Web Analytics Made Easy - Statcounter

نفت تهران که بیشترین مشکلات اقتصادی و اداری را در بین تمام تیم های لیگ برتری دارد، بعد از حذف سهمیه اش در مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان، تلاش زیادی برای حفظ اعتبارش انجام داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نسبت به سالیان گذشته نفت تهران افت کرده، در ۵بازی اخیر و بعد از بردن استقلال خوزستان تنها یک مساوی برابر پارس جم جنوبی گرفته است و برابر تیم هایی چون ذوب آهن و استقلال ۲-۰، برابر تیم پدیده ۳-۱ و برابر تیم فوتبال سایپا ۱-۰ بازنده شده است، با این حال باخت های نفت تهران در مقطع اخیر به واقع آبرومندانه بوده است و بعضی از بازی هایی که آنها بازنده اش بوده اند در شرایط برابر با تیم برنده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفت تهران در حالی این هفته به ذوب آهن ۲-۰ باخت که همین حالا هم بین ۲ تیم ته جدول نیست و فاصله اش در رتبه چهاردهم با سپاهانی که دوازدهم است تنها ۲ امتیاز است.

نفتی ها با وجود داشتن مردان با تجربه بسیار و کسانی که همواره سابقه کسب موفقیت را داشته اند، امیدوارند تا در نیم فصل دوم خودشان را در لیگ برتر ماندنی کنند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۳۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذرباد: هواداران تراکتور ما را تشویق کردند

به گزارش ورزش سه، ذوب‌آهن که در ۶ بازی گذشته خود موفق به کسب پیروزی نشده بود، در هفته بیست و سوم لیگ برتر با نتیجه ۴-۱ پیروز شد‌. محسن آذرباد در این باره به خبرنگار ما گفت: یک بازی خیلی خوب برای ما بود. پیش‌بینی چنین نتیجه‌ای را نداشتیم اما در بازی‌های گذشته نشان داده بودیم که می‌توانیم موقعیت‌های زیادی ایجاد کنیم. خوشحالم که توانستیم در تبریز و در حضور آن تعداد تماشاگر پرشور نتیجه را به نفع خودمان رقم بزنیم.

او در خصوص حضور پرشور هواداران تراکتور در استادیوم و جو ورزشگاه عنوان کرد: واقعا جو استادیوم تبریز متفاوت است و هیجان فوتبال برای ما بازیکنان بیشتر می‌شود. همانطور که می‌دانید اگر تیم میهمان جلو بیفتد، کار برای میزبان سخت‌تر می‌شود. فکر می‌کنم دیروز هم با بازی خوب‌ ما، از دقیقه ۶۰ تماشاگران تیم ما را تشویق کردند که این یک انگیزه برای تیم ما و یک فشار برای تراکتور بود. بازی برابر تراکتور در تبریز خیلی سخت است، اما واقعا این هواداران روح تازه‌ای به فوتبال می‌دهند. امیدوارم همه ورزشگاه‌ها همینطور شلوغ و پرهوادار باشد تا از فوتبال لذت ببریم.

آذرباد در مورد نتایج ذوب‌آهن در هفته‌های گذشته عنوان کرد: من در نیم فصل دوم به تیم اضافه شدم اما فکر می‌کنم اگر شانس با این تیم بود، قطعا الان جزو سه تیم بالای جدول بود. ما در نیم فصل دوم برابر ملوان پنالتی از دست دادیم، برابر پرسپولیس ده نفره شدیم، برابر هوادار ۲-۰ جلو بودیم و ۲-۲ شدیم، برابر استقلال خوزستان فوق‌العاده بازی کردیم اما به شکلی عجیب ۲-۰ باختیم و برابر رفسنجان هم ۲-۰ جلو بودیم و مساوی شدیم. هفته قبل هم مقابل شمس آذر بالاترین راندمان یک تیم را داشیم و نتیجه ۲-۰ برای آن بازی واقعا غیرمعقول بود. البته زیبایی‌های فوتبال به همین اتفاقات است، اما فکر می‌کنم حق‌مان در این هفته‌ها پیروزی بود.

بازیکن ذوب‌آهن در پاسخ به اینکه آیا بدشانسی تنها عامل نتایج ضعیف این تیم بوده است، گفت: به نظر من همینطور است. ذوب‌آهن در نیم فصل اول پنجم جدول بود و در نیم فصل دوم هم واقعا شایسته این بودیم که در ۶ بازی اخیر حداقل در ۴ بازی برنده باشیم. به نظر من قطعا بدشانس بودیم و البته کمی هم تمرکز نداشتیم، اما به نظرم بیشتر موضوع به خاطر بدشانسی بود. همانطور گفتم زیبایی‌های فوتبال است و در چند دقیقه ورق بازی برمی‌گردد. امیدوارم از اینجا به بعد ذوب‌آهن خوش شانس باشد. تلاش زیادی خواهیم کرد و وقتی تلاش زیادی انجام بدهی، قطعا خوش شانس هم خواهی بود.

او سپس در خصوص استعفای محمد ربیعی و تاثیر این اتفاقات روی پیروزی ذوب‌آهن مقابل تراکتور گفت: آقای ربیعی تحت فشار بودند و به خاطر بچه‌ها استعفا دادند. این تیم واقعا زحمت می‌کشید و آقای ربیعی می‌خواستند فشاری روی بچه‌ها نباشد. با این شرایط برای این بازی یک انگیزه بزرگ داشتیم که بتوانیم برای خودمان و همینطور آقای ربیعی که تحت فشار بودند، پیروز شدیم. با همدلی وارد این مسابقه شدیم و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیرم و دل هواداران و اعضای تیم را شاد کنیم.

این بازیکن که در نیم فصل از مس رفسنجان به ذوب‌آهن منتقل شده است، در این باره توضیح داد: من در مس شرایط خوبی داشتم و کاپیتان بودم اما با اتفاقاتی که در نیم فصل دوم رخ داده بود، احساس کردم که باید مقطعی از این باشگاه دور باشم. به نظرم تصمیم بدی نگرفتم و از انتخابم راضی هستم. علی‌رغم پیشنهادات خوبی که داشتم، سعی کردم انتخابی کنم که در درجه اول آرامش داشته باشم تا راحت‌تر بازی کنم و در درجه دوم کنار کسی باشم که روی من شناخت داشته باشد. امیدوارم در طول نیم فصل بتوانم عملکرد خوبی برای ذوب‌آهن و مردم خوب اصفهان داشته باشم.

وی در واکنش به اینکه انتظار می‌رفت پاس گل‌های بیشتری بدهد، اظهار داشت: من شرایط ایده‌آلی دارم اما اگر همه چیز را در گل و پاس گل ببینیم، درست است و توقع از من بالاست. با این حال اگر دقت کنید من در بازی برای شمس آذر چند پاس خیلی خوب دادم اما بدشانس هم بودم که تبدیل به گل نشد. من نمرات نسبتا بالایی دارم اما اکثریت هواداران معیار بازی من را روی گل و پاس گل می‌بینند. من دو پاس گل دادم و یک پنالتی گرفتم و در سایر مسابقات هم نمرات خوبی داشتم اما می‌دانم که باید در بازی‌های پیش‌رو هم گل بزنم و هم پاس گل بدهم و آمارم را بهتر کنم.

آذرباد در پایان در خصوص تقابل با سپاهان در هفته آینده گفت: دربی اصفهان حساسیت‌های خاص خودش را دارد و فکر می‌کنم یک بازی تماشاگرپسند و جذاب خواهد بود. در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست. من امیدوارم شاهد یک بازی خوب باشیم و تیمی که شایسته است، پیروز شود.

دیگر خبرها

  • منافی: بازی هوشمندانه رمز برتری پرسپولیس برابر صنعت نفت است/ سرخپوشان وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوند
  • لیگ دسته اول فوتبال| شکست خیبر و توقف چادرملو و فجر سپاسی
  • پرسپولیس با اوسمار، یک امتیاز جلوتر از تیم یحیی!
  • بهترین سناریو برای چهره برزیلی پرسپولیس
  • دقیقی به دنبال خامه روی کیک برابر استقلال
  • لیورپول و فرمول تکراری: باخت در هفته‌های پایانی!
  • پیروزی فاینورد برابر سیتارد در حضور 7 دقیقه‌ای جهانبخش
  • مهدی طارمی از روی نیمکت بلند شد و به داد پورتو رسید
  • آذرباد: هواداران تراکتور ما را تشویق کردند
  • آمار جالب توجه پرسپولیس با اوسمار