Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-03-19@05:02:04 GMT

نرخ کرایه سواری و تاکسی بین شهری ۹۶

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۳۱۱۹

نرخ کرایه سواری بین شهری ۹۶ ،  نرخ کرایه تاکسی بین شهری ۹۵ ، نرخ کرایه تاکسی بین شهری ۱۳۹۶ ،سواری بین شهری ترمینال غرب ، کرایه سواری تهران همدان ، نرخ کرایه بین شهری مازندران

جدول کرایه های بین شهری با سواری

براساس اعلام اتحادیه شرکت های تعاونی سواری، جدول کرایه های بین شهری به شرح ذیل می باشد:

( کرایه خودرو پژو و سمند –  سرویس ۴ نفره)

مبدامقصدقیمت – تومانتهرانآستارا۷۳٫۵۰۰تهرانآمل (مسیر فیروزکوه)۴۳٫۵۰۰تهراناراک۴۱٫۵۰۰تهراناردبیل۸۷٫۵۰۰تهراناصفهان۶۰٫۰۰۰تهرانانزلی۴۹٫۵۰۰تهرانایلام۹۶٫۵۰۰تهرانبابل (مسیر فیروزکوه)۴۳٫۵۰۰تهرانبابلسر۴۵٫۰۰۰تهرانتبریز۸۷٫۵۰۰تهرانچالوس۴۲٫۵۰۰تهرانتنکابن  (مسیر رشت)۵۷٫۵۰۰تهرانخرم آباد۵۶٫۵۰۰تهراندماوند۷٫۰۰۰تهراندامغان۳۲٫۰۰۰تهرانرامسر۴۶٫۰۰۰تهرانرشت۴۸٫۵۰۰تهرانزنجان۴۳٫۵۰۰تهرانساری۴۶٫۰۰۰تهرانساوه۱۸٫۵۰۰تهرانسمنان۲۱٫۰۰۰تهرانسنندج۸۵٫۰۰۰تهرانسبزوار۶۹٫۰۰۰تهرانفرودگاه امام۷٫۰۰۰تهرانفیروزکوه۱۵٫۰۰۰تهرانقزوین۱۸٫۵۰۰تهرانقم۱۶٫۰۰۰تهرانکاشان۳۸٫۰۰۰تهرانکرمانشاه۸۵٫۰۰۰

ساتین

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۳۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگان متخلف تاکسی جریمه سنگین می‌شوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نوراللهی گفت: رانندگان تاکسی بر اساس مصوبه تاکسیرانی موظف به افزایش کرایه تاکسی در فروردین ۱۴۰۳ هستند، اما در این روز‌های شکایت‌های مردمی بسیاری در خصوص افزایش پیش از موعد و گرانفروشی برخی از رانندگان گزارش شده است.
او ادامه داد: رانندگان تاکسی موظف به رعایت قیمت مصوب سال ۱۴۰۲ هستند وحق گرانفروشی و دریافت کرایه فراتر از قیمت مصوب را ندارند.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت: برای رانندگان متخلف در شعب تعزیرات پرونده تشکیل و علاوه بر جریمه سنگین خودروی متخلفان توقیف خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نرخ کرایه تاکسی در اراک ۵۰ درصد افزایش یافت
  • رانندگان متخلف تاکسی جریمه سنگین می‌شوند
  • کرایه تاکسی در قزوین ۴۱ درصد گران شد
  • افزایش ۵۰ درصدی نرخ تاکسی در اراک
  • کاریکاتور/ شگرد تاکسی‌های اینترنتی برای افزایش کرایه‌ها
  • این هم شگرد جدید تاکسی‌های اینترنتی برای افزایش کرایه‌ها
  • کرایه تاکسی و بلیت مترو در سال آینده چقدر است؟
  • کاریکاتور/ شگرد تاکسی‌های اینترنتی برای افزایش کرایه‌ها / توقف دارم لطفا قبول کنید!
  • کرایه تاکسی و بلیط مترو در سال آینده چقدر است؟
  • کرایه تاکسی و بلیط مترو در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟