Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سه مرد جوان که راننده مسافربر را تا یک قدمی مرگ کشانده‌ و خودروی او را سرقت کرده‌اند ادعا می‌کنند به خاطر نداشتن پول کرایه دست به این جنایت زده‌اند.

چندی قبل به مأموران پلیس پایتخت خبر رسید که مردی در حادثه Incident آدم‌ربایی در حوالی بهشت‌زهرا به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شده است. با اعلام این خبر بلافاصله تیمی از مأموران پلیس برای تحقیقات راهی بیمارستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرد میانسال که از ناحیه قفسه سینه و دست با اصابت چاقو زخمی شده بود به مأموران گفت: شغل من مسافرکشی است. ساعتی قبل در حوالی خزانه سه‌پسر جوان را به صورت دربستی سوار خودروی سواری‌ام کردم. قرار شد آنها را به یکی از خیابان‌های جنوب‌غربی تهران ببرم. هنوز مسافت زیادی را طی نکرده بودم که به آنها مشکوک شدم و تصمیم داشتم به بهانه‌ای سه‌پسر جوان را از خودروام پیاده کنم که یکی از آنها چاقویی زیر گلویم گذاشت و تهدید کرد به طرف بهشت‌زهرا مسیرم را تغییر بدهم. 
از ترس دست و پایم می‌لرزید و مجبور شدم به خواسته آنها عمل کنم. آنها مرا به بیابان‌های اطراف بهشت زهرا بردند و آنجا با دستمالی آنقدر گلویم را فشار دادند که نیمه هوش شدم و بعد هم دو ضربه چاقو به قفسه سینه و دستم زدند. در حالی که خونین بودم دست و پایم را با طناب بستند و مرا از خودرو به بیرون انداختند و در ادامه هم با خودروام از محل گریختند.

وی ادامه داد: پس از این به سختی طناب دست و پایم را باز کردم و از راننده عبوری درخواست کمک کردم و او هم با اورژانس تماس گرفت و مرا به بیمارستان منتقل کردند. 
کشف تلفن همراه متهمان در محل حادثه 
با طرح این شکایت تیمی از مأموران پلیس به دستور بازپرس دادسرای امور جنایی وارد عمل شدند. مأموران در نخستین گام برای پیدا کردن سرنخی از آدم‌ربایان خشن محل حادثه را مورد بررسی قرار دادند و موفق شدند تلفن همراه یکی از متهمان را به نام بهمن در آن محل کشف کنند. 

بدین ترتیب بهمن به عنوان مظنون حادثه تحت تعقیب کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت تا اینکه چند روز بعد از حادثه بازداشت شد. متهم ابتدا منکر جرم Crime خود شد، اما وقتی با دلایل و مدارک روبه‌رو شد به آدم‌ربایی با همدستی دو نفر از دوستانش به نام‌های پیمان و شهباز اعتراف کرد. 
وی گفت: روز حادثه من و پیمان از شهرستان به تهران آمدیم تا به دوست مشترکمان شهباز در اسباب‌کشی خانه‌اش کمک کنیم. سه نفری از میدان خزانه خودروی شاکی را به صورت دربستی کرایه کردیم. از آنجایی که پولی برای کرایه نداشتیم تصمیم گرفتیم راننده را برباییم و خودرو و پول‌هایش را سرقت Stealing کنیم. به همین دلیل من چاقویی روی گردن راننده گذاشتم و او را مجبور کردم به طرف بهشت‌زهرا حرکت کند. وقتی به منطقه خلوتی رسیدیم با دستمالی سعی کردیم او را خفه کنیم، اما راننده خفه نشد که با چاقو ضربه‌ای به قفسه سینه‌اش زدم.

راننده را خونین از خودرو به پایین انداختیم و من دست پای او را با طناب بستم که همان لحظه تلفن همراهم از جیبم روی زمین افتاده بود و من متوجه نشده بودم. راننده سعی می‌کرد دست و پایش را باز کند که با چاقو ضربه دیگری به دستش زدم و از محل گریختیم. 
وی ادامه داد: من و پیمان از این سرقت فقط 100هزار‌تومان پول و تلفن همراه شاکی گیرمان آمد و خودرو سرقتی را هم شهباز با خودش برد. 
پس از اعتراف متهم، مأموران شهباز و پیمان را بازداشت کردند. شهباز در بازجویی‌ها گفت: آن روز حال خوبی نداشتیم و به خاطر بی‌پولی خودروی شاکی را سرقت کردیم. پس از سرقت تصمیم گرفتم خودرو را بفروشم، اما موفق نشدم و در نهایت پس از چند روز تفریح خودرو را در حوالی یکی از شهرهای اطراف تهران رها کردم. بررسی‌های مأموران نشان داد خودرو شاکی مدتی بعد از حادثه کشف شده است‌. تحقیقات از متهمان ادامه دارد. 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند

تین نیوز

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مورد افزایش نرخ کرایه تاکسی در سال جدید توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، شادی مالکی در مورد گلایه برخی شهروندان نسبت به افزایش بیش از ۴۵ درصدی نرخ کرایه در برخی خطوط تاکسیرانی گفت: براساس مصوبه شورای شهر تهران این اجازه داده شده است که به صورت میانگین تا ۴۵ درصد نسبت به افزایش نرخ کرایه در سال جدید اقدام شود.

وی با بیان اینکه در برخی از خطوط به دلیل متناسب سازی نرخ کرایه و ماندگاری راننده در خط افزایش یافت گفت: از ۶ خط تاکسی که در قالب ۵۹ پایانه تاکسی فعالیت می کنند، صرفا در کمتر از ۵ درصد، نرخ کرایه از ۴۵ درصد بیشتر بوده و حتی در بسیاری از خطوط کمتر از ۴۵ درصد رشد نرخ کرایه را داشتیم که دقت داشته باشید که خطوط تاکسی نیاز به تغییرمهندسی و حتی تغییر مد دارند.

مالکی ادامه داد: طراحی سامانه جامع برخط در سازمان تاکسیرانی در حال طراحی است و کلیه رانندگان تاکسی می توانندنسبت به ارائه خدمات اقدام کنندو نظارت هوشمندی نیز بر آنها می شود که به زودی این مهم در سطح شهر محقق می شود.

وی در مورد وضعیت بیمه رانندگان تاکسی با بیان اینکه تاکسی ها سهم ۱۸ درصدی در چرخه حمل ونقل عمومی تهران دارند بگونه ای که روزانه حدود۳ و نیم میلیون مسافر جابجا می کنند گفت: سال گذشته ۲۲ هزار راننده تاکسی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند و حتی در سازمان تمام رانندگان بالای ۷۰ سال سن نیز به ثبت نام شدند چراکه تصورمان بر این بود که ممکن است این افراد به روند ثبت نام و نحوه ثبت نام مطلع نشوند و خودمان راسا آنها را بیمه تکمیلی کردیم.

مالکی ادامه داد: ۱۰ هزار راننده تاکسی در شهر تهران فعال هستند که این رانندگان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نیستند و ما به صورت جدی در مورد بیمه تامین اجتماعی این رانندگان پیگیر هستیم و امیدواریم از ظرفیت های دولت بهره ببریم تا این مهم محقق شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • توضیح درباره افزایش کرایه‌ها در سال جدید
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • عدم توجه به جلوی راننده ۲۰۶ حادثه ساز شد 
  • جنایت مرد ایرانی در ترکیه بخاطر کرایه تاکسی
  • دختر فراری سارق خودروهای پایتخت بود
  • زباله‌گردها دختر تهرانی را دزدیدند