Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - مسابقات میانداری زورخانه ای نونهالان، نوجوانان و جوانان کشور از روز جمعه ۲۴ آذرماه در ۱۲ بخش انفرادی به میزبانی شهرستان قروه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر،‌ مسابقات میانداری زورخانه ای نونهالان، نوجوانان و جوانان کشور از روز جمعه ۲۴ آذرماه در شهرستان قروه برگزار می شود.

این مسابقات طبق آخرین آئین نامه مصوب قوانین و مقررات مسابقات فدراسیون، بصورت دو مرحله مقدماتی و فینال برگزار می شود که شرکت کنندگان پس از قرعه کشی به چند گروه تقسیم خواهند شد که نفر برتر هر گروه در مرحله فینال با همدیگر به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت ها با حضور استان های سراسر کشور به مدت دو روز در سه رده سنی برگزار می گردد و ورزشکاران شرکت کننده از عصر روز پنج شنبه ۲۳ آذرماه با ورود به شهر قروه پذیرش خواهند شد.

براساس این گزارش، میزبانی این رقابت ها پس از دیدار و جلسه مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان با رئیس فدراسیون ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی به شهرستان قروه اهداء شد.

مسابقات میانداری زورخانه ای نونهالان، نوجوانان و جوانان کشور به صورت انفرادی در بخش های ورود به گود، شنا، سنگ، نرمش، میل بازی، میل گیری، پازدن، چرخ تیز، چرخ چمنی، پای آخر، کباده، دعا انجام می شود.

این رقابت ها طی روزهای جمعه و شنبه ۲۴ و ۲۵ آذرماه در زورخانه ی یادگار امام شهرستان قروه برگزار می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سعید غفاریان، از برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی خبر داد و گفت: این مسابقات ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه جاری با حضور دانش‌آموزان برگزیده مرحله ناحیه‌ای در مجتمع فرهنگیان یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۶۵۰ نفر از دانش‌آموزان توانستند به این مرحله راه یابند، که دانش‌آموزان پسر در ۱۱ رشته و دختر در ۱۰ رشته طی دو روز به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت اظهار کرد: مسابقات امسال متفاوت از گذشته برگزار می‌شود به نحوی که مرحله غیر حضوری حذف و متسابقان در مرحله حضوری به رقابت می‌پردازند.

غفاریان با اشاره به اینکه مسابقات از حالت پایه‌ای خارج و در مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود افزود: در مسابقات گذشته پس از برگزاری مسابقات، مراسم اختتامیه در همان روز برگزار و برترین‌ها تجلیل می‌شدند، اما امسال بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، مراسم واحد برای اختتامیه خواهیم داشت که با حضور مسئولان استان از برگزیدگان و راه یافتگان به مرحله کشوری تجلیل خواهد شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان گفت: این مسابقات نیز ۱۳ اردیبهشت‌ماه برگزار و ۴۰ نفر از فرهنگیان که توانستند در مرحله غیر حضوری رتبه برتر را کسب کنند، در پنج رشته در مرحله حضوری به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور