Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-08@18:31:17 GMT

حمله هوایی اسرائیل به سرزمین های اشغالی

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۴۳۲۶

حمله هوایی اسرائیل به سرزمین های اشغالی

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ارتش اسرائیل مدعی شد که چند فروند موشک از باریکه غزه به سمت سرزمین های اشغالی 1948 شلیک شده است و سامانه گنبد آهنین دو فروند موشک را ساقط کرده است. 

ارتش رژیم صهیونیستی از تمامی ساکنان شهرک های یهودی مجاور باریکه غزه خواسته است در پناهگاه ها بمانند. 

این در حالی است که یگان توپخانه ای ارتش اسرائیل، امروز چندین پایگاه مقاومت در باریکه غزه را هدف حمله قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی دقایقی پیش پایگاه های جنبش مقاومت اسلامی حماس در نوار غزه را هدف حمله قرار داده است. 

منابع فلسطینی هم از شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب در شمال نوار غزه خبر دادند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۴۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که سرزمین‌های اشغالی امشب نیز شاهد تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان صهیونیست است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که صدها شهرک‌نشین با برگزاری تظاهراتی اعتراضی در تل‌آویو خواستار پایان‌یافتن حمله رژیم صهیونیستی به رفح و امضای توافق فوری مبادله اسرا میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی شده‌اند.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نیز اعلام کرد که شماری از خانواده‌های اسرای صهیونیست در برابر محل اقامت «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دست به تظاهرات زده و خواهان امضای توافق مبادله اسیران شده‌اند.

بر اساس گزارش این روزنامه، همسر گالانت به خانواده‌های اسرای صهیونیست گفته که اگر جای آن‌ها بوده دقیقاً مثل آنان رفتار می‌کرده است؛ موضوعی که نشانگر اوج شکاف در سرزمین‌های اشغالی است به گونه‌ای که حتی همسر وزیر جنگ این رژیم نیز با وی هم عقیده نیست.

گفتنی است با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقادها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضائی اقامه‌شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند و از ادامه حمله‌های بی فایده به نوار غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را نیز در پی دارد دست بردارد.

کد خبر 6100931

دیگر خبرها

  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی
  • روز سخت صهیونیست‌ها در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • درگیری شدید نیرو‌های قسام با نظامیان رژیم اشغالگر در شرق رفح
  • چهارمین حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه رژیم صهیونیستی
  • تشدید حملات مقاومت عراق به اهداف صهیونیستی همزمان با حمله به رفح
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه «یاردن» ارتش اسرائیل
  • دومین حمله مقاومت اسلامی عراق به اراضی اشغالی درکمتر از۲۴ساعت
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب سرزمین های اشغالی | جزئیات آمار مقاومت عراق در ۲۰۰ روز پس از طوفان الاقصی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی