Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@15:04:49 GMT

محدودیت مشارکت چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۳۸۷۲

محدودیت مشارکت چیست؟

اشتراک گذاری گزارش خطا بازگشت به بالای صفحه .به کانال تلگرام ما بپیوندید برچسب ها چرتکه اقتصاد سرمایه گذاری ویدیو Contribution Margin

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نظر شما نام: ایمیل: * نظر: اقتصاد محدودیت مشارکت چیست؟ «محدودیت مشارکت / Contribution Margin» تقسیم بازده فروش یک محصول به.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. آنچه درباره بازده اوراق قرضه باید بدانید قبل از تصمیم برای خریدن اوراق قرضه یا بهادار باید به مواردی مثل بازده... ایی‌تی‌اف‌ فعال مقابل ایی‌تی‌اف‌ غیر فعال «ایی‌ تی‌ اف / ETF» یا صندوق قابل معامله در بورس گونه‌ای از صندوق‌های... مزیت مطلق چیست؟ یک شخص یا شرکت در چه صورت‌هایی می‌تواند «مزیت مطلق / Absolute Advantage»... چهار دلیل برای سرمایه‌گذاری در ETF وقتی سرمایه کافی برای سرمایه‌گذاری اساسی در مثلاً بازار سهام را ندارید... سه فاکتور امتیاز اعتباری مهم آیا می‌دانید که تقریباً برای هر کار مالی شما به امتیاز اعتباری شما نگاه... وجه استهلاکی چیست؟ قبل از آنکه بخواهید اوراق قرضه یا بهادار را خریداری کنید باید این ویدیو... رموز سرمایه ‌گذاری واقعی همیشه اطرافیان حرف‌هایی می‌زنند که ما را از سرمایه‌گذاری دلسرد می‌کنند؛... سهام چیست و چگونه درآمدزایی می‌کند؟ سهام به قسمتی از یک شرکت گفته می‌شود که سرمایه‌گذار در قالب سهام آن را... دارایی‌ نامحسوس دیجیتال چیست؟ خرید وب‌سایت و دامنه اینترنتی شبیه به چه نوع دارایی‌هایی است؟ برای... تورم اجتناب ناپذیر است؟ درباره تورم تعاریف متفاوتی ارائه می‌شود که بازاری ترین آنها، افزایش قیمت... انسان‌ها چقدر پول ایجاد کرده‌اند؟ حتی از ذهن‌تان نیز نخواهد گنجید که انسان‌ها چقدر پول تولید کرده‌اند. با... ابر تورم چیست؟ «اَبَرتورم / Hyperinflation» یکی از واژه‌های هراس آور نه صرفاً برای... چگونه پول شویی انجام می‌شود؟ پول‌شویی به عملی گفته می‌شود که از طریق آن پول‌های به دست آمده از منابع... تئوری بازی چیست؟ «تئوری بازی / Game Theory» یکی از تئورهای پرکاربرد در حوزه‌های مختلف از... بانکداری ذخیره کسری یعنی چه؟ سیستم تولید پول توسط بانک‌های تجاری چگونه است؟ توضیح فوق العاده و کوتاه... تاثیرات عدم تایید برجام بر اقتصاد بلومبرگ در گفت و گویی ابعاد اقتصادی و تجاری عدم تایید برجام توسط ترامپ... امنیت غذایی چیست؟ سی درصد از مردم دنیا شبها گرسنه می‌خوابند. در این ویدیو با مفهوم اقتصادی... ترازنامه چیست؟ ترازنامه، صورت سود و زیان، صورت جریان وجوه نقد چیست؟ با این جزئیات در... حقوق مالکیت چیست؟ اگر در کشورمان حقوق مالکیت نداشتیم چه می‌شد؟ با دیدن این ویدیوی کوتاه به... اقتصاد بچه ببرها چیست؟! توضیحی کوتاه بر چهار کشور آسیای شرقی یعنی اقتصاد اندونزی، مالزی، فیلیپین... فارسی العریبة صفحه نخست تابناک جهان اقتصادی ورزشی اجتماعی مجلس ویدیو دوره ی مدیریت رسانه درباره ما تماس با ما خبرنامه پیوندها جستجو آرشیو آب و هوا اوقات شرعی RSS تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۳۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند

در راستای تأمین این منویات ذکر چند نکته ضروری است:

نخست اینکه یکی از اولویت‌های جامعه کارگری در آستانه روز جهانی کارگر، مقوله درآمد و معیشت است. قدرت خرید کارگران در سال‌های اخیر به‌شدت کاهش پیدا کرده است. امروز یکی از مطالبات عمومی کارگران، افزایش دستمزد است و بر این اساس رقمی که  امسال برای حداقل مزد تعیین شده به هیچ وجه کفاف نیازهای معیشتی آنان را نمی‌دهد و انتظار دارند رقم مزد۱۴۰۳ مورد بازنگری قرار گیرد. 

خواسته دیگر کارگران این است که به مطالباتشان برای مشارکت در بازار کار توجه شود، بنابراین دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند. اگر فکر کنیم نظرات کارگران بدون اثرگذاری و کارآمدی است، کشور را از سرمایه نیروی انسانی محروم کرده‌ایم و از این ظرفیت عظیم که همانا حضور و مشارکت کارگران است، غفلت ورزیده‌ایم. کارگران هم دانش و مهارت دارند و هم نیروی انسانی بالقوه و موتور محرک توسعه هستند. در همه کشورها محوریت بازار کار، اول سرمایه انسانی (نیروی کار) است و بعد سرمایه‌های مادی؛ اما متأسفانه در ایران به این امر توجه نداریم و اگر بخواهیم از این ظرفیت بزرگ برای توسعه و رونق تولید استفاده کنیم، باید به کارگران توجه ویژه داشته باشیم.

فراموش نکنیم کارگران علاوه بر اینکه صاحب مهارت‌اند، بعضاً کارآفرین هم هستند و می‌توانند در قالب شرکت‌های دانش‌بنیان فعالیت‌های خارق‌العاده انجام دهند یا از طریق تشریک‌مساعی با همکاران خود بخش‌های بزرگی از مشکلات صنعتی کشور را حل کنند. بنابراین توجه به کارگران و مشارکت و اعمال رأی آن‌ها در تصمیمات هم می‌تواند برای این قشر، روحیه‌بخش باشد و هم در عین حال امنیت ملی را ارتقا دهد.

اکثر قریب به اتفاق کارگران، قراردادی هستند، کارگران به فردا و آینده شغلی خود اطمینان ندارند اما متأسفانه دولت سازوکارهای مناسبی برای حمایت از کارگر ندارد نظارت‌ها نیز ضعیف است، امنیت شغلی کارگران دچار مشکلات اساسی شده است.

دیگر خبرها

  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • برنامه جامع مشارکت مردم در اقتصاد امروز نهایی می‌شود
  • اراده جدی دولت برای مشارکت مردم و بخش غیردولتی در اقتصاد
  • واگذاری روابط حاکم بر اقتصاد به مردم شرط تحقق مشارکت مردمی در تولید
  • پروژه‌های ناتمام را خاتمه می‌دهیم/ ستاره خلیج فارس بورسی می‌شود
  • مشارکت مردم در جهش تولید چگونه عملی می‎‌شود؟
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی
  • کارآفرینان با همکاری اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه‌سازی کنند