Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@10:37:29 GMT

راهنماي انتخاب و خريد نيم بوت مردانه

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۴۲۰۱

راهنماي انتخاب و خريد نيم بوت مردانه

خبرگزاري آريا -
بعد از گذراندن گرماي فراوان (خصوصا اگر در يک کلانشهر آلوده زندگي مي کنيد) فصل هاي سرد که از راه مي رسند دلتان برف و باران مي خواهد و يک سرماي لذت بخش، که خستگي گرما زده خود را با آن در کنيد. البته اين سرما زماني لذت بخش است که براي آن آماده شده باشيد. يکي از اتفاقاتي بدي که ممکن است در هواي سرد براي هرکسي اتفاق بيفتد يخ زدن پا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

يخ زدن پا ممکن است در اثر انتخاب کفش نامناسب و يا سايز نامناسب کفش و جريان نداشتن اکسيژن اتفاق بيفتد. در اين مطلب راهنماي خريد نيم بوت مردانه و بوت مردانه و بوت ساق بلند مردانه را براي شما تهيه کرده ايم تا براي انتخاب کفش براي فصل هاي پيش رو با مشکل رو به رو نشويد. با ما همراه باشيد.
5 نکته براي انتخاب سايز مناسب نيم بوت مردانه و بوت مردانه و بوت ساق بلند مردانه
تاحالا شده به اين فکر کنيد که براي تست اندازه بودن بوت و يا نيم بوت چه قلق هايي وجود دارد؟ اين که براي استفاده در محل کار و يا براي کوهنوردي قصد خريد آن را داريد در اصل مطلب فرقي ايجاد نمي کند. در هر صورت اگر کفش شما پاي شما را اذيت کند اصلا خوشايند نيست. ضمنا، اگر قلق خريد کفشي که براي پايتان اندازه نباشد را ندانيد مشکل مهمي وجود دارد. به اين دليل که مناسب نبودن اندازه بوت و يا نيم بوت در همان لحظه اول پا کردن خود را نشان نمي دهد و شما نمي توانيد آن را پس از استفاده براي پس دادن و يا تعويض کردن برگردانيد.

خريد بوت ساق بلند مردانه
اگر نکات لازم براي انتخاب سايز مناسب کفش را بدانيد براي خريد بوت و يا نيم بوت مردانه به مشکل نخواهيد خورد. اما قبل از هر چيز مهمترين مسئله اي که بايد به آن توجه داشته باشيد اين است که مناسب ترين سايز کفش سايزي است که نه پا در آن تکان بخورد و نه به قدري تنگ باشد که هوا در آن جريان پيدا نکند. در ادامه 5 قلق اصلي براي انتخاب سايز مناسب را براي شما بيان مي کنيم.
همچنين مي توانيد در مطلب راهنماي انتخاب و خريد کفش راحت بدون پوشيدن با ترفند هاي بيشتري براي خريد انواع کفش مناسب آشنا شويد.
1- پشت پاشنه پا را بررسي کنيد
پشت پاشنه پا را بررسي کنيد. پشت پاشنه پا بايد کمي با انتهاي کفش فضاي خالي داشته باشد. البته اين فضاي خالي نبايد به حدي زياد باشد که پا در کفش تکان بخورد و جا به جا شود. براي چک کردن اين موضوع بند کفش را باز بگذاريد و سعي کنيد پايتان را در کفش جلو ببريد تا انگشتان پا به ديواره جلوي کفش بچسبد. سپس انگشت خود را داخل کفش و پشت پاشنه فشار دهيد. انگشت شما بايد تا حدي داخل برود تا فضاي خالي مناسب باشد.

پشت پاشنه پا در نيم بوت و بوت مردانه بايد کمي با انتهاي کفش فضاي خالي داشته باشد
2- انگشتان پا
تنوع زيادي از انواع مدل نيم بوت ها و بوت هاي مردانه وجود دارند که مي توانيد از بين آن ها انتخاب کنيد.
استخوان هاي انگشتان پا به هيچ وجه نبايد تحت فشار باشند. براي بررسي اين مورد بايد بند هاي کفش را ببنديد و بايستيد. انگشتان پايتان را تکان دهيد. اگر فضاي براي تکان دادن انگشتان باشد مشکلي وجود ندارد، اما اگر تحت فشار باشند و نتوانيد آن ها را تکان دهيد بهتر است به يک سايز ديگر فکر کنيد. در واقع قسمت هايي که نبايد تحت فشار باشند شامل انتهاي استخوان انگشت شصت پا، انتهاي استخوان انگشت کوچک پا و نوک انگشت شصت مي شوند.

هنگام خريد نيم بوت و بوت مردانه استخوان هاي انگشتان پا به هيچ وجه نبايد تحت فشار باشند
3- به ديوار لگد بزنيد
نيم بوت هاي مردانه در مدل کفش هاي نيمه رسمي گزينه هاي بسيار خوبي براي فصل هاي سرد و باراني هستند.
يکي از آزمايش هايي که نشان مي دهد سايز نيم بوت و يا بوت ساق بلند مورد نظر براي شما مناسب است، لگد زدن به يک جسم سخت مانند ديوار است. البته ممکن است اين آزمايش را نتوانيد هنگام خريد انجام دهيد. زماني که با کفش به ديوار لگد مي زنيد انگشتان شما نبايد نوک کفش را لمس کنند. اگر اين اتفاق مي افتد احتمالا سايز مورد نظر کمي براي پاي شما تنگ است.

زماني که با کفش به ديوار لگد مي زنيد انگشتان شما نبايد نوک کفش را لمس کنند
4- محل قرار گيري پاشنه پا بايد ثابت باشد
کفش را تکان دهيد. پاي خود را به جهات مختلف تکان دهيد و بالا و پايين کنيد. قسمتي که پاشنه پا در آن قرار مي گيرد درست بايد اندازه باشد و پا نبايد در آن قسمت تکان بخورد.

قسمتي که پاشنه پا در آن قرار مي گيرد درست بايد اندازه باشد و پا نبايد در آن قسمت تکان بخورد
5- محل قرارگيري غوزک پا را بررسي کنيد
بر روي لبه هاي کفش خود بايستيد. گاهي اوقات در بوت ساق بلند قسمتي که تکيه گاه غوزک پا مي باشد ممکن است باعث درد و يا آزار پا شود. اگر بوت و يا نيم بوت مورد نظر از اين نظر مناسب باشد، هنگامي که بر روي لبه هاي کفش مي ايستيد، قسمت غوزک پا بايد بدون آزار و اذيت و درد باشد و بايد نرمي و انعطاف پذيري خوبي داشته باشد.

هنگامي که بر روي لبه هاي کفش مي ايستيد، قسمت غوزک پا بايد بدون آزار و اذيت و درد باشد
آيا اين نکات و تست هاي مناسب بودن سايز کفش براي شما مفيد بود؟ شما هم اگر نکته و يا آزمايشي مي دانيد لطفاً در قسمت نظرات براي ما ارسال کنيد.
منبع: modernsurvivalblog - blog.bamilo.com

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۴۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمای کامل خرید کتیبه مذهبی و نکات مهم آن

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، وقتی تصمیم به برگزاری مراسمات مذهبی می‌گیرید، در کنار تهیه وسایل پذیرایی، تلاش می‌کنید تا بهترین تزئین را در مکان مراسم داشته باشید. یd. از آنجایی که در تکاپوی برگزاری مراسم، ممکن است فرصت کافی برای رفتن به فروشگاه‌ها و جستجوی انواع کتیبه‌ها را نداشته باشید، تصمیم گرفته‌ایم تا به شما کمک کنیم و با ارائه راهنمای کامل خرید کتیبه مذهبی، سهم کوچکی در ثواب برگزاری مراسمات مذهبی داشته باشیم. شما با دانستن این نکته‌ها می‌توانید خیلی راحت به صورت اینترنتی از طریق سایت‌های معتبری چون خدمتگزاران انواع کتیبه‌ها را تهیه کنید.

سایز و رنگ کتیبه‌های مذهبی

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید کتیبه‌ها باید مورد توجه قرار دهید، سایز کتیبه‌ها است. شما قبل از اینکه اقدام به خرید کتیبه کنید، باید مکانی که قصد نصب کتیبه‌ها را دارید، در نظر بگیرید و کتیبه‌ها را با توجه به فضای مورد نظر خود خریداری کنید. کتیبه‌ها در سایزهای مختلف و به اشکال گوناگونی از جمله کتیبه‌های پشت منبری مستطیلی، کتیبه‌های ایستاده، پای آیفونی، طرح اشک، سه گوش و زیر هلالی در بازار وجود دارند.

رنگ کتیبه‌ها نیز نشان دهنده مناسبات مذهبی است. مثلاً شما نمی‌توانید از کتیبه ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام برای شهادت این امام بزرگوار نیز استفاده کنید. همه شما می‌دانید که عموماً کتیبه‌های شهادت از پس زمینه‌ها و پارچه‌های مشکی تولید می‌شوند. هم چنین رنگ متن نیز در کتیبه‌های گوناگون با یکدیگر فرق دارد. مثلاً در کتیبه شهادت امام حسین علیه السلام بیشتر از رنگ سبز و قرمز استفاده می‌شود، در حالی که در کتیبه شهادت امیرالمومنین علیه السلام استفاده از رنگ قرمز که رنگ خون بوده تاثیرگذارتر خواهد بود. در اغلب کتیبه‌های ولادت از رنگ‌های شادی چون سفید، زرد و آبی بهره گرفته می‌شود که رنگ آبی بیشتر برای کتیبه‌های ولادت حضرت مهدی (عج) مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بررسی جنس پارچه کتیبه مذهبی

برای دوخت کتیبه‌ها از پارچه‌های مختلفی استفاده می‌شود که در ادامه به رایج‌ترین پارچه‌هایی که برای تولید کتیبه مورد استفاده قرار می‌گیرد، اشاره می‌کنیم.

پارچه مخمل

یکی از قدیمی‌ترین پارچه‌ها که برای دوخت انواع کتیبه‌ها مورد استفاده می‌گیرد، پارچه مخمل است. پارچه مخمل به صورت کرکدار و پرزدار بوده و در دو مدل براق و مات در بازار وجود دارد. نوع براق این پارچه به دلیل اینکه در انعکاس لامپ‌ها، جلوه بسیار زیباتری دارد، بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین از مهم‌ترین ویژگی‌های این پارچه می‌توان به ایستایی و دوام بسیار خوب آن اشاره کرد، به طوری که شما می‌توانید این پارچه‌ها را برای چندین سال نیز استفاده کنید. قیمت کتیبه‌هایی که با پارچه مخمل تولید شده‌اند، نسبت به سایر پارچه‌ها کمی گران‌تر است اما کیفیت بالاتری دارند.

پارچه ساتن

یکی دیگر از انواع پارچه‌هایی که برای دوخت کتیبه مورد استفاده قرار می‌گیرد، پارچه ساتن است. نرم و لطیف بودن و ظاهر براق از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این پارچه است. این پارچه که بسیار مشابه پارچه‌های ابریشمی است، ظاهر زیبا و شیکی دارد و در صورت نصب در تکایا و مراسمات مذهبی جلوه بسیار زیبایی به محیط می‌بخشد. تنها عیب پارچه ساتن این است که در صورتی که به خوبی بعد از استفاده نگهداری نشود، امکان ایجاد چروک در آن وجود دارد.

پاناما

امروز بیشتر از پارچه‌های پاناما برای ساخت انواع کتیبه‌های مذهبی استفاده می‌شود. از مهمترین ویژگی‌های پارچه پاناما این است که بعد از شستشو آب نمی‌رود و الیاف این پارچه از استحکام قابل قبولی برخوردار است. این امر طول عمر مفید این کتیبه‌ها را افزایش می‌دهد. این پارچه‌ها ضد چروک هستند و بعد از شستشو با پایین‌ترین درجه اتو، به آسانی صاف می‌شوند.

از دیگر پارچه‌های متداول برای دوخت کتیبه‌ها می‌توان به پارچه‌های تترون، نانو، کجرا، زربافت، جیر، فلامنت، متقال و کنف اشاره کرد.

متن کتیبه‌های مذهبی

بر روی کتیبه‌های مذهبی علاوه بر اینکه نام امامان بزرگوار درج شده است، آیاتی از این امامان و یا شعری در مدح و ستایش ائمه ذکر نیز شده است. شما می‌توانید از کتیبه‌هایی که حاوی اشعار و احادیث زیبا هستند، استفاده کنید. نصب این کتیبه‌ها بر دیوار مکان برگزاری مراسمات، علاوه بر آنکه جلوه زیباتری دارد، باعث می‌شود تا مدعوین از مفاهیم درج شده در این کتیبه‌ها نیز بهره معنوی ببرند.

نوع چاپ در کتیبه‌های مذهبی

تکنیک‌هایی که برای چاپ کتیبه‌های مذهبی در نظر گرفته می‌شود، در دو نوع زیر است.

چاپ لیزری

چاپ لیزری در حقیقت رایج‌ترین نوع چاپ برای انواع کتیبه‌های مذهبی است. از مهمترین ویژگی‌های این نوع چاپ می‌توان به ثبات رنگ آن اشاره کرد.

چاپ دیجیتال

برای چاپ دیجیتال از دستگاه‌های مختلفی استفاده می‌شود. چنانچه بخواهید کتیبه‌هایی را تهیه کنید که طرح‌های دشوار را به ظرافت و تمیزی چاپ کرده باشد، باید از کتیبه‌هایی با چاپ دیجیتال بهره بگیرید.

قیمت کتیبه مذهبی

قیمت یک کتیبه مذهبی با توجه به سایز، جنس پارچه، نوع چاپ و متونی که در آن درج شده، متفاوت است. تنوع قیمتی محصولات مذهبی آنقدر زیاد است که شما می‌توانید با توجه به بودجه خود، محصول مناسب را خریداری کنید.

در هنگام خرید علاوه بر قیمت، به کاربرد کتیبه‌ها نیز توجه کنید. مثلاً اگر کتیبه‌ها را تنها برای مراسمات مذهبی می‌خواهید، پس می‌توانید یک کتیبه ارزان‌تر تهیه کنید، چون برای مدت زمان محدودی نصب می‌شود. چنانچه می‌خواهید کتیبه‌ها را به عنوان یک تابلوی دکوراتیو در منزل یا محیط کار خود نصب کنید، پس حتماً به سراغ جنس‌های با کیفیت‌تر که قیمت بیشتری دارند بروید.

خرید اینترنتی کتیبه‌های مذهبی

اینکه شما تصمیم می‌گیرید کتیبه‌ها را به صورت اینترنتی یا حضوری خریداری کنید به سلیقه شما بستگی دارد اما خرید اینترنتی کتیبه‌های مذهبی از سایت‌های معتبر دارای مزایای زیر است.

شما در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید از طریق هر دستگاهی که به اینترنت متصل می‌شود، خرید خود را انجام دهید.

امکان مشاهده و مقایسه انواع محصولات در خرید اینترنتی راحت‌تر امکان‌پذیر است.

در صورت خرید در برخی از زمان‌ها از شرایط تخفیفاتی سایت‌ها برخوردار می‌شوید.

شما می‌توانید کلیه محصولاتی که برای تزیین مراسمات مذهبی خود نیاز دارید را به صورت یکجا از فروشگاه‌های آنلاین خریداری کنید.

نکته: برای خرید اینترنتی کتیبه‌های مذهبی حتماً به سراغ فروشگاه‌های معتبری چون خدمتگزاران که فروش عمده محصولات مذهبی دارند و دارای ارسال در حداقل زمان ممکن و ضمانت مرجوعی هستند، بروید.

کلام آخر

اینکه شما محل برگزاری مراسمات مذهبی را با انواع کتیبه‌ها آذین ببخشید، موجب می‌شود تا فضا حالت معنوی و روحانی بیشتری پیدا کند. در هنگام خرید کتیبه‌های مذهبی به سایز و مدل کتیبه‌ها، رنگ آنها، نوع چاپ و پارچه‌ای که برای دوخت کتیبه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید توجه کنید. چنانچه به دنبال یک فروشگاه آنلاین هستید که تمام محصولات مذهبی از جمله انواع کتیبه‌ها را به صورت اینترنتی عرضه کند، می‌توانید به سایت خدمتگزاران مراجعه کنید و کلیه کتیبه‌های مورد نیاز برای انواع مراسمات مذهبی را به صورت یکجا از این سایت خریداری نمایید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6056839

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید دستگاه تسمه کش مناسب
  • راهنمای کامل انتخاب و خرید ساعت مناسب
  • راهنمای کامل خرید ماسفت: هر آنچه که باید بدانید
  • تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی
  • راهنمای خرید برچسب اصالت کالا
  • راهنمای خرید چراغ حیاطی
  • مهلت ثبت‌نام آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی تمدید شد
  • راهنمای استفاده از ورق استیل؛ ۸ نکته مهم در خرید و فروش ورق استیل ۳۰۴ و ۳۱۶!
  • راهنمای کامل خرید کتیبه مذهبی و نکات مهم آن
  • راهنمای خرید لولای درب چوبی