Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@07:05:40 GMT

ایران چندمین تیم با ارزش جام جهانی است؟

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۳۱۸۶

ایران چندمین تیم با ارزش جام جهانی است؟

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، بازیکنان برزیل در مجموع 673 میلیون دلار ارزش دارند و برزیل را تبدیل به گران ترین تیم جام جهانی 2018 کرده اند در حالی که تیم هایی همچون آلمان، فرانسه، اسپانیا و آرژانتین در رده های بعدی تیم های ارزشمند جام جهانی قرار گرفته اند.

 

اما جایگاه تیم ملی کشورمان در میان تیم های ارزشمند جام جهانی کجاست؟ تیم ملی در میان 32 تیم حاضر در جام جهانی بیست و پنجمین تیم گران دنیاست که جایگاه قابل قبولی برای ایران به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی ایران بالاتر از تیم هایی همچون پرو، تونس، سوئد، ژاپن، کاستاریکا، عربستان و پاناما سومین تیم گرانقیمت آسیا و بیست و پنجمین تیم گرانقیمت جام جهانی است.

 

خبر ورزشی

450

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۳۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امین کاویانی نژاد پنجمین المپیکی کشتی فرنگی ایران

در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا که به میزبانی بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است، امین کاویانی‌نژاد نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم ایران در دیدار نیمه نهایی مقابل لیو از چین به روی تشک رفت و در پایان در یک مبارزه سخت و نزدیک با نتیجه ۶ بر ۵ به برتری رسید و ضمن راه یابی به فینال، پنجمین سهمیه کشتی فرنگی ایران در المپیک پاریس را از آن خود کرد.

کاویانی نژاد پیش از این مقابل العبدودا از عراق ۷ بر یک به برتری رسید و راهی دیدار نیمه‌نهایی شد.

علیرضا مهمدی دومین و آخرین نماینده کشتی فرنگی ایران در این رقابت‌ها نیز تا دقایقی دیگر برای کسب سهمیه المپیک به مصاف بردیموراتوف از ازبکستان می‌رود.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ صربستان در اوزان ۶۰، ۶۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم موفق به کسب ۴ سهمیه المپیک شد و در صورتی که مهمدی نیز به سهمیه المپیک برسد به هر ۶ سهمیه کامل خود در المپیک پاریس دست خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • صد و پنجاه و پنجمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • الفتی: حمایت فدراسیون و سرمربی تیم ملی از من عالی بود
  • الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست/ جایگاه اول کسب سهمیه المپیک را داشتم
  • صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • امین کاویانی نژاد پنجمین المپیکی کشتی فرنگی ایران
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • دانش‌بنیان شدن صنعت نفت به توسعه زنجیره ارزش کمک می‌کند
  • آیا گوشی پوکو ارزش خرید دارد؟
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم
  • جدیدترین رتبه جهانی دانشگاه تهران/ جایگاه نخست ملی در مهندسی