Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@22:46:30 GMT

دستگیری باند سارقان لوازم تاکسی ها

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۳۹۳۶

دستگیری باند سارقان لوازم تاکسی ها

به گزارش ایسکانیوز رییس کلانتری ۱۱۰ شهدا با بیان این مطلب گفت: حسب مراجعه چند راننده تاکسی به عنوان مالباخته در کلانتری ۱۱۰ شهدا که اظهار داشتند لوازم خودروشان به سرقت رفته است موضوع در دستور کار معاونت عملیات این کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران در یکی از محل های وقوع سرقت که مقابل یک واحد صنفی بود مشخص گردید محل تحت پوشش دوربین های مداربسته می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متعاقبا فیلم مضبوط بازبینی شد که فیلم حاوی تصویر یکی از سارقان سابقه دار در حال سرقت باطری بود.

سرگرد افشار اقدم ادامه داد: با مشخص شدن هویت احدی از سارقان پس از دستور قضایی با شگردهای خاص پلیسی دستگیر و در تحقیقات فنی هویت و مخفیگاه سایر سارقان کشف و دستگیر گردیدند.

رییس کلانتری ۱۱۰ شهدا در خاتمه به اهمیت دوربین های مداربسته در کشف جرائم اشاره و به کسبه توصیه کرد در نصب و نگهداری دوربین های مداربسته توجه داشته باشند.

مهر

700

سرقت سارق دستگیری باند سارقان دستگیری باند سارقان لوازم تاکسی ها رییس کلانتری ۱۱۰ شهدا سرگرد افشار اقدم

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۳۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان خرم‌آباد، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و انجام عملیات منسجم و غافلگیرانه ۳ نفر از سارق و یک نفر مال‌خر را دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ۲۶ فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار الهی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه رفت‌وآمد مشکوک افراد ناشناس، خصوصاً در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

کد خبر 6088435

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان