Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@05:30:10 GMT

ميز تلفن در دکوراسيون منزل

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۴۲۰۲

ميز تلفن در دکوراسيون منزل

خبرگزاري آريا -
ميز تلفن در دکوراسيون منزل، اين کوچک را فراموش نکنيد!
اهميت به جزئيات در طراحي دکوراسيون منزل، تاثير عميقي بر زيبايي و جذابيت فضاي داخلي خانه دارد. شخصي که وارد خانه مي‌شود به‌ويژه براي اولين‌بار، جزئيات زيادي را مي‌بيند و اين نکات کوچک هم در نظرش با اهميت جلوه مي‌کند. اگر مي‌خواهيد نماي منزل‌تان زيبا و چشم‌نواز به نظر برسد، بهتر است از نکات ريز و کوچک غافل نشويد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ميز تلفن يکي از جزئياتي است که بايد به آن توجه شود. امروزه استفاده از تلفن‌هاي زيبا با سبک‌هاي مختلف در طراحي منازل متداول است و با اين وصف، نقش و جايگاه ميز تلفن در طراحي منازل اهميت پيدا مي‌کند. اکنون در اين مطلب مي‌خواهيم به بررسي ميز تلفن در دکوراسيون بپردازيم. با ما همراه باشيد.
کاربرد ميز تلفن در دکوراسيون داخلي
امروزه با طراحي تلفن هاي بي سيم، استفاده از ميز مخصوص تلفن کمتر به چشم مي‌خورد. همچنين در بعضي منازل به خصوص خانه‌هاي کوچک به علت کمبود فضا به جاي ميز تلفن از ميزهاي کنار تخت و ميزهاي کنسول، قفسه‌ها و شلف‌ها، فرورفتگي‌هاي روي ديوار و... استفاده مي‌شود ولي باز هم عد‌ه‌اي هستند که به خريد ميز براي تلفن شان علاقه مندند و ترجيح مي‌دهند در‌ دکوراسيون منزل‌شان از طرح‌هاي زيبا و شيک ميز تلفن استفاده کنند.

به علت کمبود فضا به جاي ميز تلفن از ميزهاي تخت و ميزهاي کنسول، قفسه‌ها و... استفاده مي‌شود
انتخاب مدل ميز تلفن
ميز تلفن بهتر است با سبک دکوراسيون منزل شما همخواني داشته باشد و مطابق با مبل‌ها و ميزهاي جلوي مبلي انتخاب شود. اگر دکوراسيون منزل شما کلاسيک است، بهتر است از مدل‌هايي استفاده کنيد که با اين سبک همخواني دارند و اگر منزل‌تان سبکي ساده دارد مي‌توانيد از‌ مدل‌هاي ساده‌تر در منزل خود کمک بگيريد. اشخاصي هم هستند که علاقه‌مند به لوازم و وسايل خانگي به سبک روستيک هستند که در اين صورت مي‌توانند ميز تلفني مطابق با همان سبک تهيه کنند.

ميز تلفن بهتر است با سبک دکوراسيون منزل شما همخواني داشته باشد
نظم ميز تلفن
در دکوراسيون منزل نظم وسايل از اهميت زيادي برخوردار است و ميز تلفن هم از اين قاعده مستثنا نيست. زيبايي و نظم وسايل روي ميز تلفن بر دکوراسيون خانه شما تاثير مي‌گذارد. هرگز روي ميز تلفن کاغذ، مجله، دفتر تلفن و انواع خودکار و مداد قرار ندهيد؛ زيرا علاوه بر اينکه بي‌نظم و شلوغ به نظر مي‌رسد در گوشه اي از دکوراسيون خانه شما نيز بي‌نظمي و شلوغي ايجاد مي‌کند. بهتر است اين وسايل داخل کمد ميز قرار گيرد؛ در غير اين صورت از يک دفتر و يک خودکار در کنار ميز تلفن خود کمک بگيريد تا نظم ميز از بين نرود.

در منزل شما نظم وسايل از اهميت زيادي برخوردار است و ميز تلفن هم از اين قاعده مستثنا نيست
تزيين ميز تلفن
مي‌توانيد روي ميز تلفن خود از دکورهاي زيبا و کوچک استفاده کنيد. همچنين اگر ميز تلفن شما داراي طبقات مختلف است، قرار دادن گلدان‌هاي زيبا و کوچک روي آن زيبايي و جذابيتش را بيشتر مي‌کند.

مي‌توانيد روي ميز تلفن خود از دکورهاي زيبا و کوچک استفاده کنيد
مواردي که مي‌تواند جايگزين ميز تلفن شود
• فرورفتگي‌هاي روي ديوار بهترين مکان براي قرار دادن تلفن‌هاي شماست. همچنين اگر فضايي در خانه داريد، حتما از آن نهايت استفاده را ببريد.
• شلف ها (شلف همان طاقچه يا طبقه است که امروزه با توجه به کوچک‌تر شدن منازل در همه دنيا به شکل‌هاي گوناگون در دکوراسيون محيط‌هاي کاري، منازل، مغازه، دفاتر کار استفاده مي‌شود.) و قفسه‌ها بهترين محل براي قرار دادن تلفن و ساير متعلقات آن است. توجه داشته باشيد که تلفن فقط وسيله‌اي ساده نيست بلکه در کنار خود دفتر و قلم هم دارد و بايد براي آنها نيز فضاي مناسبي را در نظر بگيريد.
• کنسول همراه آينه آن مي‌تواند به‌ عنوان ميز تلفن به کار رود. آينه فضاي منزل را بزرگ‌تر جلوه مي‌دهد.
• ميزهاي کنار تخت هم جاي خوبي براي قرار گرفتن تلفن شماست.

ميزهاي کنار تخت هم جاي خوبي براي قرار گرفتن تلفن شماست
محل‌هاي مناسب براي قرار گرفتن ميز تلفن
• اتاق خواب در کنار تخت
• آشپزخانه که ميز تلفن مي‌تواند به‌عنوان يک شلف يا فرورفتگي ديوارها باشد؛ باتوجه به اينکه عمده مخاطبان تلفن خانم‌ها هستند.
• در محل پذيرايي کنار مبلمان
• گوشه‌هاي دنج منز

ميزهاي کنار تخت هم جاي خوبي براي قرار گرفتن تلفن شماست
منبع : chidaneh.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۴۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک

قیمت انواع گوشی موبایل در بازار مورد بررسی قرار گرفت.

گروه اینفوگرافیک بازارنیوز- سروش نظری؛ طبق آنچه خبرنگار بازارنیوز کسب اطلاع کرده، آخرین قیمت انواع گوشی موبایل در بازار به شرح زیر است:

 

 

برچسب ها: قیمت موبایل ، بازار موبایل ، قیمت تلفن همراه ، بازار تلفن همراه ، قیمت بازار لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9b

دیگر خبرها

  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • خانه ای با دکوراسیون ورزشی! (عکس)
  • تلفن ثابت سازمانی
  • تم بنفش برای دکوراسیون اشرافی، نظرتان چیست؟ (عکس)
  • ترندهای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۴
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • افراد ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند!
  • راه اندازی سایت جدید تلفن همراه اول درروستای رمکان
  • افزایش قیمت برخی گوشی‌ها با وجود تخصیص ارز نیمایی