Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست دادسرای انقلاب مشهد با اشاره به همکاری نهادهای نظامی و انتظامی در این عملیات گفت: طی روزهای اخیر دو هسته از عوامل فریب خورده که با انجام تحرکاتی مبادرت به وارد آوردن خسارت به اماکن عمومی در شهر نموده و با آتش زدن درب یکی از مساجد موجب خدشه دار شدن عواطف مذهبی و اعتقادی همشهریان مومن و خداجومشهد الرضا (ع) شده بودند، دستگیر گردیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست مجتمع قضائی  انقلاب  مشهد گفت: با توجه به حساسیت و توجه ویژه ی ریاست محترم دادگستری استان خراسان رضوی و دادستان محترم مرکز استان نسبت به این موضوع، اقدامات ویژه جهت پیگیری این پرونده در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: اقدامات این افراد که ناراحتی مردم شریف و مومن مشهد مقدس را به دنبال داشت، سبب گردید تا اداره کل اطلاعات استان، پیگیری این موضوع را به طور جد در دستور کار خود قرار دهند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی اظهار داشت: سربازان گمنام آقا امام زمان(عج) با همکاری دیگر نهادهای امنیتی و انتظامی با اقدامات اطلاعاتی دقیق توانستند این دو هسته را شناسایی و در نهایت در یک عملیات دقیق دستگیر نمایند.

حیدری با تاکید بر این که فریب خوردگان این گونه اقدامات مذبوحانه باید بدانند نهادهای امنیتی و انتظامی هوشیارانه تمامی تحرکات دشمنان این نظام را رصد خواهند کرد، گفت: نهادهای امنیتی و انتظامی مسئول برقراری امنیت عمومی و نظم اجتماعی و دفاع از مقدسات و ارزش های اسلامی بوده و در صورت چنین تحرکاتی به طور جدی و قاطعانه با مسببان آن برخورد خواهند کرد.

قاضی حیدری در پایان با اشاره به این پرونده اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع تلاش بر این است که پرونده این افراد با نوع عملکردشان با دقت لازم بررسی و در اسرع وقت تعیین تکلیف نهایی گردد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۳۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت آموزشگاه رانندگی متخلف در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده این آموزشگاه رانندگی به اتهام گران فروشی به ارزش سه میلیارد و ۸۵۱ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد.   سیدمرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ممهور کردن پروانه واحد به مهر مرتبه اول تخلف، متهم را به پرداخت ۳۸ میلیارد و ۵۱۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.   وی ادامه داد: اداره صنعت، معدن و تجارت مشهد پرونده این تخلف را تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی این شهر ارسال کرده بود.

دیگر خبرها

  • فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است
  • دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان
  • محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد
  • محکومیت چشم پزشک متخلف در مشهد
  • محکومیت آموزشگاه رانندگی متخلف در مشهد
  • دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب در آزادشهر