Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@02:26:25 GMT

درگذشت مدلی که تاریخ بریتانیا را تکان داد /تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۷۱۴۸

درگذشت مدلی که تاریخ بریتانیا را تکان داد /تصاویر

افشای رابطه کریستین میلر با جان پروفیومو، وزیر جنگ بریتانیا در سال ۱۹۶۳، منجر به استعفای این عضو کابینه حزب حاکم محافظه‌کار شد.

کیلر بعد از این اتفاق چند کتاب نوشت و برای تهیه یک فیلم سینمایی با نام "رسوایی" به تهیه‌کنندگان آن مشورت داد.

در جریان رسیدگی به این پرونده رسوایی او ادعا کرد که هم‌زمان با وزیر جنگ وقت بریتانیا با یک دیپلمات روس هم در سفارت روسیه ارتباط داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشای این موضوع در زمان جنگ سرد، اتفاق خوبی برای دولت محافظه‌کار مک‌میلان نبود.

پروفیومو که آن زمان ۴۶ سال داشت، مجبور شد به خاطر دروغ گفتن درباره رابطه‌اش با خانم کیلر در پارلمان، از وزارت استعفا کند.

داگلاس تامسون، روزنامه‌نگار و مورخی که از نزدیک با کریستین کیلر در ارتباط بوده، او را انسانی راستگو و درستکار توصیف می‌کند که "قربانی شرایط زمانی آن موقع" شده است.

تامسون می‌گوید که خانم کیلر که آن زمان بیست سال بیشتر نداشت سعی کرد از شرایطی که در آن گرفتار شده بود، فرار کند.

وقتی کریستین کیلر، کودک بود، پدرش خانواده را ترک کرد. او در کودکی چند بار قربانی تجاوز شد از جمله از طرف ناپدری خود. وی بعد از تجربه شرایط دشوار و یک حاملگی در سن پایین، به لندن رفت و به عنوان پیشخدمت و سپس رقاص کاباره استخدام شد.

آشنایی اتفاقی او با یک مرد با نفوذ باعث شد که به مهمانی بزرگان و سیاستمداران راه پیدا کند.

او بعد از این رسوایی که تاریخ بریتانیا را در اوایل دهه شصت میلادی تکان داد، دو بار ازدواج کرد و صاحب دو پسر شد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۷۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسوایی کایل واکر را به عربستان می‌کشاند! محرز همبازی سابق را به لیگ ثروتمندان دعوت کرد

 کایل واکر پس از رسوایی اخیرش به فکر خروج از انگلیس و مهاجرت به عربستان سعودی است‌.

به گزارش "ورزش سه"، کایل واکر، کاپیتان منچسترسیتی، چند ماه پیش درگیر یک رسوایی شد و مشخص شد که به همسرش خیانت کرده است.

اگرچه او تا اواسط سال 2026 با منچسترسیتی قرارداد دارد، اما می‌تواند برای فرار از کانون توجه از لیگ برتر خارج شود و به خاورمیانه سفر کند.

این مدافع 33 ساله، به فکر انتقال به لیگ عربستان است که دستمزد بسیار خوبی دریافت می‌کند و همبازی سابقش در سیتی یعنی ریاض محرز هم در الاهلی حضور دارد.

کایل به آینده‌اش پس از لیگ برتر فکر می‌کند و به نظر او انتقال به عربستان سعودی می‌تواند برای او، آنی کلینز، همسر اولش، و همچنین فرزندانش عالی باشد.

یکی از نزدیکان این بازیکن به نشریه سان خبر داده که او با ریاض محرز در مورد باشگاه‌های عربستانی که و زندگی افرادی که به آنجا نقل مکان می‌کنند، صحبت کرده است. مشخص است که سبک زندگی در این کشور بسیار متفاوت است."

این منبع تایید کرده که تمایل او به مهاجرت به دلیل رسوایی اخیر است که زندگی حرفه‌ای او را تحت تاثیر قرار داده است. او از حضور در منچسترسیتی خوشحال است اما حواشی اخیر کاملا حواس او را پرت کرده و به فکر مقصد جدید است.

به گفته این منبع، گفتگوی او با محرز حقیقت را برای او مشخص کرده که زندگی در عربستان چطور است و آن‌ها چطور به فوتبال نگاه می‌کنند. او مایل است در مقطعی با فرزندانش به آنجا نقل مکان کند. در عربستان مطمئنا توجهی که در انگلیس به رسوایی واکر وجود دارد، نیست و همین موضوع او را وسوسه کرده تا به فکر بازی در این باشگاه باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کریستین ویری و پرتاب توپ به سبد بسکتبال در شهر بازی / فیلم
  • نتایج لاتاری ۲۰۲۵ اعلام شد
  • رسوایی کایل واکر را به عربستان می‌کشاند! محرز همبازی سابق را به لیگ ثروتمندان دعوت کرد
  • برگزاری آیین نکوداشت ۱۶ اردیبهشت روز مراغه
  • بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!
  • برگزاری آیین نکوداشت روز مراغه
  • بریتانیا بر لبه پرتگاه اقتصادی
  • گل دوم و تماشایی کریستین پورتو به بارسلونا (ژیرونا 4-2 بارسلونا)
  • گل کریستین پورتو به بارسلونا (ژیرونا 2-2 بارسلونا)
  • رسوایی پدافندی هوایی اسرائیل رو شد