Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@00:22:33 GMT

تزيين انار شب چله

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۳۹۳۰

تزيين انار شب چله

خبرگزاري آريا -
نمونه هايي از زيباترين تزيينات انار شب يلدا


تزيين کردن انار شب يلدا


تزيين کردن انار شب يلدا


تزيين کردن انار شب چله

تزيين ميوه شب يلدا/ تزيين انار شب يلدا

تزيين زيباي انار شب يلدا


زيباترين تزيينات انار شب چله
گردآوري : بخش اسرارخانه داري بيتوته
.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۳۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنده گیری یک حلقه مار از داخل کامیون در محور مهریز- انار

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، حسینی منش افزود:طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وجود یک حلقه مار در داخل کابین کامیون، بلافاصله مأموران امداد و نجات به محل اعزام شدند.
 وی ادامه داد:این کامیون در مسیر انار به مهریز،۵کیلومتر بعداز مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در حال تردد بوده است و راننده کامیون پس از آنکه با علائمی از وجود مار در داخل کابین مواجه می‌شود سریعاً با آتش نشانی تماس می‌گیرد و با مراجعه مأموران امداد و نجات توسط ابزار مخصوص، مار به دام می‌افتد که خوشبختانه در این رابطه به کسی و حتی مار آسیبی وارد نشد.
حسینی منش تصریح کرد:قابل توجه رانندگان، باتوجه به فرا رسیدن فصل بهار وزیادشدن حیوانات موزی و خزندگان، درمناطق بیابانی و کوهستانی ازبسته بودن درب خودرو خود اطمینان حاصل کنند.

دیگر خبرها

  • زنده گیری یک حلقه مار از داخل کامیون در محور مهریز- انار