Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم طهماسبی امام جمعه کوهدشت  در خطبه‎های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: نماز جمعه قرار گاه وحدت، بصیرت و سنگر حمایت از تقوا و زبان مردم محروم است.

وی عنوان کرد: امروز عربستان خودش را فدایی و سگ زنجیره‌ای ابر قدرت‌ها نموده است.

خطیب جمعه کوهدشت خاطرنشان کرد: در پشت هر توطئه و فتنه‌های عالم دستان خبیث صهونیسم بین المللی، یهودیان افراطی و آمریکائیان دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: این اسرائیل جنایت کار به واسطه‌ی خونریزی‌ها و تجاوز‌های آشکارش، جامعه مسیحیت ازآن‌ها بی زار هستند.

امام جمعه کوهدشت ضمن بیان اینکه دوران مرگ عربستان تزویرگر فرارسیده و برای همگان خوی معاویه گری شان ثابت شده است، اظهار داشت:عربستان بایستی بداند قدرت جمهوری اسلامی قدرت دین اسلام است و نباید آن دست کم بگیرند.

طهماسبی ضمن بیان این که قدس در قلب ما است و ملت اسلام بیدار است عنوان داشت: رئیس فاسد آمریکا بداند قدس و بیت المقدس قبله‌ی اول مسلمین جای مشتی خون خوار نیست و به لطف خداوند ایران، عراق، لبنان و سوریه به هم متصل شده اند و به زودی اسرائیل جنایتکار نابود خواهد شد.


طهماسبی در ادامه گفت: آمریکا کاری کرده است که مسلمانان جهان را به جان هم بیندازد تا منافع اسرائیل در امنیت باشد.

امام جمعه کوهدشت عنوان داشت: عربستان خبیث با پیوند نامقدس و کثیفی که با امریکا بسته بود فرزند نامشروعی بنام داعش درست کردند که ما با قدرت الهی سر این فرزند نامشروعشان را از بیخ بریدیم.

حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی در پایان گفت: برای حاج آقای تقوی، سید عزیز آروزی توفیق داریم ایشان در طول این مدتی که مسئول سیاست گذاری ائمه جمعه کشور بودند خدمات ارزنده‌ای داشتند و هم چنین برای سکان دار جدید این سنگر مستحکم آرزوی توفیق را داریم که کما فی السابق با موفقیت پیش بروند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۲۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند

به گزارش همشهری آنلاین شرکت بوئینگ تایید کرده که قصد دارد با فروش جنگنده‌های «اف-۱۵ ای. ایکس ۲» به عربستان سعودی، درآمدهای خود از این نسل جنگنده را افزایش دهد.

کد خبر 849518 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه جنگنده عربستان ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت این رفتارهای وحشیانه را داشت؟
  • مترسک؛ عرفان طهماسبی
  • آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • شرط آمریکا برای توافق امنیتی با عربستان ؛ پای اسرائیل در میان است
  • عادی سازی روابط با اسرائیل، شرط امضای توافقنامه دفاعی آمریکا و عربستان
  • نگاهی به توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا/ واشنگتن و ریاض در انتظار چراغ سبز اسرائیل
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت