Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@18:03:38 GMT

اخبار 20:00 پنجشنبه 16 اذر 1396 یزد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۶۶۱۲

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   دانلود

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش باران در تهران؛ جوی آرام در پایان هفته برای اکثر نقاط

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در شمال غرب غرب سواحل دریای خزر شمال شرق استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز شامل قزوین البرز تهران سمنان دامنه و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی، برخی نقاط جنوب مرکز و شرق کشور ابرناکی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک رخ می‌دهد.

براساس این گزارش، این شرایط چهارشنبه برای شمال غرب سواحل دریای خزر شمال شرق ارتفاعات البرز، برخی نقاط استان‌های فارس کرمان و ارتفاعات زاگرس جنوبی و پنجشنبه برای سواحل دریای خزر شمال شرق و ارتفاعات البرز پیش بینی می‌شود. همچنین پنجشنبه برای شمال غرب و شرق کشور نیز افزایش ابر رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

همچنین فردا در نیمه شرقی کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، پنجشنبه در نیمه شرقی کشور و طی روزهای جمعه (۲۱ اردیبهشت) و شنبه (۲۲ اردیبهشت) در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک رخ می‌دهد.

لازم به ذکر است؛ پنجشنبه شدت بارش در استان‌های مازندران و خراسان رضوی بوده و در این روز کاهش محسوس دما برای شمال شرق به ویژه خراسان رضوی پیش بینی می‌شود.

جمعه و شنبه برای اکثر نقاط کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود. طی این دو روز فقط در برخی نقاط شمال غرب کشور افزایش ابر و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

کد خبر 6099453 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تداوم بارش باران در تهران تا پنجشنبه
  • تداوم بارش باران در تهران؛ جوی آرام در پایان هفته برای اکثر نقاط
  • «سلین» دومین نقطه پربارش کشور در شبانه‌روز گذشته
  • دمای هوا در شرق و جنوب شرق کاهش می‌یابد / تداوم فعالیت سامانه بارشی تا پنجشنبه
  • مادری که ۲۲ سال است هر پنجشنبه به مزار پسر شهیدش می‌رود + فیلم
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود
  • کنسرت‌های اردیبهشتی کدامند؟
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز
  • ریزش قیمت طلا و انواع سکه در پی کاهش نرخ ارز