گروه شد.

تتیم‌ ملی جوانان دختر ایران سال گذشته با کسب رده پنجم در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا توانست جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان مقدونیه بدست آورد.

این رقابت‌ها با حضور ۳۲ تیم از ۳۰ خرداد لغایت ۱۰ تیر در کشور مقدونیه برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • برنامه مسابقات تیم هندبال دختران جوان ایران در مقدونیه
  • حذف دختران پینگ‌پنگ‌باز ایران از مسابقات چک
  • رومانی، هلند و برزیل، رقبای دختران ایرانی در مسابقات قهرمانی جهان
  • تبریز-آذربایجان، مرکز هاب لجستیکی منطقه
  • مشخص شدن هم‌گروه‌های دختران هندبال ایران در مسابقات جهانی
  • سهمیه المپیک در تپانچه بادی زنان از دست رفت
  • والیبالیست آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی دختران نوجوان
  • حضور بدمینتون کاران آذربایجان شرقی در مسابقات آسیای میانه
  • نفرات برتر مسابقات درون اردویی ووشو آذربایجان شرقی معرفی شدند
  • حضور پرتعداد آذربایجان شرقی در مسابقات شطرنج دختران کشور