Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: لاری ناسار ۵۴ ساله به اتهام تجاوز به چندین ورزشکار جوان به ۶۰ سال زندان محکوم شد.

پزشک سابق تیم ملی ژیمناستیک المپیک امریکا به اتهام آزار جنسی دست کم 125 ژیمناست زن و دختر کم سن و سال در به مجازات سنگینی محکوم شد.
«لاری ناسار» در فاصله سال‌های 1996 تا 2015 با همراهی تیم ملی در رقابت‌های مختلف، به بهانه درمان مشکلات جسمی اعضای تیم، آنها را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پزشک 54 ساله در اعترافات سیاهش به آزار زنان جوان و دختران کمتر از 13 سال اعتراف کرده و مدعی شده برخلاف اسنادی که در پرونده پزشکی ورزشکاران ثبت کرده، شیوه درمان‌اش غیرقانونی بوده است.تعدادی از قهرمانان ژیمناست امریکا که در طول سال‌ها مجبور به سکوت درباره این فساد آشکار شده بودند، پس از حضور در دادگاه علیه متهم شهادت دادند. گفته می‌شود این پزشک که 6 ماه قبل مجوز طبابتش باطل شده است، با حضور شاکیان بار دیگر محاکمه و به ۶۰ سال زندان محکوم شد.

 «مک کایلا مارونی» قهرمان المپیک سال 2012 در ژیمناستیک هنری در ترکیب تیم آمریکا فاش کرد به مدت 7 سال مورد تجاوز« لاری ناسار» پزشک تیم قرار گرفته است.

این ورزشکار 21 ساله در توییتر نوشت که از سن 13 سالگی به طور منظم مورد آزار جنسی قرار گرفته است. وی تصریح کرد: « در نوجوانی پایم به مطلب این دختر شیطان صفت باز شد و من که در آرزوی شرکت در بازی های المپیک بودم و برای رسیدن به آرزویم مجبور به تحمل خیلی چیزهای چندش آور شدم».
لاری ناسار پزشک Doctor تیم آمریکا در اوت سال 2016 یکی از چهره های پرونده تجاوز Rape جنسی به ورزشکاران بود. لاری ناسار بیش از 125 زن را مورد آزار جنسی قرار داده است. مک کایلا مارونی در سال 2012 برنده مدال طلای المپیک شد و در سال 2016 به دلیل مشکلات جسمی از ورزش Sport کنار رفت.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۳۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  در هزار و چهارصد و هشتاد و پنجمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی، آرزو شجاعی ۱۸ ساله از تربت جام، پس از دریافت رضایت از خانواده اش، تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کلیه ها و کبد زنده یاد آرزو شجاعی برای پیوند به شیراز منتقل شد.

واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال‌شرق کشور را زیر پوشش دارد، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

 
 

دیگر خبرها

  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • تبعیض جنسیتی در دانشگاه‌های دانمارک/ ۳۷ درصد دانشجویان دکتری دختر تجربه تحقیر کلامی دارند
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • خاطره گویی در جمع دوستان اسرار جنایت یک ساله را فاش کرد | وقتی قاتل خودش را لو داد
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم