Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@23:34:48 GMT

حریف استقلال دست به کار شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۶۲۸۸

حریف استقلال دست به کار شد

تیم فوتبال الهلال عربستان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در کنار استقلال ایران، الریان قطر و برنده دیدار العین با المالکی بحرین قرار دارد.

الهلال که در دوره گذشته لیگ قهرمانان فینالیست شد و عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد، قصد دارد در این دوره از بازی ها، با قدرت بیشتری حضور یابد.

الهلالی ها کارشان را از چند هفته پیش آغاز کرده اند و در اولین گام، با عبدالله عطیف بازیکن کلیدی این تیم برای تمدید سه ساله قراردادش به توافق رسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد جدید عطیف بعد از بازی فردا الهلال امضا می شود. مبلغ قرارداد این بازیکن  4 میلیون ریال (واحد پول عربستان) ذکر شده است.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۶۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال

در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا، امشب چند دیدار برگزار شد که در مهمترین مسابقه تیم ملی عربستان مهمان تاجیکستان بود که با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

فیراس البورایکان ابتدا در آغاز نیمه دوم سعودی‌ها را پیش انداخت، اما دقیقه ۸۰ رستم سویروف بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه ۲۵ این بازی برق ورزشگاه قطع شد و به همین دلیل بازی برای دقایقی با توقف همراه بود.  در حالی‌که بازیکنان دو تیم از این اتفاق شگفت‌زده بودند، حدود ۱۰ دقیقه بعد مسئولان استادیوم توانستند برق نورافکن بازی را وصل کنند تا به این ترتیب امکان ادامه بازی میسر شود.

عربستان با این نتیجه از چهار بازی ۱۰ امتیازی شد و صدرنشین گروه G است.   تاجیکستان هم با ۵ امتیاز دوم است. اردن و پاکستان دیگر تیم‌های این گروه هم امشب مقابل هم قرار می‌گیرند.

همچنین در گروه E تیم‌های ازبکستان و هنگ‌کنگ در ورزشگاه ملی تاشکند به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری ۳ بر صفر شاگردان سرتکو کاتانچ تمام شد.

الدور شاهمرادف (۲۰) خاجی مراد ارکینوف (۶۳) و اوستون اورونوف (۷۰) برای ازبک‌ها گلزنی کردند.

جلال الدین ماشاریپوف، بازیکن استقلال ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و پاس گل دوم تیمش را ارسال کرد. اورونوف، ستاره پرسپولیسی ازبکستان نیز از ابتدای نیمه دوم وارد بازی شده و گل سوم تیمش را وارد دروازه هنگ کنگ کرد.

ازبکستان با این نتیجه همچون ایران ۱۰ امتیازی شد و مانند شاگردان قلعه نویی صعودش را به جام ملت‌های آسیا و مرحله سوم مقدماتی جام جهانی قطعی کرد. هنگ کنگ و ترکمنستان هم با یک امتیاز قعرنشینان این گروه هستند.

در گروه D عمان با دو گل میزبانش مالزی را برد و قزاقستان پنج بر یک چین تایپه را مغلوب کرد. قزاقستان و عمان با ۹ امتیاز صدرنشینان این گروه هستند و شانس زیادی برای صعود دارند. مالزی هم با ۶ امتیاز سوم است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در بین پرطرفدارترین تیمهای اینستاگرام!
  • حریف استقلال سال 1403 را با برد شروع کرد(عکس)
  • بازگشت نیمار به بارسلونا؟
  • شرط الهلال برای بازگشت نیمار به نیوکمپ
  • تیم ملی دیگر حریف آسان نخواهد داشت/ جوانگرایی باید با برنامه باشد
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • سرمربی الهلال و صحبتهای جالب در مورد ماه رمضان
  • الهلال آینده دروازه‌بانی عربستان را خرید
  • مصدومیت ستاره‌های الهلال و النصر در اردوی عربستان
  • حاشیه جدید البلیهی: رونالدو نه، مثل خودم شادی می‌کنم!