Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار عروج در سومین یادواره شهدای طلبه مدرسه علمیه جهانگیرخان که در مسجد جامع قم برگزار شد، با اشاره به خاطره ای از یکی مراجع افزود: آیت‌الله شاه آبادی استاد عرفان و اخلاق امام خمینی (ره)معتقد بوده،  بنده ذکری بالاتر از ذکر یا حسین(ع) در مدت عمرم پیدا نکرده ام.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران گفت: دشمن به دنبال یافتن سرچشمه های تاثیر انقلاب اسلامی در حیطه نفوذ خود در جبهه مقاومت اسلامی در منطقه است که این سرچشمه ها نیز عمدتا از عمق معنویت خواهی رزمندگان برخاسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا در دوران جنگ تحمیلی به درستی گفته که شعوری بالاتر از شعور انسانی ایران را اداره می کند و علت عجز و ناتوانی خود را در نقشه ها و توطئه های مختلف را نیز  همین قضیه  دانسته که کاملا مطلب درستی است.

عروج تاکید کرد: یکی از روش های  دشمن برای مقابله با نظام اسلامی ایران بر هم زدن انسجام بین امت اسلامی است که ضرورت دارد این انسجام و  هماهنگی بین ملت ایران همواره تقویت شود.

وی تصریح کرد: شعور و معنویت بالای رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی  بزرگترین و مهمترین زیربنای نیروهای رزمی ما بوده که عامل اصلی پیروزی ها نیز همین مطلب است  و دشمن نیز امروز به دنبال استحاله این ویژگی کاربردی رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی است.

مشاور عالی فرمانده سپاه  عنوان کرد: امام راحل فردی بود که تنها چیزی که خواستار آن بود اجرای احکام الهی و رساندن حق مستضعفین جامعه به آنها بود و این امری بود که تمام بازجوهای ساواک نیز  بر آن صحه گذاشته اند.

 سردار عروج عنوان کرد: دشمن با آن وجه دینی مسلمانان مشکل دارند که در رابطه به مقاومت و ایستادگی است و گرنه آنها به صرف عبادت و نماز و روزه فردی مشکل ندارند.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران ابراز کرد:  پایان ماجراجویی های داعش در سوریه به معنای نابودی آنها نیست، بلکه آنها بار دیگر با اسام و نام های دیگر ممکن است از کشورهای دیگر سر باز زنند که امروزه نیز در برخی از کشورهای آفریقایی آثار آن پدیدار شده است.

وی با اشاره به خاطره ای از سفر خود در معیت رهبری معظم انقلاب به کشور آمریکا در دهه شصت گفت: مقام معظم رهبری در بسیاری از موارد بعد از نماز روضه می خوانند و معتقد هستند، این روضه ها مانند جواهری هستند که انسان را از تنگناها و گرفتاری های عبور می دهد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمند شدن سوریه به نفع امنیت و ثبات منطقه است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ دبیر شورای عالی امنیت ملی با سپهبد " علی محمود عباس" وزیر دفاع جمهوری عربی سوریه دیدار و گفتگو کرد.

آقای احمدیان در این دیدار ضمن بر شماری دستاورد‌های مقاومت در غزه و لزوم تداوم حمایت از آن، به روابط مستحکم دو کشور که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده است اشاره کرد و مقاومت ملت و دولت سوریه به عنوان عضوی از محور مقاومت در برابر رژیم ضهیونیستی و گروه‌های تروریستی را ستود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی از آن  هنوز بخش‌هایی از کشور سوریه در اشغال بیگانگان، به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی و نیز گروه‌های تروریستی است، ابراز تأسف نمود.

آقای احمدیان ضمن تأکید بر گسترش روابط دو کشور در همه‌ی ابعاد به ویژه در حوزه‌ی اقتصادی و زیارتی، اظهار داشت توانمند شدن سوریه به نفع امنیت و ثبات منطقه است و توسعه‌ی روابط می‌تواند به سود ملت‌های دو کشور و مردم منطقه باشد.

وزیر دفاع سوریه ضمن تاکید بر توسعه‌ی روابط در همه‌ی ابعاد و قدردانی از حمایت‌های دولت و ملت ایران از سوریه در تمامی سال‌ها بیان کرد که این روابط از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با نظر مرحوم حافظ اسد شکل گرفت که آقای بشار اسد نیز همان مسیر را ادامه داده و تقویت کرده است.

سپهبد " علی محمود عباس" با اشاره به تحولات غزه جهان را به دو بخش قبل و بعد از طوفان الاقصی تقسیم کرد و گفت این تحولات شکست پذیری صهیونیستی را به همگان نشان داد.

دیگر خبرها

  • دشمن تقویت جریان‌های تفرقه میان مذاهب را در دستور کار دارد
  • دفاع از حقوق ملت وظیفه همگانی است
  • رییس کمیته امنیت ستاد انتخابات کشور: داعش انتخابات ایران را به عنوان هدف خودش اعلام کرد و گفت به رأی‌دهنده‌ها و صندوق‌های رأی حمله خواهد کرد/ دشمن دنبال مشارکت تک رقمی بود/ آمار مشارکت 25 میلیون نفری حماسه و جهاد بود
  • در دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی با وزیر دفاع سوریه چه گذشت؟
  • احمدیان: توانمند شدن سوریه به نفع امنیت و ثبات منطقه است
  • توانمند شدن سوریه به نفع امنیت و ثبات منطقه است
  • امروز همه امت اسلامی باید به محور مقاومت تمسک جویند
  • برگزاری کنفرانس«ساختن پل میان مذاهب اسلامی»باحضور نمایندگان ایران
  • نرمش مشروط حماس در مذاکرات آتش‌بس
  • «خواب پنبه‌دانه» تحلیلگر اسرائیلی و واکنش تند تهران