Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیش - ایرنا - رییس فدراسیون فوتبال کشور عنوان کرد: با توجه به اینکه مسابقات جام جهانی 2022 به میزبانی کشور قطر برگزار می شود، پیشنهاد ما ساخت کمپ ورزشی برای برگزاری اردوهای آمادگی تیم‌های خارجی در جزیره کیش است.

به گزارش جمعه شب روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش مهدی تاج در دیدار با قائم‌مقام سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با توجه به وجود زیر ساخت‌های مناسب ورزشی، نزدیکی شرایط آب و هوایی کیش با قطر، عدم نیاز به روادید، فرودگاه و بندر بین المللی، وجود هتل و اقامتگاه های مناسب، کیش بهترین مکان برای ایجاد این کمپ ورزشی در منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تیم های‌ داخلی اغلب اوقات برای اردوهای آمادگی خود به کشور امارات سفر می‌کنند که با ساخت این کمپ، بسیاری از این اردوها با هزینه کمتر می‌تواند در کیش برگزار شود که رونق اقتصادی این جزیره را نیز در پی دارد.
در این دیدار قایم مقام مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با استقبال از پیشنهاد رییس فدراسیون فوتبال برای انتخاب کیش به عنوان محل برگزاری اردوهای تیم های خارجی، آمادگی این سازمان برای هرگونه همکاری در راستای مذاکره با کشور قطر برای تحقق این پیشنهاد را اعلام کرد.
سالانه بیش از یک میلیون و 700 هزار گردشگر داخلی و خارجی از این جزیره مرجانی بازدید و از ظرفیت های مختلف طبیعی ،تفریحی و گردشگری آن استفاده می کنند.
جزیره کیش با مساحت 91.5 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 40 هزار نفر در 18 کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است و از نظر تقسیم بندی سیاسی و اداری کشور، در محدوده استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه قرار دارد.
6993* تنظیم و انتشار: اکبر بهاروند

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۲۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیب نماز جمعه زاهدان: عملیات وعده صادق در معادلات جهانی تغییر ایجاد کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما سیستان و بلوچستان، خطیب نماز جمعه امروز زاهدان در جمع نمازگزاران گفت: هر کس به منافع ما تعرضی داشته باشد پاسخ کوبنده دریافت می کند.

 آیت‌الله مصطفی محامی تاکید کرد: وعده مقام معظم رهبری در خصوص پاسخ به اسرائیل به پشتوانه همین حاکمیت فرهنگ اسلام و انقلاب در میان مردم، روحیه بسیجی، بصیرت، و اسلام خواهی مردم و به پشتوانه آن نیروهای نظامی مقتدر است.

وی افزود: بعد از عملیات طوفان‌الاقصی که از درون سرزمین‌های اشغالی شکل گرفت  عملیات وعده صادق از خارج این سرزمین ضربه سهمگین بر حیثیت، اعتبار و همینه اسرائیل وارد کرد و با آن همه تبلیغ برای گنبد آهنین و لایه‌های متعدد دفاعی.

وی ادامه داد: چندین کشور به کمک آن‌ها آمدند تا موشک‌ها را ردیابی کنند تا به اسرائیل نرسد اما باز هم حجم وسیعی از موشک‌ها به اهداف مورد نظر برخورد کرد و همینه اسرائیل و طرفداران آن را از بین برد و ضربه سهمگینی بود.

آیت‌الله محامی خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق در معادلات جهانی تغییر ایجاد کردو حال یا باید سازمان‌های بین‌المللی به حق کشورهایی که خارج از چارچوب آن‌ها هستند رسیدگی کنند و یا اینکه خود کشورها به پا خیزند و از حق خود دفاع کنند.

 آیت الله محامی ادامه داد: راه جدید در برابر کشورها قرار داده و به همه نشان داد که اگر از این به بعد اسرائیل به منافع ما تعرضی داشته باشد بدون تعارف از مبدأ ایران به اسرائیل حمله خواهیم کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: این عملیات ابعاد مختلف دارد ابتدا اینکه نشان دهنده عزت و اقتدار نظام اسلامی است و این‌گونه نیست که نظام اسلامی دست بسته داشته باشد و اگر صبر و بردباری به خرج داده بر اساس تدبیر به حکمت بوده نه از سر عجز و ناتوانی و این عملیات نشان‌ دهنده عزت و اقتدار نظام اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در این هفته بارندگی‌های سیل آسایی داشتیم و درجنوب استان سیلاب ایجاد شد و باران نعمت الهی است اگر به درستی از آن استفاده نکنیم و تدابیر لازم را نداشته باشیم می‌تواند مشکلاتی را هم برای ما ایجاد می‌کند .

وی تاکید کرد: از عنایت دولتمردان و رئیس جمهور که پیگیر بودند و وزیر کشور که در منطقه حضور یافتن  و نیز از  استاندار جهادی استان که در سیل قبل سال در منطقه مستقر و ستاد بحران و قرارگاه کمک به سیل زدگان را تشکیل دادند و در سیل جدید نیز در منطقه حضور دارند و از همه مردم و گروهای جهادی که پای کار کمک رسانی هستند تشکر می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • بازگشایی گود زورخانه پایگاه پدافند هوایی کیش
  • خطیب نماز جمعه زاهدان: عملیات وعده صادق در معادلات جهانی تغییر ایجاد کرد
  • علمیات وعده صادق سبب تغییر معادلات جهانی
  • ۶ پیشنهاد امیرعبداللهیان در شورای امنیت سازمان ملل چه بود؟
  • ایران گزینه دیگری جز پاسخ گویی به اسرائیل نداشت | سخنرانی وزیر امور خارجه ایران در سازمان ملل | پیشنهاد ایران در شورای امنیت درباره غزه
  • رونق صادرات در جزیره جهانی قشم| تراز تجاری منطقه آزاد قشم به بیش از 313 میلیون دلار رسید
  • صداوسیما بازوی توانمند توسعه کیش
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم
  • عزم جدی مسئولان واصناف کیش برای ایجاد تابستانی پر رونق در جزیره کیش