Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@19:30:54 GMT

هر روز ؛ فیل کالینز

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۳۹۷۵

هر روز ؛ فیل کالینز

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284             اشتراک گذاری گزارش خطا بازگشت به بالای صفحه .به کانال تلگرام ما بپیوندید برچسب ها ریتم موسیقی Phil Collins ویدیو

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نظر شما نام: ایمیل: * نظر: موسیقی هر روز ؛ فیل کالینز «هر روز / Everyday» یکی از قطعات فیل کالینز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
موزیک ویدیو این قطعه را... در پی این تاریکی می رویم ؛ جیم وایت «در پی این تاریکی می رویم / Chase the Dark Away» یکی از قطعات جیم وایت... بی پایان ؛ آندره‌آ بوچلی قطعه «بی پایان / Senza Fine» یکی از قطعات بسیار شنیدنی آندره‌آ بوچلی... قلمرو هزاره ؛ استیون برنشتاین اجرای زنده قلمرو هزاره استیون برنشتاین را در تابناک می‌بینید و می‌شنوید. برگ‌های طلایی ؛ پسنجر «برگ های طلایی / Golden Leaves» یکی از قطعات پسنجر است که پیش از این نیز... خیال خالص ؛ جاش گروبان «خیال خالص / Pure Imagination» یکی از قطعات فیلم چارلی و کارخانه شکلات... هر آنچه انجام نداده‌ای ؛ جیمی کالام «هر آنچه انجام نداده‌ای / Everything You Didn't Do» یکی از قطعات «جیمی... خوشبختی ؛ علی لهراسبی علی لهراسبی چندی پیش خوشبختی را خوانده بود و اکنون موزیک ویدیو این قطعه... بیست و یک روز بعد ؛ مهدی یراحی مهدی یراحی یک قطعه برای فیلم سینمایی بیست و یک روز بعد خواند که موزیک... ازم دوری ؛ مهدی مقدم مهدی مقدم قطعه ازم دوری را خوانده است. اکنون موزیک ویدیوی آن را در... دروغه ؛ مازیار فلاحی موزیک ویدیو جدید مازیار فلاحی به نام دروغه که در واقع اجرای زنده یکی از... خوشحالم ؛ سیروان خسروی سیروان خسروی قطعه خوشحالم را خوانده است. اکنون موزیک ویدیو این قطعه را... روایت شجریان از تکنیک موسیقی اش استاد محمدرضا شجریان در سال 2003 یک گفت و گو در باغ شخصی اش داشته و... تنها یک بار عشق ورزیدم ؛ بوچلی «تنها یک بار عشق ورزیدم / Solamente Una Vez» یکی از قطعات شنیدنی آندره‌آ... بغض؛ ایهام گروه ایهام (زانیار خسروی و مازیار لشنی) قطعه جدیدی تحت عنوان بغض خوانده... راه طولانی از کنار ؛ ایتن جونز «راه طولانی از کنار» شاید بهترین ترجمه‌ای باشد که بتوان برای Long Way... سال اشتباه ؛ کولین ملوی «سال اشتباه / The Wrong» یکی از قطعات کولین ملوی است. این قطعه را با... رزها بر روی مرده ؛ ایتان جونز «رزها بر روی مرده / The Roses on the Dead» یکی از قطعات ایتان جونز است.... در طبیعت ما با صدای خوزه گونزالس «در طبیعت ماست / In Our Nature» یکی از قطعات خوزه گونزالس است که پیش از... از خون جوانان وطن ؛ علیرضا قربانی همزمان با تشییع ۱۷۵ شهید جاویدان که پیکر آنان بعد از ۲۹ سال در آغوش وطن... برادر با صدای پرویز پرستویی پرویز پرستویی به مناسب هفته دفاع مقدس، یک قطعه را بر روی شعری از یغما... فارسی العریبة صفحه نخست تابناک جهان اقتصادی ورزشی اجتماعی مجلس ویدیو دوره ی مدیریت رسانه درباره ما تماس با ما خبرنامه پیوندها جستجو آرشیو آب و هوا اوقات شرعی RSS تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جولان قطعات چینی در بازار خودرو/ بیش از ۸ میلیارد دلار قطعات خودرو و موتورسیکلت وارد کشور شد

گمرک ایران برای اولین بار با بررسی ۲۶۱ کد تعرفه، جزئیاتی از واردات اجزاء و قطعات خودرو و موتورسیکلت در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرده است.   به گزارش تابناک اقتصادی، محمد رضوانی‌فر معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران در این باره اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ به میزان ۸ میلیارد و ۳۸۰ میلیون دلار اجزاء و قطعات خودرو و موتورسیکلت از گمرکات ترخیص و وارد کشور گردید.   رضوانی‌فر گفت: این میزان واردات قطعات خودرو و موتورسیکلت در سال ۱۴۰۲ به لحاظ ارزش ۳۲.۶۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال ماقبل رشد داشته است.   وی در خصوص میزان صادرات اجزاء و قطعات خودرو و موتورسیکلت در سال ۱۴۰۲ گفت: در این مدت ۱۴۱ میلیون و ۲۱۸ هزار دلار اجزاء و قطعات خودرو و موتورسیکلت صادر شده که ۲۴.۳۵ درصد افزایش نشان می دهد.   معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران با اشاره به اینکه اعلام جزئیات واردات اجزاء و قطعات خودرو و موتورسیکلت تصویری جامع و کاملی از واردات این گروه کالایی ارائه می دهد، در خصوص واردات قطعات خودرو در سال ۱۴۰۲ با بررسی ۲۱۷ کد تعرفه، افزود: در مدت یاد شده ۷ میلیارد و ۵۹۸ میلیون دلار اجزاء و قطعات خودرو وارد شده که ۳۱.۸۹ درصد افزایش داشته است. در این مدت همچنین ۱۳۲ میلیون و ۵۸۵ هزار دلار اجزاء و قطعات خودرو صادر شده که ۲۵.۲۱ درصد افزایش نشان می دهد.   وی در خصوص عمده‌ترین شرکت‌های واردکننده اجزاء و قطعات خودرو در سال ۱۴۰۲ بیان کرد: صنایع خودروسازی مدیران با ۱۳ درصد، کرمان موتور با ۹.۶۵ درصد و کوروش موتور آریا با ۵.۳۵ درصد از ارزش کل واردات اجزاء و قطعات خودرو، بیشترین میزان را به خود اختصاص دادند.   به گفته وی چین، امارات متحده عربی و ترکیه ۳ کشور عمده طرف معامله برای واردات اجزاء و قطعات خودرو در سال ۱۴۰۲ بوده‌اند.   رضوانی‌فر در خصوص میزان صادرات و واردات اجزاء و قطعات موتورسیکلت در سال ۱۴۰۲ با بررسی ۴۴ کد تعرفه اظهار داشت: در این مدت ۸ میلیون و ۶۳۳ هزار دلار اجزاء و قطعات موتورسیکلت عمدتا به کشورهای عراق، افغانستان و جمهوری آذربایجان صادر و ۷۸۲ میلیون و ۶۱ هزار دلار وارد کشور شده است.   وی گفت: میزان صادرات و واردات اجزاء و قطعات موتورسیکلت در سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۱۲.۵۴ درصد و ۴۱ درصد افزایش نشان می‌دهد.   به گفته معاون خاندوزی، عمده ترین واردکنندگان اجزاء و قطعات موتورسیکلت، شرکت‌های کویر موتور اوراسیا، نیرو موتور سامان و نیرو موتور سهند بوده‌اند که به ترتیب ۱۳.۱۰ درصد، ۹.۲۳ درصد و ۸.۲۳ درصد از ارزش کل این گروه کالایی را به خود اختصاص داده‌اند.   وی افزود: چین با اختصاص ۶۱.۶۱ درصد از ارزش کل واردات اجزاء و قطعات موتورسیکلت کشورمان، اولین کشور طرف معامله در واردات این کالا بود و پس از آن امارات متحده عربی با سهمی معادل ۳۲.۹۳ درصد و تایلند با ۳.۱۵ درصد در رده‌های بعدی قرار گرفتند.   شایان ذکر است، در سال گذشته ۶۶ میلیارد دلار کالا وارد کشور شده است که حدود ۸.۴ میلیارد دلار آن به واردات اجزاء و قطعات خودرو و موتورسیکلت اختصاص داشته است.  

دیگر خبرها

  • جولان قطعات چینی در بازار خودرو/ بیش از ۸ میلیارد دلار قطعات خودرو و موتورسیکلت وارد کشور شد
  • واردات ۸.۴ میلیارد دلار قطعات خودرو و موتورسیکلت در سال ۱۴۰۲
  • واردات ۸.۴ میلیارد دلاری قطعات خودرو و موتورسیکلت در سال ۱۴۰۲
  • نحوه کشته شدن معمر قذافی / انفجار مجسمه‌های بودا در بامیان / حال و هوای شانگهای از دهه 30 تا 80 میلادی / اسرای عراقی با پرچم ایران در تهران
  • کری جالب شمس‌آذر‌ی‌ها برای استقلال‌ با آهنگ گل یخ!
  • آلمان، فرانسه و آمریکا، مقصد اول صادرات قطعات خودرو ترکیه
  • ظرفیت خوبی برای صادرات محصولات شوینده و خودرویی قزوین به بلاروس داریم
  • ریختن بیش از حد روغن موتور چه آسیب‌ هایی در پی دارد؟
  • واردات ۸۰۰ میلیون دلاری قطعات موتورسیکلت با رشد ۴۰ درصدی
  • افزایش ۳۳ درصدی واردات قطعات و اجزای خودرو و موتور سیکلت