Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-27@01:56:24 GMT

ارتودنسی، عامل خودکشی دختر نوجوان +عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۷۰۴۳

ارتودنسی، عامل خودکشی دختر نوجوان +عکس

دختر 13 ساله به دلیل ارتودنسی مورد تمسخر همکلاسی‌هایش قرار می‌گرفت و همین موضوع به خودکشی او منجر شد.

به گزارش شریان نیوز،پدر رزالی اویلای 13 ساله با ناراحتی از لحظه دردناکی که با جنازهحلق آویز شده دخترش در اتاق خواب مواجه شده بود صحبت می‎کند.

او درباره این حادثه هولناک می‌گوید: نیمه های شب بود که شنیدن صدایی مرا وحشت زده به اتاق دخترم رساند، وقتی در اتاق را باز کردم، رزالی خود را به دار آویخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او را سریعا به بیمارستان رساندیم، اما متاسفانه کار از کار گذشته بود.

این مرد در ادامه صحبتهایش می‌گوید: در اتاق رزالی یک دفترچه خاطرات  پیدا کردم که در آن چیزهای تکان دهنده ای مربوط به آزار و اذیت او در مدرسه نوشته شده بود.

محتویات داخل دفترچه به تمسخر رزالی توسط همکلاسی هایش هم اشاره می کرد که مدام او را به خاطر دندان های ارتودنسی شده اش تحقیر می کردند.

رزالی همچنین در این دفتر به چهره زشت خود اشاره کرده بود که به خاطر آن دچار افسردگی شده بود و همه این موارد دست به دست هم داد تا او به زندگی خود پایان دهد.

پدر این دختر اکنون به دنبال کسانی است که اسمشان توسط دخترش به عنوان آزار دهندگان و عوامل مرگ او ثبت شده است.

گفتنی است؛ این حادثه در کالیفرنیا به وقوع پیوسته است.

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۷۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی / آیا خودکشی کرد؟

به گزارش صدای ایران از خبرآنلاین، روز گذشته رئیس بیمارستان شریعتی تهران درگذشت متخصص این بیمارستان را تسلیت گفت.

احمدرضا جمشیدی در پیامی نوشت: «خبر اندوه بار درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی دانشیار روماتولوژی و عضو مرکز تحقیقات روماتولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران موجب تأثر و تألم جامعه دانشگاهی گردید. دکتر آل سعیدی جزو نوابغ و افتخارات دانشگاه بود و از دست دادن ایشان غم بزرگی را بر پیکر دانشگاه و بیمارستان به جای گذاشت و یاد ایشان برای همیشه برقلب و ذهن ما نقش خواهد بست.»

بعد از خبر درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی، امروز ۷ اردیبهشت، مهدی عبدوس، پزشک، در شبکه اجتماعی ایکس پرده از خبری تلخ برداشت.

او در توئیتی نوشت: «خانم دکتر سمیرا آل سعیدی فوق تخصص روماتولوژی از میان ما رفت ایشان روز قبل پلن دارویی ‎خودکشی خود را با رزیدنت‌ها مطرح کرده، آنها موضوع را جدی نگرفته و سر به سر ایشان هم می‌گذارند، مرحوم به گواهی همکاران، خوش اخلاق، فعال و با وجدان کاری بوده از ایشان یک فرزند به یادگار مانده است.

شاید در لحظات آخر زندگی گفته من زنی هستم که دنیا را روی انگشتان خود می‌چرخانم، اما از پس دلتنگی‌هایم بر نمی‌آیم. پزشکان بیشتر از سایر اقشار جامعه در معرض تنش و استرس‌های فراوان کاری هستند آنها سرمایه کشور هستند احترام را حفظ کنید تنهای‌شان نگذارید.»

سال‌ها است که نظام بهداشت و سلامت با مسئله خودکشی پزشکان، پرستاران و رزیدنت‌ها مواجه است، موضوعی که هر بار با انتشار خبر یک خودکشی دیگر به صدر اخبار بر میگردد.

دیگر خبرها

  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی / آیا خودکشی کرد؟
  • پشت پرده افزایش خودکشی رزیدنت‌ها در ایران
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • حکم اعدام برای آزارگران ۲ دختر دانش‌آموز | ما را به بیابان‌های ورامین بردند و...
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد