Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون امور بين الملل مرکز دانشجويي حقوق بشر جمهوري اسلامي ايران گفت: فرمان ترامپ درباره قدس غير قانوني و مضحک است. سامان نيازي معاون امور بين‌الملل مرکز دانشجويي حقوق بشر جمهوري اسلامي ايران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري تسنيم اظهار داشت: با اقدامات بي‌اساس ترامپ درباره قدس انتفاضه جديدي شکل خواهد گرفت و جرقه‌هاي درگيري وسيعي در منطقه ايجاد مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا اين مسئله مسلمانان را متحد خواهد کرد.
بيشتر بخوانيدتجمع دانشجويان مقابل دفتر حافظ منافع آمريکا در ايران
وي تاکيد کرد: ملل مسلمانان و بالاخص دول کشورهاي اسلامي بايد از دين اسلام و وحدت محافظت کنند. مسئله انتقال پايتخت رژيم صهيونيستي از تل آويو به بيت‌المقدس مسئله‌اي است که مجامع بين المللي و قواعد بين المللي را برهم مي‌زند.
نيازي در همين زمينه يادآور شد: قطعنامه 478 شوراي امنيت سازمان ملل در20 اوت1980 درمحکوميت اعلام بيت المقدس ازسوي رژيم جعلي صهيونيستي به عنوان پايتخت اين رژيم غاصب است. درمتن اين قطعنامه درج شده است "باعطف به قطعنامه 476 تاريخ 30 ژوئن 1980 که تاکيد مي‌کند کسب مالکيت يک سرزمين با زور غيرقابل قبول است، مبين اين مهم است که تصميم آمريکا يک تصميم فاقد مبناي قانوني است که تمامي معيارهاي قانوني واداري وبين المللي را مخدوش مي‌کند.
معاون امور بين‌الملل مرکز دانشجويي حقوق بشر جمهوري اسلامي ايران اضافه کرد: فلسفه وجودي سازمان‌هاي تشکيل شده پس ازجنگ جهاني را زير سوال رفته و در صورت عدم برخورد جدي و ضمانت اجراي قطعنامه مذکور، اين سازمانها را از حيز اعتبار و انتفاع خارج مي‌کند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخصات ال۹۰ ایرانی اعلام شد + عکس

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، پارس خودرو کاتالوگ جدید خودرو ال ۹۰ ایرانی را با نام P۹۰ منتشر کرد. به نظر می‌رسد تولید این خودرو در ماه های آینده از سوی این شرکت آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ۴ محصول ایران خودرو گران شد

موتور ME۱۶ با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی است که قادر است حداکثر قدرت ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۱۴۴ نیوتن‌متر را تولید کند. این موتور به گیربکس دستی ۵ سرعته متصل است.

فرمان برقی D-Type، غربیلک فرمان مجهز به کنترل سیستم صوتی، سیستم پایش فشار باد تایرها TPMS، رینگ آلومینیومی R۱۵، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک و صندلی‌های قابل تنظیم دستی از جمله امکانات این خودروی ایرانی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229469 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: دانش‌آموز وسیله نیست/ برخورد قانونی با معلم بلاگرها
  • مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی اعلام شد + عکس
  • مشاور امنیت رژیم صهیونیستی: صحبت درباره پساجنگ در غزه مضحک است
  • حکم عجیب و مضحک علیه پیرمرد هتاک سپاهانی
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره جنگ با ایرانی‌ها (فیلم)
  • (ویدئو) توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره جنگ با ایرانی‌ها
  • معاون وزیر علوم: آیین‌نامه تسهیل جذب دانشجوی خارجی در دستور کار دولت است
  • مصوبات شوراها باید پشتوانه قانونی و شرعی داشته باشند