Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@04:36:49 GMT

سريال شهرکي ها + تصاوير

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۳۸۹۲

سريال شهرکي ها + تصاوير

خبرگزاري آريا -

سريال «شهرکي ها»
داستان سريال «شهرکي ها»
بهرام گردآوري تهيه کننده اي مقروض است که کليه عوامل حکم جلب او و مدير توليدش را گرفته اند. بهرام در تلاش است با گرفتن سفارشِ کار جديدي از شبکه آبروي از دست رفته خويش را به دست آورد. اين موضوع خط اصلي قصه مي باشد ولي در روند به داستانک هاي متعددي با سوژه ها و مضامين روز جامعه با نگاهي انتقادي پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرام گردآوري به همراه همسرش که آشپزي نمونه است و تنها پسرش که علاقه مند به مديا و اينترنت است در شهرک «شهرکي ها» ساکن است.

بازيگران سريال شهرکي ها
خواهر بهرام که دامپزشک وحامي محيط زيست است به همراه شوهر بيکارش که در تلاش است تا شغلي مناسب به دست آورد در همان شهرک زندگي مي کنند. يکي از دوستان قديمي بهرام به همراه همسر و دخترش نيز در همسايگي بهرام سکونت دارد؛ دوست بهرام وضعيت اقتصادي مناسبي دارد و اين موضوع در رفتار و شخصيت همسرش بي تاثير نيست. مدير توليد بهرام هم از کودکي يار و ياور او بوده و در حل مشکلات، مشاور بهرام است که البته هميشه محاسباتش اشتباه از آب در مي آيد. در طول قصه وقايع و اتفاقاتي که حول محور اين خانواده ها رخ مي دهد روايت مي شود وسريال ساختاري اپيزوديک دارد.

بيژن بنفشه خواه در سريال شهرکي ها
بازيگران اصلي سريال «شهرکي ها» عبارتند از:
بيژن بنفشه خواه (بهرام گردآوري)، روشنک عجميان (ناهيد)، عباس جمشيدي (خشايارسالاري)، سوسن پرور (بهناز گردآوري)، نگين معتضدي (سهيلا)، علي موسويان (خسرو جراح)، ماهان عبدي (پويا گردآوري)، ثميلا شفيعي (بيتا جراح)، امير کربلايي (صحبت ماماني) و با تشکر از تينو صالحي و تعداد زيادي از بازيگران مهمان که در اين سريال دعوت ما را پذيرفتند.

عباس جمشيدي بازيگر سريال شهرکي ها
ديگر عوامل سريال «شهرکي ها» عبارتند از:
تهيه کننده: فريد شب خيز، کارگردان: علي شب خيز، نويسنده: علي شب خيز سيد محمد جواد حسيني سودابه بيضايي، مجري طرح و مدير توليد: غلامرضا هاشم زاده، مدير تصوير برداري: جمال شمس، مدير صدا برداري: احمد پولي بابايي، طراح گريم: شهرام خلج، طراح صحنه و لباس: رضا مفاخري، تدوين: امير ولي خاني، صدا گذاري و ترکيب صدا: حبيب ده بزرگي، موسيقي: پويا نيک پور، خواننده: سينا حجازي

.............

تصاوير سريال شهرکي ها
منبع: باني فيلم


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری کنید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی جانشین پلیس راهور تهران گفت: با توجه به برگزاری مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها (ع) در شهر تهران و همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، امروز در ورزشگاه آزادی، پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ویژه ترافیکی جهت تسریع در رفت و آمد شهروندان به مراسم با هماهنگی سایر دستگاه‌های مرتبط در نظر گرفته است.

سرهنگ بهرام آبادی ادامه داد: در این مراسم علاوه بر پارکینگ‌هایی که در ضلع شرق و غرب استادیوم آزادی وجود دارد پارکینگ‌های دیگر نیز در سمت‌های شمال، شرق و غرب ورزشگاه پیش بینی شده است که شهروندان بتوانند به راحتی وسیله نقلیه خود را پارک و در مراسم حضور پیدا کنند.

وی افزود: همچنین شهروندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند از متروی ورزشگاه آزادی نیز جهت حضور در این مراسم استفاده کنند.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اینکه پارکینگ‌های متعددی که در اطراف ورزشگاه پیش بینی شده است و همچنین حمل و نقل عمومی که از پارکینگ‌ها به محدوده استادیوم آزادی مهیا شده است بنابراین از شهروندان می‌خواهیم که وسیله نقلیه خود را در سطح و حاشیه معابر ورزشگاه آزادی پارک نکرده و در هنگام اتمام مراسم نیز از عجله و شتاب بپرهیزند و همکاری لازم را با پلیس راهنمایی و رانندگی مستقر در مراسم داشته باشند.

سرهنگ بهرام آبادی گفت: همچنین به منظور کاهش ترافیک در این محدوده سایر رانندگان می‌توانند از مسیرهای جایگزین همچون آزادراه شهید فهمیده، بزرگراه شهید همت و بزرگراه شهید لشگری جهت تردد استفاده کنند.

کد خبر 6062567 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • درمان بیش از ۸۰ درصد بیماران به صورت سرپایی
  • (تصویر) تیپ و استایل متفاوت الناز حبیبی در کنار بهرام افشاری
  • نگاهی متفاوت به قسمت چهاردهم «گناه فرشته» که بازتاب‌های بسیاری به همراه داشت
  • (تصاویر) نوروز در آتشکده بهرام در یزد
  • نمایشِ بهرام افشاری ۲ میلیاردی شد
  • بازگشت بهرام افشاری به صحنه تئاتر
  • نمایشِ بهرام افشاری قبل از آغاز، ۲ میلیاردی شد!
  • تیم مدیریتی ایلام در مسیر تحقق شعار سال حرکت می‌کنند
  • در حاشیه معابر استادیوم آزادی توقف نکنید
  • امروز از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری کنید