Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران ناز»
2024-03-19@04:48:00 GMT

تفاوت رنگ موی آمبره و سامبره (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۵۰۸۱

تفاوت رنگ موی آمبره و سامبره (عکس)

تفاوت رنگ موی آمبره و سامبره (عکس)

 

برای خانم های شیک و زیبا با ایران ناز همراه باشید تنوع در رنگ موها یکی از روش هایی است که با کمک آن می توان به سادگی ظاهر خود را تغییر داده و از تکراری شدن آن جلوگیری کرد. خوشبختانه امروزه روش های زیادی برای رنگ کردن موها معرفی شده است که یکی از این روش ها، رنگ مو آمبره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این روش تنها قسمت پایینی موها آمبره شده و به همین دلیل به ریشه موها هیچ آسیبی وارد نمی شود.خانم ها همیشه به دنبال جدید ترین روش ها برای رنگ کردن موهایشان هستند اما متاسفانه چون با روش های مختلف آشنا یی ندارند در این خصوص موفق نمی شود.

 

1. آمبره : این روش از جمله محبوب ترین متد های رنگ میباشد که طرفداران بسیاری داشته و دارد.در رنگ مو آمبره، دکلره کردن موها یکی از اصلی ترین مراحل است. موها را به این دلیل دکلره می کنند که ریشه ی اصلی موهایتان پیدا باشد و رنگ قبلی از بین برود. مراقب باشید که موهایتان خیلی دکلره نشود.

 

 

برای رنگ کردن موهایتان به روش آمبره باید ریشه موهایتان تیره تر بوده و هرچه به ساقه می رسیم رنگ موهایتان به سمت روشنی برود.

 

2. بالیاژ :یک لغت فرانسوی می باشد و حالت پیشرفته روش سنتی یعنی فویل می باشد.

 

 

در این روش آرایشگر آزادانه به هر صورتی که بخواهد مو را رنگ می کند و مزیتی که این مدل رنگ نسبت به دیگر روش ها دارد این است که با رشد مو و بیرون زدن ریشه ها در ظاهر شما تغییری ایجاد نشده و احتیاجی به ریشه گیری نمیباشد.

 

3. سامبره : این روش نسبت به آمبره جدید تر میباشد.سامبره در واقع ترکیبی از آمبره و بالیاژ میباشد با این تفاوت که رنگ مو در آمبره از ریشه به سمت ساقه مو ملایم تر می باشد.

 

 

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۵۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غفلت از امر به معروف و نهی از منکر، ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است

مسلم کاربخش، رئیس دادگستری راور در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به دایره شمولیت مقوله امر به معروف و نهی از منکر، گفت: اگر این ۲ فریضه در جامعه اسلامی نمود پیدا کند، قطعا ما دیگر شاهد آسیب‌ها و تهدیدات مسائلی که گریبانگیر جامعه است، نخواهیم بود.

وی افزود: نباید فرضیه مهم امر به معروف و نهی از منکر را صرفا محدود و محصور در یک زمینه خاص کرد و باید ابعاد و حوزه‌های متنوع دیگر این ستاد نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان داشت: امر به معروف و نهی از منکر منحصر به فرد و شخص خاص نمی‌باشد و همه دستگاه‌ها و اشخاص باید وظایف خود را در این زمینه ایفا کنند و دستگاه قضایی راور نیز در حوزه پیشگیری از وقوع جرم به نوعی فریضه امر به معروف و نهی از منکر را پیگیری خواهد کرد.

مجتبی استوار زاده، دادستان عمومی و انقلاب راور گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر جامعه را از انحراف و مسیر نابهنجار اجتماعی و فرهنگی حفظ می‌کند و این امر، موجب رشد و همچنین تقویت بعد فرهنگی و اجتماعی در جامعه خواهد شد.

وی بیان کرد: احیای امر به معروف و نهی از منکر، همان پیشگیری از وقوع جرم و احیای حقوق عامه جامعه است.

 استوار زاده بر لزوم هماهنگی همه دستگاه‌ها در حوزه احیای امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

وی افزود: فریضه امر به معروف و نهی از منکر، یک وظیفه همگانی است و مشارکت همه مردم و نهاد‌های دولتی رمز موفقیت این فریضه الهی می‌باشد.

مدعی العموم شهرستان راور با بیان اینکه دادستانی از آمران به معروف و ناهیان از منکر در چارچوب قانون حمایت می‌کند، تصریح کرد: افرادی که رفتار‌های هنجار شکنانه و اهانت آمیز نسبت به آمران به معروف و ناهیان از منکر داشته باشند، با آنان برخورد قانونی و قاطع قضایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال جدید نیز به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با عید باستانی نوروز و اینکه تعدادی از هموطنان قصد مسافرت در این ایام را دارند، گفت: برای رفاه حال مسافران نوروزی باید تمهیداتی اندیشیده شود که هم خدمات به مسافرن داده شود و هم اینکه در ایام ماه مبارک رمضان شاهد روزه خواری در ملاء عام نباشیم.

 استوار زاده افزود: ادارات متولی باید ضمن ارائه خدمات نوروزی به مسافران، تذکراتی هم در باب روزه خواری و حجاب به مسافران بدهند، تا خدای ناکرده شاهد هنجار شکنی و بی حرمتی در این ماه مبارک نباشیم و قطعا دادستانی در این زمینه با اداراتی که کوتاهی و ترک فعل کنند، برخورد جدی و قضایی خواهد کرد.

 دادستان راور یادآور شد: شهرداری و شورای شهر راور، مکانی مخصوص را در ماه مبارک رمضان برای ارائه خدمات به مسافریان نوروزی در نظر بگیرند تا آنان از تظاهر به روزه خواری خودداری کنند.

حجت الاسلام زمانی، امام جمعه شهرستان راور نیز در این نشست با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر، عامل امنیت پایدار نظام اسلامی است، گفت: اجرای دقیق و به موقع این فریضه مهم در واقع نوعی صیانت از ارزش‌های اسلامی محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: چنانچه جامعه‌ای بخواهد از خطر‌ها و همچنین آسیب‌های اجتماعی مصون و محفوظ بماند، باید در مسیر گسترش و نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر در همه ابعادش در جامعه تلاش و برنامه ریزی کند.

حجت الاسلام زمانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) که فرمودند: همه ما باید از قرآن، جریان سازی قرآن و محوریت قرآن برای رفع مشکلات غافل نشویم، افزود: حفظ نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است و چنانچه ۳ رکن مسجد، قرآن و روحانیت حفظ و تقویت شود، به طور قطع به این امر مهم دست خواهیم یافت

 جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان راور در محل سالن کنفرانس شهید نوروز زاده دادگستری شهرستان راور برگزار شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • صفه خوانی؛ سنتی ریشه‌دار از میراث و فرهنگ رضوی
  • (ویدئو) تفاوت جالب اندازه لاستیک مرسدس بنز با پراید
  • راهکارهای نوین در عصب کشی دندان: پیشرفت‌ها و چشم‌اندازهای آینده
  • مرعشی: ریشه آرای باطله این است که مردم رنجیده‌اند
  • آهن وان | نگاه جدید به بازار آهن
  • تفاوت مناجات و دعا چیست؟ + فیلم
  • آن چه مهم است قیام خالصانه برای خداست/انقلاب فکری؛ریشه هر انقلاب
  • غفلت از امر به معروف و نهی از منکر، ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است
  • روایت پیرمردی که ریشه‌های فلسطین را سبز نگه‌ می‌دارد
  • «ایران و ریشه‌هایش‌» منتشر شد