Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد یزدان پناه مسوول کمیته آموزش و پژوهش نمایشگاه بین المللی پارس گفت: این نشست‌ها شامل گردشگری، حال و آینده با رویکرد تاسیسات اقامتی و شرکت‌های خدمات مسافرتی و هوایی، گردشگری خلاق، با فرصت‌های معماری پهن دشت پارس و مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نشست‌های تخصصی همزمان با برگزاری نهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس ۲۰ تا ۲۲ آذر در مکان سالن اجتماعات هتل بین المللی پارس برگزار می‌شود.

یزدان پناه با بیان اینکه علاقمندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۳۶۲۴۰۷۲۴ تماس بگیرند، بیان کرد: در پایان این نشست‌ها به شرکت کنندگان گواهینامه‌ای از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس ارائه می‌شود.
انتهای پیام/ر

برگزاری نشست‌های تخصصی حوزه گردشگری همزمان با برگزارینمایشگاه گردشگری پارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۲۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون

تهران-ایرنا-سخنگوی دولت گفت: معاون محترم اول رئیس‌جمهور در روزهای اخیر برای سومین‌بار از ابتدای سال با اعضای اتاق بازرگانی و نمایندگان بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن و کشاورزی جلسات مشترکی برگزار کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی بهادری جهرمی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در نشست خبری خود با حضور خبرنگاران اظهار کرد: معاون محترم اول رئیس‌جمهور در روزهای اخیر برای سومین‌بار از ابتدای سال با اعضای اتاق بازرگانی و نمایندگان بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن و کشاورزی جلسات مشترکی برگزار کرده است. در این جلسات برای تحقق شعار سال و رفع چالش‌های فعالان اقتصادی بحث، بررسی و تصمیم‌گیری شد.

تکمیل می‌شود..


کد خبر 747169

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • جزئیات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس
  • ‌راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شیراز
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه
  • ضرورت تثبیت هفته فرهنگی شمیرانات در استان تهران
  • برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم
  • برگزاری اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده»
  • نمایشگاه کتاب تهران در حوزه گردشگری ادبی نیاز به استراتژی دارد
  • تعامل شهرداری و میراث در راستای توسعه پایدار گردشگری