Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: قائم مقام رئیس دانشگاه جندی شاپور اهواز از مراجعه 49 نفر به مراکز درمانی با عارضه تنگی نفس در پی وقوع گردوغبار امروز این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، رمضان احدی، قائم مقام رئیس دانشگاه جندی شاپور اهواز اظهار کرد: در نوبت صبح امروز 49 نفر با عارضه تنگی نفس به بیمارستان های شهر مراجعه کردند که بیش تر آن ها بیماری زمینه ای داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه بیمارستان گلستان اهواز با 10 بیمار بیش ترین مراجعه کننده را داشته، بیان داشت: بیش تر افراد مراجعه کننده بزرگسال بودند، ضمن اینکه تعداد مراجعه کنندگان با عارضه تنگی نفس نسبت به سال های گذشته کاهش داشته است.
براساس این گزارش و اطلاعیه اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان میزان غلظت ریزگردها در ساعت 12 روز جمعه در شهر اهواز به2141 میکروگرم بر متر مکعب و بیش از 14 برابر حد مجاز رسید.
بنا به گفته اداره کل هواشناسی Meteorology استان خوزستان منشا این ریزگردها کانونی در عراق است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۳۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است

کیان دهراب‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درخصوص وضعیت خونی استان اصفهان، اظهار کرد: میزان ذخیره خون استان دو هزار و ۶۷۵ واحد معادل ۶/۶ روز و در شهرستان اصفهان یک هزار و ۸۳۹ واحد معادل ۵/۵ روز می‌باشد.

وی افزود: از هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم به صورت مستمر به مراکز اهدای خون مراجعه نمایند و با اهدای یک واحد خون جان سه نفر را نجات دهند.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان تاکید کرد: از اهداکنندگان با گروه‌های خونی A منفی و o منفی می‌خواهیم بیشتر به مراکز اهدای خون مراجعه کنند.

کد خبر 6086218

دیگر خبرها

  • افزایش ‌مسمومیت ناشی از مصرف قارچ‌های سمی در لرستان طی هفته گذشته
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است
  • مراجعه بیش از ۴۶ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی سیستان وبلوچستان
  • مراجعه ۸۰ هزار خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان
  • مراجعه بیش از ۸۰ هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان