Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@00:03:40 GMT

برگزاری نمایشگاه آثار منتخب جشن تصویر سال در شیراز

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۶۴۷۵

برگزاری نمایشگاه آثار منتخب جشن تصویر سال در شیراز

شیراز- مسئول انجمن هنرهای نو از برپایی نمایشگاه آثار منتخب جشن تصویر سال در یکی از گالری ها خبر داد.

مهگان فرهنگ در گفت و گو با خبرنگار مهر با اعلام این مطلب افزود: تور نمایشگاه منتخبی از آثار جشن تصویر سال در استانهای کشور با  شهر شیراز آغاز می شود.

وی اعلام کرد: این نمایشگاه به مناسبت افتتاح یک مجموعه فرهنگی،سینمایی  و در آستانه پانزدهمین سالگرد جشن تصویر سال با ارائه منتخبی از آثار چهاردهمین تصویر سال(۱۳۹۵) در گالری این مجموعه  با همکاری گالری سروناز از ۱۶ تا ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرهنگ در ادامه گفت:  در این نمایشگاه منتخبی از مجموعه آثار بیش از ۳۰۰ هنرمند شرکت کننده در چهاردهمین جشن تصویر سال که در اسفند ماه ۱۳۹۵ در خانه هنرمندان ایران برگزار شد تعداد۸۵ اثر عکس، پوستر و کاریکاتور به نمایش گذاشته می شود.

این درحالیست که چهاردهمین دوره جشن تصویر سال با یاد از عباس کیارستمی به پایان رسید و جوایز بخش‌های مختلف فیلم و عکس و گرافیک به برندگان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه آثار منتخب جشن تصویر سال با حضور سیف الله صمدیان، فیلمساز، عکاس و دبیر جشن تصویر سال آغاز بکار کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۶۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران شهرضا گفت: این نمایشگاه با منتخبی از آثار تجسمی هنرجویان گرافیک و انیمیشن هنرستان هنرهای زیبا در نگارخانه حکیم الهی شهرضا بر پا شده است.


ولی الله توکلی بیان داشت: بیش از ۵۰ اثر در زمینه های عکاسی، عروسک سازی، طراحی دیجیتال، چاپ دستی، پوستر و طراحی به نمایش در آمده که نتیجه تلاش های یک ساله هنرجویان در شناخت جهان هنر و مهارت آموزی در شیوه های مختلف هنری است.
این نمایشگاه تا ۲۰ اردیبهشت ماه صبح ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.

دیگر خبرها

  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی
  • نوبت مرگ کوره‌های قاجاری رسیده است؟
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی «سیاه قلم‌های بانوان» کردستانی در گالری سوره سنندج
  • ناشران خارجی به نمایشگاه آمدند
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • واکاوی ممنوعیت پخش مجموعه «حشاشین»
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی