Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه سوئد اعلام کرد که موضوع وضعیت قدس امروز بنابر درخواست شماری از کشورهای عضو شورای امنیت در این نهاد بررسی می شود.به گزارش بلاغ، سوئد از بررسی وضعیت قدس در شورای امنیت سازمان ملل متحد خبر داد.

«مارگوت والشتروم» وزیر خارجه سوئد با انتشار پیامی در شبکه احتماعی توئیتر در این مورد نوشت: «امروز به درخواست سوئد و 7 کشور دیگر عضو ، موضوع قدس در شورای امنیت سازمان ملل متحد بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه قدس پایتخت مشترک اسرائیل و فلسطین باشد، مسئله ایست که فقط می‌تواند به وسیله مذاکره حل شود. همه طرف‌ها باید در زمینه دستیابی به صلح اقدام کنند و باید از اقدام به خشونت خودداری شود.»

تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل و انتقال پایتخت آمریکا از تل‌آویو به قدس، واکنش‌های انتقادی فراوانی را در میان کشورهای جهان به دنبال داشته است. امروز جمعه شماری شهرهای فلسطین و تعدادی از کشورهای جهان دستخوش ناآرامی و تظاهرات اعتراضی بودند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۳۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی برای ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه مربوط به جداول از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز شد.

با توجه به حد نصاب نرسیدن تعداد نمایندگان برای رأی‌گیری، امکان بررسی جداول وجود نداشت و محمدباقر قالیباف، گفت: تعداد نمایندگان حاضر در مجلس برای رأی‌گیری به حدنصاب نرسیده است و نمی‌توانیم بحث بودجه را دنبال کنیم، لذا پایان جلسه را اعلام می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جلسه بعدی مجلس فردا (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) برای ادامه بررسی بخش دوم بودجه تشکیل می‌شود.

کد خبر 6092222 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • امنیت خلیج فارس با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • وزیر امور خارجه: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تأمین می‌شود
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس با مشارکت تمامی کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان