Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - موسيقي ما- بهزاد عبدي مدتي است ساخت موسيقي «داركوب» آخرين ساخته بهروز شعيبي را آغاز كرده است. اين سومين همكاري مشترك عبدي و شعيبي پس از فيلم هاي دهليز و سيانور است.
بهزاد عبدي درباره ساخت موسيقي اين فيلم توضيح داد: «موسيقى فيلم سينمايى «داركوب» تلفيقى است از موسيقى الكترونيك و سازهاى زهى.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت‌هاى زيادى درباره موسيقي فيلم با كارگردان داشتم و در اين ميان تمام تلاشم نزديك شدن به تحليل ايشان به عنوان خالقِ اثر بوده است.»
اولين نمايش اين فيلم در جشنواره فجر امسال خواهد بود . مهناز افشار، سارا بهرامي، جمشيد هاشم ‌پور، هادي حجازي ‌فر، طوفان مهرداديان، نگار عابدي، شادي کرم‌رودي، ثريا حلي، آتيه جاويد، عليرضا کي‌منش، ندا عقيقي و امين حيايى بازيگران فيلم هستند كه هر كدام نقش هاي متفاوتي را در اين فيلم ايفا كرده اند. «دارکوب» محصول موسسه سينمايي سيماي مهر به تهيه کنندگي سيد محمود رضوي است.
اين در حالي است که «بهزاد عبدي» همچنين اين روزها مشغولِ ساختِ موسيقي هايلايت را آغاز کرده است. بهزاد عبدي از اساتيد موسيقي کشور است که آثار بسياري چون «دهليز»، «مزارشريف»، «سيانور»، «قاتل اهلي»، «پشت ديوار سکوت»، «سوفي و ديوانه»، «آل» و ... را در کارنامه کاري خود دارد واين اولين تجربه مشترک او با نعيمي است. «هايلايت» به نويسندگي و کارگرداني اصغر نعيمي و تهيه کنندگي ساسان سالور، روايتگر درامي عاشقانه و متفاوت با مضمون اجتماعي است که پژمان بازغي، آزاده زارعي، سام قريبيان، مينا وحيد، الهه حصاري، يزدان فتوحي، شيوا طاهري و جمشيد هاشم پور به عنوان بازيگران اصلي اين پروژه درآن حضور دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۲۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از چهره متفاوت و ویلچرنشینی بهروز افخمی | مشکل او چیست؟

نوزدهمین مراسم «شب کارگردان» انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران و آئین نکوداشت اکبر زنجانپور، عصر روز گذشته، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور اهنرمندان عرصه سینما و تئاتر در خانه هنرمندان ایران برگزار شد. بنابر عکسی که خبرگزاری مهر از بهروز افخمی منتشر کرده است، او روی ویلچر نشسته که به سوژه کابران فضای مجازی تبدیل شده است./مهر

دیگر خبرها

  • روسیه در آستانه ساخت اولین نیروگاه هسته‌ای ازبکستان
  • افشای راز زن دوم مرد میانسال بعد از مرگش
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • عکس جنجالی از یک مراسم که برای بهروز افخمی دردسر شد!
  • عکسی از چهره متفاوت و ویلچرنشینی بهروز افخمی | مشکل او چیست؟
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد