Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد،دکتر ابراهیم کلانتری معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت برگزاری شانزدهمین کنگره آسمانی عروج دانشگاه آزاد اسلامی یزد که به همت بسیچ دانشجویی و معاونت فرهنگی دانشگاه در حال برگزاری است پیامی ارسال  کرد که توسط دکتر رستمی مدیر قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی قرائت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ
(آل عمران، 169)

«باید همه تلاش خود را مصروف تربیت دینی و انقلابی جوانان کنید و بدانید اخلاق نیز همراه با تقویت روحیه انقلابی و دینی و حرکت جهادی و میل به جهاد در راه خدا، ایجاد و ماندگار می‌شود».
(رهبر معظم انقلاب)

سلام و صلوت خداوند سبحان بر نبیّ مکرم اسلام (ص) و خاندان مطهرش و درود بی پایان بر روح بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان اسلام از صدر اسلام تا کنون به ویژه شهیدان مدافع حرم، که با نثار جان خود، نهال انقلاب اسلامی را آبیاری نموده و عزت و استقلال میهن اسلامی ایران را به ارمغان آوردند و تحیت فراوان به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی.

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد همواره باید خداوند بزرگ را سپاس گویند که نشان‌هایی زرین از جهاد و شهادت بر دفتر تاریخ این واحد دانشگاهی تابیدن گرفته است. 9 تن از دانشجویان این واحد، در دوران دفاع مقدس به افتخار شهادت نائل آمدند و دانش آموخته مکتب حضرت سیدالشهدا (ع) شدند. برای نخستین بار در دانشگاه آزاد اسلامی 8 شهید گمنام در این واحد،آرمیدند و نام این واحد را به عنوان اولین میزبان شهیدان گمنام در سطح دانشگاه آزاد اسلامی جاودانه ساختند و روح جهاد و شهادت را در فضای تعلیم و تعلم دمیدند.

واحد یزد در تقدیم شهیدان مدافع حرم به پیشگاه حضرت زینب سلام الله علیها نیز سابقه‌ای تابناک دارد. شهید محمد خانی و شهید شیخ الاسلام که در دفاع از قرآن و اهل بیت (سلام الله علیهم) با نثار خون مطهر خویش، مسیر حقیقت و ولایت را نمایان ساخته و سند حقانیت مکتب عظیم تشیع را با خون خویش امضاء نمودند.سلام و درود بی کران خداوند بر بندگان صالح و شهیدان انقلاب اسلامی باد.

شانزدهمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه مقارن با هفته وحدت را می توان گامی بلند در جهت تقویت روحیه انقلابی و جهادی دانست که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید دارند. زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان و انتقال مفاهیم بلند عرفانی شهادت به نسل جوان و دانشگاهی امروز، رسالتی است که دانشگاه بر عهده دارد و این راه عظیم، نیتی خالص و سعی بسیار می طلبد.

این جانب ضمن تشکر از دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاهیان بسیجی این واحد به سبب برنامه ریزی و برگزاری این مراسم گرانسنگ، به همه عزیزانی که در این یادواره، حضور معنوی دارند سلام و درود می فرستم و اعلام می‌دارم که دانشگاه آزاد اسلامی در دوران جدید مدیریت خود از هیچ تلاش و حمایتی برای پاسداشت اندیشه جهاد و شهادت و روحیه انقلابی گری دریغ نخواهد کرد. در پایان از خداوند متعال سلامتی مقام عظمای ولایت حضرت آیت الهه العظمی خامنه ای و عزت روز افزون همه خادمان انقلاب اسلامی و پیروزی جهان اسلام بر کفر جهانی را مسألت دارم.

دکتر ابراهیم کلانتری
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی
آذر 96

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۶۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانش‌آموزان مدرسه پسرانه شهید بهشتی، شاهد و تیزهوشان میاندوآب در هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب بازدید کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، هدف از این بازدیدها را فرصتی برای آشنایی دانش‌آموزان با توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها و انتخاب این دانشگاه برای ادامه تحصیل عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان مدارس میاندوآب با همراهی دبیران خود از کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، فضاهای آموزشی و رفاهی، کتابخانه و سایت کامپیوتری بازدید می‌کنند.

پیام خدایی افزود: در رایزنی‌ با آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب بازدیدهای بیشتری از سوی دانش‌آموزان در طول سال و هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب صورت خواهد پذیرفت و ارائه مطالب علمی و فرهنگی، مشاوره راهنمایی و هدایت تحصیلی از سوی کارشناسان دانشگاه برای بازدیدکنندگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • توجه به مقوله حجاب و عفاف مهم‌ترین رکن در سعادت جامعه است