Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@19:10:39 GMT

تشریح عملکرد تسهیلاتی بانک آینده در 7 ماه

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۷۲۵۲

تشریح عملکرد تسهیلاتی بانک آینده در 7 ماه

پول‌نیوز - با توجه به نقش به سزایی که بنگاه های کوچک و متوسط (SME) در اشتغال زایی و ظرفیت‌سازی تولیدی، هم‌چنین بهبود تولید و درآمد ملی در کشور دارند؛ بانک آینده، در سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال»، نسبت به تأمین مالی و تقویت اقتصادی بنگاه‌های کوچک و متوسط، اهتمام نموده است.
به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این بانک، در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی، ضمن تبیین و ابلاغ برنامه ها و دستورالعمل تأمین مالی بنگاه های کوچک و متوسط به کلیه شعب خود؛ علاوه بر پرداخت تسهیلات به متقاضیانی که از طریق تارگاه وزارت صنعت، معدن و تجارت (کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استانی) معرفی شده اند؛ با بازاریابی مستقیم، مشتریان واجد شرایط برای راه اندازی و توسعه بنگاه های کوچک و متوسط را برابر ضوابط اعلام شده از سوی بانک مرکزی ج.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ا.ایران، شناسایی و همراهی کرده است.
حاصل این اقدام؛ در هفت ماهه اول سال جاری، تخصیص بهینه تسهیلات، به یکصد و بیست (120) بنگاه کوچک و متوسط، بالغ بر مبلغ 5،000 (پنج هزار) میلیارد ریال با نرخ سود مصوب شورای محترم پول و اعتبار بوده است.

بنگاه هایی که از بانک آینده تسهیلات دریافت نموده اند؛ در 16 استان کشور، شامل استان‌های: آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، فارس، تهران، قزوین،کرمانشاه، گلستان، گیلان، مازندران، مرکزی و یزد، مشغول به فعالیت هستند.
پیامد مستقیم تأمین مالی این بنگاه ها، افزایش یا تثبیت اشتغال واحدهای مشمول، فعال نمودن واحدهای غیر فعال، تکمیل و راه اندازی طرح های نیمه تمام تولیدی با پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد، بوده است.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر

در نشستی با حضور معاونان توسعه مدیریت و عمرانی استاندار کرمان در خصوص مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر کرمان تصمیم‌گیری شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان، مدیران کل آموزش و پرورش، نوسازی و تجهیز مدارس استان و نمایندگان شرکت‌های معدنی در محل دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان برگزار شد.

به گفته علی بیگ‌زاده این همکاری و مساعدت در راستای مصوبه شورای آموزش و پرورش استان و نظر به تفاهم‌نامه اداره کل آموزش و پرورش با بنگاه‌های معدنی صورت می‌گیرد. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان عنوان کرد: با تکمیل زیرساخت‌ها در حوزه آموزش و پرورش، می‌توانیم به آینده توسعه‌یافته خودمان امیدوار باشیم.

بیگ‌زاده بیان کرد: شهر کرمان، پیشانی استان و محل حضور جمع کثیری از زائران و محبان سردار دل‌ها از جمله دانش‌آموزان است و در چند سال گذشته شاهد اردو‌های دانش‌آموزی از اقصی نقاط کشور هستیم. 

وی خاطرنشان کرد: هر اقدام و تخصیص اعتبار در حوزه آموزش و پرورش نوعی سرمایه‌گذاری است و به ارتقای آینده کشور کمک می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • مسدود شدن مسیر‌های انحراف در تسهیلات تولید با برات الکترونیکی
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • رونمایی از برات الکترونیک زنجیره تامین مالی
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد/ تشریح جزئیات بهره‌مندی از تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی