Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون حقوقي و امور مجلس رسانه ملي در جلسه‌اي به همراه اعضاي شوراي نظارت بر سازمان و قوه مقننه ضمن ديدار از مرکز گلستان با مجمع نمايندگان آن استان و مديرکل صدا و سيماي مرکز ديدار و گفت و گو کرد.
به گزارش جام‌جم، دکتر محمدعلي عبدالله‌زاده در اين ديدار که به درخواست اعضاي شوراي نظارت بر سازمان صدا و سيما به منظور بررسي معضلات و مشکلات اين مرکز برگزار شد ضمن تشکر از حضور نمايندگان مردم استان گلستان در خانه ملت با طرح مشکلات مالي سازمان، از نمايندگان استان خواست در بودجه سال1397 توجه جدي به سازمان و خصوصا مراکز استاني به منظور دستيابي و تحقق اهداف کلان رسانه ملي داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ضمن تاکيد بر همکاري سازمان با مجلس شوراي اسلامي خواستار تعامل بيشتر نمايندگان محترم با صدا و سيماي مرکز استان درخصوص رفع معضلات و مشکلات مرکز شد سپس هريک از نمايندگان محترم مباحثي را پيرامون راه‌هاي تعامل با صدا و سيماي استان گلستان بيان کردند.
در ادامه، بهرام عبدالحسيني مديرکل مرکز گلستان به تشريح فعاليت‌ها و مشکلات و مسائل مربوط به صدا و سيماي استان پرداخت.
قبل از اين ديدار معاون حقوقي و امور مجلس به همراه نمايندگان از بخش‌هاي مختلف صدا و سيماي مرکز گلستان بازديد کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند

بر اساس احکام صادر شده، خلیلی و قطبی عضو شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما خواهند بود.

به گزارش «تابناک»، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه در احکام جدیدی، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی و امیر قطبی را به عنوان نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی منصوب و معرفی کرد.

پیش از این حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق و محمدجواد لاریجانی به عنوان نماینده‌های قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • ۲ عضو جدید وارد شورای نظارت بر صدا و سیما شدند
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • ضرورت توجه به مشکلات منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه شهرداری ارومیه
  • فعالیت ۳۳ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در گلستان
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • صعود ۱۶ رتبه‌ای گلستان در قبولی کنکور