Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-30@09:43:46 GMT

چغندر قندی که کام کشاورزان را تلخ کرده است + گزارش

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۶۸۷۰

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبر گزاری صدا وسیما ، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مشکلات چغندرکاران نهاوند با اشاره به اینکه امسال بیش از ۴هزار هکتار از زمین های کشاورزی این شهرستان به کشت چغندر قند اختصاص یافته است افزود : پیش بینی می شود ۲۵۰هزارتن چغندر تولید شود.
آقای بهرام نیا افزود : برای تحویل این‌ حجم از این محصول متاسفانه‌ کارخانه های چغندر قند همکاری لازم را با کشاورزان‌ نمی کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد : برای حل مشکل چغندرکاران با ۵ کارخانه قند قرارداد بسته شده است که کارخانه قندها هم از هر کشاورز ۵۰ تن محصول دریافت و مابقی را به علت محدودیت در پذیرش دریافت نمی کند . 
نماینده مردم نهاوند درمجلس شورای اسلامی گفت : کشاورزان علی رغم هزینه حمل و نقل (هر تن حدود ۱۰۰هزارتومان ) مجبورند محصول خود را بصورت آزاد به کارخانه قند مشهد ارسال کنند . 

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۶۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- براساس اعلام ایران‌خودرو، فرصت واریز وجه برای مشتریان فراخوان شده محصول پارس، پس از اتمام مهلت ۱۰ روزه به مدت سه روز دیگر و تا پایان هفته جاری تمدید شده است.
بر اساس این گزارش، مشتریان فراخوان شده تا پنج‌شنبه، سیزدهم اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه محصول پارس اقدام کنند. ایران‌خودرو از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی‌ می‌کند.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • برداشت حدود ۹۰ هزار تن چغندر قند از مزارع خوزستان
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در نهاوند
  • هشدار به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید